PCOS, Letrozol

Net de uitslag van mijn schildklier gehad en dat was helemaal goed! :) Toch een opluchting, nu weet ik zeker dat er een echte kans is deze ronde :)

Wat fijn edb! Spannend dus weer..
We zitten allemaal weer op het wachtbankje dan? Of ja iig de meeste met een goede kans deze ronde dan?

@Camhay, nee inderdaad dan weet je het ook niet. Ik ga er proberen ook maar niks van te denken haha ;) Ik heb wel een positief gevoel, maar dat is echt nergens op gebaseerd. We gaan het zien! 
Spannend, fijn dat je het voelt in ieder geval :)
Leuk hoor, mijne staat op 9 april, we zitten dicht bij elkaar! Ik heb besloten om op 8 april een vroege test te doen en dan afhankelijk van de uitslag dat weekend nog eens te testen. Ik vier 9 april mijn verjaardag (de week erna word ik 28). Dus dat zou wel een mooi cadeautje zijn natuurlijk! 

@ just-me/Camhay: bedankt voor het vragen! Met mij gaat het goed hoor. Gisteren echt enorm misselijk, maar mijn buikkrampen zijn nu weer een stuk minder. Mag niet klagen, want voel mij dus best goed! Liever dit dan de bijwerkingen van de letrozol! Hopelijk gaat het daarbinnen ook allemaal goed en volgende week woensdag een mooie echo ?

@ EDB: fijn dat het goed was met je schildklier! Ik verwacht bij mij ook geen problemen, maar je weet het nooit.. Kan geen kwaad om het een keer extra te controleren. Ik had na mijn eisprong ook steeds veel afscheiding, maar de laatste ronde viel het mij juist op dat het kurkdroog was.. En nu nog eigenlijk ? Is dus voor iedereen anders, maar mij viel het dus wel op en was dus misschien een goed teken? Alhoewel ik meer lees dat je als je zwanger bent juist veel meer afscheiding hebt dan normaal! Gewoon even rustig proberen af te wachten ookal is dat moeilijk! Ik was rond 9dpo echt al misselijk en toen op 10dpo positieve test.. Wachten tot je Nod is het beste, maar ik vond het ook moeilijk!

@Smus Fijn dat je je redelijk goed voelt! Spannend volgende week en wat bijzonder dat je je kindje dan kan zien. Ook al is het nog zo klein. Laat je weten hoe het gegaan is?
Nee een extra controle kan inderdaad geen kwaad! Heel moeilijk inderdaad, vind het nu al zo lang wachten haha ?. Maar inderdaad even proberen te wachten tot 9 april! 

Ooh fijn @smus... jaa deze bijwerkingen zijn voor het uiteindelijke doel he. Is toch net wat anders idd :) ben benieuwd naar de echo!

@allen. Nou ik weet niet wat ik heb dit keer loop echt krom van de ovulatiepijn. Kan niet zitten..niet liggen... staat echt n vreselijke druk op. Mag hopen dat dit een goed teken is... had het vorige ronde ook wel heel heftig maar dit is nog ietsje meer zeg... jeetje☹️

Terug
Bovenaan