@NVlinder:
Welkom! Zoals Camhay zegt; op het begin is het allemaal nieuw, eng en onzeker maar het komt vast wel goed! Ik had hiervoor ook onregematige cyclussen en had geen idee wanneer (en überhaupt of..) ik een eisprong had. Nu met Letrozol goed onder controle en heb iedere ronde een duidelijke temperatuurstijging, heel fijn!
Succes en als je vragen hebt, stel ze gerust!
@Camhay:
Ja, zooo spannend. Durf het gewoon niet te hopen.
Wat wel opvalt, maar durf dat niet gelijk daaraan te linken want mijn vriend is ook wat snotteriger, is dat mijn weerstand al zeker een weekje lager is. Steeds een snotneus (en 's nachts juist steeds een verstopte neus) en her en der plekjes op mijn lichaam (soort eczeem, krijg ik atijd als mijn weerstand wat lager is). Daarnaast ook een paar keer gehad als ik moest niezen dat het rechtsonder in mijn buik even een flinke steek gaf. Slechts 1 sec. Verder niets opvallends. Kan niet wachten tot morgenochtend zodat ik weet wat mijn temperatuur dan aangeeft haha. Als 'ie aanzienlijk lager is dan start ik mijn dag waarschijnlijk niet positief, haha.
Zenuwslopend dit.... In het begin van de wachtweken gaat het altijd wel maar houd het nu haast niet meer haha. Pfff zou toch zoooo geweldig zijn... ???