PCOS, Letrozol

Emmi dat is inderdaad verwarrend! Ik had de laatste ronde met 2,5 ook een piek op mijn ovulatietest en deze bleef ook donker… na een paar dagen toch maar gestopt met testen, maar uiteindelijk pas 2 weken daarna de eisprong gehad!

Heb je ook al een zwangerschapstest gedaan? Ik heb ook wel eens gelezen dat die ovulatietesten ook reageren op hcg! Wil je geen hoop geven, maar misschien goed om dat uit te sluiten?

Goedemorgen lieve meiden, sorry ik ben de afgelopen dagen even afwezig geweest. Had wel een paar keer de neiging om een kijkje te komen nemen maar gevoelsmatig gingen de dagen zo even wat sneller ofzo. Maar ik ben er weer en ben weer bijgelezen. Ik zit vandaag op op 12 DPO. Ondanks dat mijn gedachte er eerder naar neigt dat het niet raak is (klinkt misschien heel negatief maar kan het me gewoon haast niet voorstellen dat het een keer gaat mogen gebeuren), vind ik het wel retespannend. Verwacht uiterlijk donderdag ongesteld te moeten worden. 
@Just-Me:
Fijn te lezen dat jullie een goed gesprek hebbe gehad met de donor. Heerlijk dat jullie er op die manier over kunnen praten!! 
Vandaag staat de prikcursus op de planning toch? Heel veel succes en ben benieuwd hoe het is gegaan straks!
@Smus: 
Dank je meid! Leuk trouwens om zo af en toe at van jou te horen. Ik heb juist niet heel erg dat ik bij elk steekje denkt; zal dit het zijn? Ik heb eigenlijk niet echt symptomen gehad, dus we gaan het zien!
@Camhay:
Jeetje meid dat jij zo'n ovulatiepijn hebt. Ik heb al een keer eerder gezegd dat ik jaloers ben op de meiden die hun eitje voelen springen, lijkt me heerlijk die duidelijkheid, maar dit lijkt me ook niet alles. 
Welkom in ieder geval op het wachtbankje! Wat super dat je weer zo'n goed gevoel hebt... Wie weet!!! 
@EDB:
Fijn dat de uitslag van je schildklier positief was, nu je test nog deze week!! 

@emmi... heb je wel getest ja? Daalijk ben je zwanger ofzo haha.

@juliass, spannend 12 dpo... pff einde van de wachtweken in zicht... duim heel hard mee voor jou!

Hoe is het met de rest? Nog updates?
Hier vandaag 5 dpo... ? ben blij dat ik toch ben gaan tempen, klopte weer mooi met de ovulatietesten en ik had vandaag wel een flinke tempstijging van 36.7/36.8 (afgelopen dagen) naar nu 37.1 .
Voor eisprong schommelde ik rond 36.0/36.3.

De vorige ronde begonnen rond dit moment de steekjes klachten en was in vlagen misselijk zag ik aan mn notities. Nu niet misselijk maar wel gekke speldenprikjes/steekjes in mn buik. Pfff dit wachten.....elke keer maar weer.?

Hoi dames, 
@Emmi, nou inderdaad even testen. Wie weet...
@Juliass, heel begrijpelijk hoor. Ik hoop dat het gewoon raak voor je is, maar het einde van deze ronde is gelukkig bijna in zicht voor jou!
@Camhay, ja lastig he dat wachten! Maar de steekjes zijn misschien al wel een goed teken. 
Hier alles goed, nu op 8/9 DPO. Ik merk zelf nog weinig. Lijk af en toe wel wat krampjes te hebben, maar dat kan ik me ook inbeeldenl Heb dus eigenlijk niet het gevoel dat het raak is.... Hopelijk is deze week snel voorbij, want ik kan niet wachten om meer zekerheid te hebben haha!

@EDB en Camhay. Ooh die vervelende krampjes en steekjes. Gek wordt ik ervan.
@Camhay jij bent al eerder zwanger geweest he. Kon jij de klachten die je had voordat je positief testte bij je vmk vergelijken met je vorige zwangerschap? 
@EDB misschien heb je het al eens geschreven, maar ben jij al eerder zwanger geweest? 
Ik heb een zwangerschaptest gedaan (geen early). Maar geen streepje te bekennen helaas. Vandaag amper kunnen eten. Ik zou t liefst bellen naar ziekenhuis, om te vragen of ze eens willen bloedprikken of ik al een eispronge gehad heb. Heb momenteel wel enorm veel witte afscheiding ook. En zooo moe. (Maarja heb al 1,5 jaar gedacht dat ik zwanger ben?). 

Oeeh spannend 8/9 dpo.. wanneer ga je testen? ?

@emmi, ja ben 3x zwanger geweest in totaal waarvan 1 zoontje van nu bijna 4 jaar.

Vorige ronde had ik exact hetzelfde ja. Vanaf 4 dpo brandend gevoel in mn eierstokken/baarmoeder met diezelfde steekjes. En vooral gewoon een voorgevoel. Alle andere rondes had ik MEGA veel klachten en was ik niet zwanger. Ivm pmdd begint bij mij alles rond 4 dpo " te vervelen" dan stijgt je progesteron vaak ook en krijgt eigenlijk iedereen wel die klachten. Maar ik heb dat dus x100. Wordt heel depressief...moe... overal pijn enzo. En dat verdwijnt als sneeuw voor de zon zondra MS doorbreekt.

Vorige ronde had ik die klachten en depressieve gevoelens helemaal niet en was ik dus heel positief. Ik had die steekjes en brandend gevoel 1 a 2 dagen en erna begon ik een beetje in vlagen misselijk te worden, steekjes in mn borsten en veel afscheiding. Dat heb ik nu dus weer.... ?
Maar wil niet te positief denken (zelfbescherming) want ik heb ook weleens pas rond 6 dpo mn pmdd klachten gekregen dus het kan zomaar dat die overmorgen wel de kop op steken zeg maar. Maar tot nu toe is het nog positief ?

Bij 2 van de zwangerschappen had ik een super vroege innesteling. Telkens rond 5 dpo deze steken gevoeld (en ik hou alles bij al jaren in mn appje dus kan mooi vergelijken). Bij mn zoontje op 7 dpo positief getest wel ver buiten afleestijd met een kruidvat 2v5. En op 8dpo binnen afleestijd. En alleen bij de vmk had ik pas vanaf 12 dpo een positieve test en liepen ze maar heel langzaam op.

Ben heel benieuwd. Ik hoop dat het goed nieuws betekend. Ben sowieso blij dat ik nu nog heel positief ben...dat voelt al een stuk fijner ?

Ik vrees wel dat ik op 8 dpo al ga testen... gezien mn voorgeschiedenis. Heb toch het idee dat als ik later positief test... het dan kan betekenen dat het niet goed zit ofzo... mja dat is meer een ding wat tussen mijn oren zit.
Ik heb nog testen van vorige maand over... dus dan is die drang ook gelijk moeilijker te weerstaan.

Spannend dames.. hopelijk deze maand weer een aantal positieve testen?

Ik zit net nog eens even terug te lezen. Vorige maand had ik pas op dag 21 een eisprong. Met 2,5 mg letrozol. Dus lijkt me sterk dat ik zonder letrozol een week eerder een eisprong zou hebben. 
Vind het zo vaag. Volgens mij werken die ovulatietesten bij mij gewoon niet. En misschien misselijk door eisprong afgelopen weekend? Ohh als we toch thuis eens even naar binnen konden kijken he. Om even te zien hoe alles er bij staat. ?

Terug
Bovenaan