hahaha, dat geeft niets. 😉 ik ben 30 en we proberen nu voor ons eerste kindje. Vriendlief was er eerder (helaas) nog niet aan toe. Ik ben nu een jaar gestopt met de pil en wist dat het tijd nodig had, maar het kost echt véél tijd en op aanraden van de acupuncturiste (die krijgt mn cyclus ook niet onder controle) nu mijn zorgen ge-uit bij de huisarts. Het is allemaal nog in het beginstadium, dus daarom nog geen doorverwijzingen. Vandaag hoor ik meer.
het was nu vooral de lange cyclussen en de korte luteale fase (vorige cyclus 5 dagen) dat het vermoeden er was. Ik heb geen overgewicht, wel veel haargroei (altijd al gehad), last van rode huid/pukkeltjes etc. En echt gewicht verliezen doe ik ook niet.
we gaan het zien.. ik ben best wel zenuwachtig! Het is voor mij echt een beetje een roze olifant. Ik werk fulltime, maar moet er ook fulltime aan denken. Iedere keer als je naar de wc gaat hoop je weer iets te merken, maar helaas... Er gebeurt weinig met mijn lijf. Vorige maand ook pas een eisprong op dag 45, dus aangezien ik nu op dag 24 zit, is het ook "logisch" dat er nog niks gebeurd.