Ook hier even er tussen uit geweest ?
@Juliass, spannend! Ik hoop het voor je! Maar ik geloof ook wel in een voorgevoel. Bij mij klopt het bijna altijd. Jammer genoeg ??
@Camhay, oeh dat is dus wel even spannend. Wie weet lukt het meteen weer! Dat zou wat zijn ?
@Emmi, misschien toch even contact opnemen? Al moet ik zeggen dat ik door hormoon schommelingen echt enorm overhoop lig, je lijf kan dus helaas ook gewoon hele gekke dingen doen… Beetje jammer is dat..
@Hier; vanmorgen dan de echo. Helaas weer een tegenslag. Maar ik werd al wakker en ineens dacht ik: ik denk dat er iets niet klopt. De aanhoudende pijn in mijn borsten en steekjes ik onderbuik horen niet bij een eerste week van mijn cyclus. Er rommelt iets.. En ja hoor, bms alweer aan het opbouwen en de cyste nog even groot. Icm de pijnlijke boezem denken ze dat de cyste nu de oestrogenen ‘afgeeft’ waardoor ik dus al ‘te ver’ in mijn cyclus zit. Plus de cyste moet echt kleiner. Ondanks dat ik altijd zelf ongesteld wordt, willen ze nu even vervroegd opschonen met Provera. Daar baal ik wel van. Nog meer rommel mijn lijf in… Nu dus 7 dagen slikken, dan heel hard hopen dat er een goede menstruatie door komt (ben er net twee dagen vanaf, verdomme ?) en dan nog harder hopen dat die cyste kleiner is geworden. Als dat allemaal meewerkt mag ik meteen op de dag van de echo beginnen en krijgen we de prik instructie… Zo niet, dan geen idee… Mijn vrouw was teleurgestelder dan ik.. Ik voelde het wel aan, maar baal natuurlijk wel dat niks in mijn lijf wil meewerken de laatste weken. Wie van jullie heeft last gehad van de Provera? De gyn zei dat er geen bijwerkingen zijn? (Jaja, dacht ik!) Ik had overigens een andere gynaecoloog vandaag, ik vroeg haar wat de opties zijn met/na de GonalF en hoe lang we dat mogen proberen. Schijnbaar mag GonalF best heel lang en is ivf niet per se de volgende stap. Er zijn tussen stappen. Maar we maken een goede kans met de GonalF zei ze. Op zich was het wel fijn om even een klein beetje bevestiging te krijgen dat we nog niet bij de laatste opties zijn ? dus, ik ga gewoon een glas whisky drinken vanavond en een chipje. Het is mij wel best voor vandaag?
Succes dames in de wachtweken!