@ just-me/Camhay: bedankt voor het vragen! Met mij gaat het goed hoor. Gisteren echt enorm misselijk, maar mijn buikkrampen zijn nu weer een stuk minder. Mag niet klagen, want voel mij dus best goed! Liever dit dan de bijwerkingen van de letrozol! Hopelijk gaat het daarbinnen ook allemaal goed en volgende week woensdag een mooie echo ?
@ EDB: fijn dat het goed was met je schildklier! Ik verwacht bij mij ook geen problemen, maar je weet het nooit.. Kan geen kwaad om het een keer extra te controleren. Ik had na mijn eisprong ook steeds veel afscheiding, maar de laatste ronde viel het mij juist op dat het kurkdroog was.. En nu nog eigenlijk ? Is dus voor iedereen anders, maar mij viel het dus wel op en was dus misschien een goed teken? Alhoewel ik meer lees dat je als je zwanger bent juist veel meer afscheiding hebt dan normaal! Gewoon even rustig proberen af te wachten ookal is dat moeilijk! Ik was rond 9dpo echt al misselijk en toen op 10dpo positieve test.. Wachten tot je Nod is het beste, maar ik vond het ook moeilijk!