PCOS, Letrozol

@Thmaar. Graag! Ben benieuwd ?
@Lara. Ik weet eigenlijk niet of je bms met Letrozol te dun kan zijn. Het leek me alleen wel handig om het iig een keer te controleren. Goed dat je wel navraag doet bij de poli. Beetje jammer alleen dat je gyn er dan weer niet is.
Ik denk dat je het de komende tijd maar gewoon gezellig moet maken de komende tijd en gewoon hopen dat de Letrozol z'n werk goed gedaan heeft.
Bedankt dat je me succes wenst. Ik heb er een goed gevoel over. Dus kom maar op met die echo ?
 
@lilo ik ga met je mee duimen, fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. Ja beetje jammer dat ze inderdaad afwezig is. Dus ik ga het inderdaad de komende periode maar gewoon gezellig maken en hoor het de 23e wel. Kan ik het even een beetje los laten naar de soap van afgelopen tijd.
 
 
[quote quote=10279576]@Thmaar. Dat is goed nieuws! Heeft de gyn ook gezegd hoe groot ze nu zijn en hoe dik je baarmoederslijmvlies is? Ben even nieuwsgierig  @Ikbendoutzen. Hoi! Welkom  Wat vervelend zeg dat je naast PCOS ook nog een te korte lf hebt. Hier heb ik zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel gelezen dat ze je hiervoor extra progesteron kunnen voorschrijven. Geen flauw idee of je dat dan naast Letrozol kan gebruiken, of dat misschien Letrozol (of een andere medicatie) alleen genoeg is. Ik heb zelf pas 1 ronde Letrozol gehad en mijn lf was zowaar 2-3 dagen langer dan normaal. Ik heb maandag weer een echo voor ronde 2 en dan vraag ik meteen of het aan de Letrozol kon liggen. Ik denk dat je het beste de komende onderzoeken kunt afwachten. Dan legt je gyn je ongetwijfeld uit wat voor traject jij mag volgen. Heel veel succes en sterkte. Ik hoop ook voor jou dat het in 2020 wel mag lukken.[/quote]
@Lilo1988,  dankjewel! Ja zoiets zag ik ook, ik ga inderdaad afwachten. Wel erg fijn dat er hier ddn topic is betreffende dit onderwerp en dat je verhalen aan elkaar kwijt kunt. Ik hoop ook dat 2020 het jaar wordt. Voor ons allemaal?
 
[quote quote=10279695]@THMAAR spannend voor je. Benieuwd naar je volgende echo. Bij mij werken ovulatie testen inderdaad ook niet! @ikbendoutzen Welkom! Ik zie dat er al wat uitleg gegeven is. Succes! Ik ben sinds vandaag weer gestart met de letrozol. Gister heb ik de gynaecoloog gebeld maar de gynaecoloog waar ik altijd bij ga is nog met vakantie. Heb aan de assistent gevraagd hoe nu verder en die zegt in je dossier staat op dag 21 bloed prikken. Nja ik was er even klaar mee haha. Dus ik ga nu gewoon t/m dinsdag 5mg per dag slikken. 21 januari bloed prikken en heb 23 januari een bel afspraak over de uitslag. Maar is het zo dat als je een eisprong hebt je baarmoederslijmvlies te dun kan zijn waardoor je nog geen kans maakt? Als mijn progesteron gehalte de volgende x namelijk weer goed is, ga ik hier eens navraag naar doen hoe dat dan zit met bms[/quote]
@Xlara, dankjewel! Hoelang ben jij nu bezig met medicatie? Hoop dat er snel goed nieuws voor je is! 
 
@ikbendoutzen, dit is mijn derde ronde nu. De eerste x kreeg ik 2,5 mg letrozol maar dit sloeg niet aan. Daarna kreeg ik 5 mg letrozol en dit sloeg keurig aan. Ik werd netjes naar 29 dagen ongesteld. Alleen toen raakte mijn lichaam van slag en werd ik ineens uit het niets naar 18 dagen ongesteld. Hierdoor moest ik dus weer opnieuw beginnen met menstruatie opwekkers...wij zijn sinds januari 2019 bezig met onze kinderwens. 
 
[quote quote=10279733]@ikbendoutzen, dit is mijn derde ronde nu. De eerste x kreeg ik 2,5 mg letrozol maar dit sloeg niet aan. Daarna kreeg ik 5 mg letrozol en dit sloeg keurig aan. Ik werd netjes naar 29 dagen ongesteld. Alleen toen raakte mijn lichaam van slag en werd ik ineens uit het niets naar 18 dagen ongesteld. Hierdoor moest ik dus weer opnieuw beginnen met menstruatie opwekkers…wij zijn sinds januari 2019 bezig met onze kinderwens.[/quote]   Wat kan je lichaam dan ineens raar reageren he, hopen dat je cyclus weer snel op regel komt!! We zijn ongeveer even lang bezig, maar pas deze week eerste ziekenhuisbezoek. Hoop dat er snel behandelplan komt. 
 
@ikbendoutzen ja inderdaad je lichaam kan raar reageren. Ik had al heel snel door dat er iets mis was aangezien mijn cyclussen 70-80 dagen waren. Hoop voor jullie ook snel een behandelplan. 
 
Terug
Bovenaan