PCOS, Letrozol

@just me.  spannend! Benieuwd wat ze gaan zeggen morgen dan! Misschien is het dan toch van die cyste? Of kan het niet van die verschrompelde follikel zijn? Dat die alsnog gesprongen is ofzo? Rn je dus nu echt ongesteld bent? Als je een eisprong hebt gehad ziet die er ook beetje gekartelt uit.. iig niet mooi rond.. ik weet het ook niet natuurlijk lijkt me ook dat ze dat dan wel gezegd zouden hebben toch? ? Ooit weten ze zelf ook niet waar de bloeding precies vandaan komt zei ze bij mij iig ?
Lastig hoor! Hopelijk morgen meer duidelijkheid! 
@ allen ik voel dus mijn eisprong echt niet.. totaal niks 
Ben nog steeds aan het wachten.... Nog steeds niet ongesteld maar kan absoluut niet zwanger zijn keurig aan het verbod gehouden afwachten tot 7 april ?

Wat denken jullie hiervan?
Volgens mij is mn piek begonnen nu. (Heb nooit een even donker streepje). Ga zo ff een cb doen.
https://ibb.co/JqFDmyZ

Just-me... ja kan van die cyste komen. En wat zonnestraaltje zegt... een follikel kan ook rafelig eruitzien maar ik dacht zelf dat dat vaak dan een cyste is die er dan nog zit. (Follikel zonder eicel). Tenminste bij mij zag de cyste er zo uit... en ik heb 1x gehad dat de eisprong ook echt net had plaatsgevonden of bezig was en dan zien ze dat die ook minder mooi rond is of een vochtplekje wat dan even achterblijft.

Als ik jouw verhaal lees dan denk ik dat dit nu een doorbraakbloeding is van de cyste en je straks de nieuwe ronde in kan gaan. Wel fijn dat je iig een echo krijgt. Dan zien ze iig of je slijmvlies is afgebroken en kan je gewoon weer je medicatie starten. Hoe kut ook.. dan maar beter gewoon door kunnen met een goed eitje. Knuffel voor jou!

@zonnestraaltje... aah zo klote he dat afwachten bij jou. Je kan gewoon niks ?‍? hoop dat het snel doorzet bij je zodat je verder kan!

@Camhay:
Ohhh dan snap ik het helemaal, was inderdaad verwarrend omdat je zei dat je vandaag je eisprong hebt hihi. 
Oeh wat goed! Weet je wat ik wel opvallend vind, dat je op die dipsticks nooit een knalstreep heb maar wel altijd een smiley op de CB. Ik had deze ronde dus echt een behoorlijke knaller op de sensitest dipstick maar heb nooit een smiley op de CB gekregen. Dit is wel een les voor de volgende rondes; ik zat daar namelijk echt op te wachten. Maar stel ik zou de testen van CB nooit gebruiken, dan had ik die dipstick echt al positief beschouwd, maar dat deed ik op dat moment dus niet. Of heb jij ook wel eens rondes gehad dat de CB (net) geen smiley gaf?
@Just-Me:
Ik ben benieuwd wat jullie gaan besproken. Succes meid, vind het allemaal heel vervelend voor je! 
@Zonnestraaltje:
Vervelend zeg dat wachten, hoop dat je menstruatie heel snel doorbreekt!

@Camhay:
Ik voel (nog) helemaal niks. Hopelijk betekent dat niet per se iets slechts. We wachten vrolijk (naja, vrolijk... haha) af. Klinkt misschien vreemd maar die positieve test voelt nog zoooooo ver weg, dat ik het me gewoon niet kan voorstellen dat het ooit raak kan zijn. Maar natuurlijk hoop ik het wel ZO erg! 

@juliass, jaa precies daarom doe ik ze dus wel beide. Ik heb gelukkig wel altijd een smiley op de cb gehad nog elke ronde met een goede eisprong. Maar moet wel zeggen dat ik die normaal 2 volle dagen had en vanaf start letrozol telkens maar een hele korte piek. Dus dan springt mijn ei echt de volgende dag na de cb smiley. En daarbij test ik soms dan wel 3 x op een dag . Als ik dat niet zou doen denk ik.dat ik de smiley ook zou kunnen missen. Net een cb gedaan maar nog geen smiley..dus wie weet mis ik m deze ronde ook wel haha... ben toch blij dat ik de afgelopen 2 dagen heb getempt.. weet nu wel zeker dat de sprong nog niet is geweest. Heb nog steeds vruchtbaar slijm en best veel... en flinke steken dus lang kan het niet meer duren.

Mijn temp was vandaag 36.0 dus wel gelijk super laag maar klopt dan wel weer met wat ik dacht van het koude weer. T was flink fris deze ochtend.

Nou, echo liet inderdaad zien dat dit mijn menstruatie is. Dus heb nu menstruatie op dag 22 al. De cyste kon dat veroorzaken, maar het was goed dat mijn lijf het nu meteen zelf afbreekt. De cyste is van 5.5 naar 3,5 cm gegaan, dus dat lijkt ook goed te gaan. Had vandaag ook weer mijn gynaecoloog, dus ik dacht: oh jemig.. zag ik niet echt zitten… maar die is echt maf hoor. Vandaag was ze hartstikke lief en begripvol. Daar begrijp je toch niks meer van ? Ik mag nog niet starten ivm de cyste. Het was normaal dat ik even op zag tegen het prikken maar dat dat helemaal goed zou komen, zei ze uit zichzelf. Ik mag altijd bellen voor vragen en hulp. En het was vooral mentaal de hobbel die je neemt naar een nieuw middel en nieuw traject. Was allemaal echt normaal en had ze alle begrip voor. Aanstaande maandag doen ze een nieuwe echo en als die goed is, krijg ik meteen prik instructie en medicatie mee en ga ik beginnen. Mits de donor vanavond akkoord is. Heel fijn dus even een paar dagen helemaal níks… Voor jullie spannende weken! Ben benieuwd!

Terug
Bovenaan