Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Camhay, oh bah, wat balen! Ik ken dus geen ovulatie pijn maar die cyste gaf wel een nare pijn met steken en druk in mijn onderbuik, dus ik snap wel een beetje wat je voelt! Hopelijk is het weg zodra je eisprong is geweest! Even volhouden nog meis ?
Ja het is gelukkig vannacht gezakt. Flink beurs gevoel nu jeetje was geen pretje. Maar temp is deze ochtend al ietsje gestegen dus ik schuif officieel aan op de wachtbank. Nog 13 dagen te gaan ?
Just-me, heb je nog steeds last van die cyste? Wanneer heb je weer een echo? Ze gingen monitoren bij jou toch of die vanzelf krimpt ?
Oh lees het al ... maandag. Hopelijk is die dan weg of een stuk kleiner.
Bij mij was die de ronde er op nog wel zichtbaar maar bijna helemaal weg. En de ronde daarna kreeg ik te horen viavia (niet eens van mn arts) dat ze lazen in mn dossier dat mn cyste weg was. Ik zat toen echt zo... oh oke? Dat was mij helemaal niet verteld verder ?
Hopelijk bij jou ook zo?
@Camhay fijn dat het weer weggetrokken is en dat je nu ook aanschuift op het wachtbankje!
Hier alles goed hoor, merk dat de spanning en het enthousiasme iets is weggezakt. Ik denk nu meer ach wat is de kans nou dat het raak gaat zijn. In ieder geval kleiner dan de kans dat het niet raak is. Al is de hoop natuurlijk niet weg
Gelukkig best druk met werk en volgende week de laatste week voor de vakantie. Genoeg te doen dus en redelijk wat afleiding tot NOD. Al denk ik er natuurlijk nog veel over na
Jaa maar het kan zo ineens wel raak zijn. Maar je hebt gelijk.. het is een kleinere kans idd. Hoeveel dpo zit jij?
Fijn wel die afleiding dan he? En mooi vooruitzicht de vakantie ?
Ik heb op een of andere manier wel weer een positief gevoel. Geen idee waarom. Maar tegelijk ben ik wel voorzichtig daarmee omdat ik weet dat de teleurstelling dan weer net iets groter is. ?
Hoe is het weertje bij jullie dames? Zat ik vorige week nog in de zon in de tuin. Nu ist koud en waait het flink ? sneeuw is hier e al weg. Das dan wel weer jammer voor de kleine…
Dat is ook zeker waar. Ik had de hele week goede spanning, maar merk dat ik het nu dus wat losgelaten heb. Sta er niet perse negatief in, maar als het deze ronde niet gebeurt dan komt het de ronde daarna wel. Hoop ik dan maar haha
Ik zit nu op 6 dpo denk ik. Dus nog wel een volle week wachten tot ik iets meer duidelijkheid heb. De tijd mag wat dat betreft echt wel voorbij vliegen hoor. De afleiding is zeker fijn, hoop dat jij dat ook een beetje hebt!
Nou wat fijn voor je. Ik snap dat je daar voorzichtig mee bent, dat is denk ik iedereen. Maar voor jou nog specifieker omdat je natuurlijk zo'n teleurstelling heb moeten verwerken. Dat lijkt me erg zwaar hoor! Ik hoop voor jou dat je aan het einde van de wachtweken positief nieuws hebt!
Het is toch gek hé. Vorige week zo lekker, nu sneeuw??!! Hier grotendeels ook al weer weg en het zonnetje begint zelfs af en toe door te komen
Oh hier is het zo grijs. Ik heb gelijk een winterdepressie gevoel ??? na eisprong sowieso pmdd klachten. Maar het weer helpt nu niet mee. Lang leven het Hollandse weer☹️
Heb even niet zo meegelezen afgelopen week. Ik ben even in de war namelijk. Vorige week zaterdag voor het eerst een streepje op de ovulatie test. Maar tot vandaag nog steeds even donker. Loopt niet op of af. Normaal zou ik dit weekend toch wel een ovulatie moeten hebben.
Wel ben ik afgelopen week kots maar ook echt kotsmisselijk geweest. En zo moe. Ik sliep elke avond om half 9... vandaar niet meegelezen.
Ik heb deze maand dus geen letrozol en dus ook geen controle. En wachten duurt zo lang