PCOS, Letrozol

@edb spannend zeg! ?
Ik heb het juist andersom. Begin vind ik altijd zooo langzaam gaan en moeilijker dan het eind van de wachtweken.. haha

@Emmi, heel herkenbaar al die mensen die vragen. Ben vrij open geweest met vriendinnen en die weten er eigenlijk allemaal van. Maar naar mijn ouders en schoonouders eigenlijk niet. Dat voelde niet goed op de een of andere manier. 
Maar zowel mijn schoonmoeder als schoonvader zouden het dolgraag willen en vragen er af en toe wel naar. Best lastig. Maar ik weet dat ze het goed bedoelen en ook graag opa en oma willen worden. 
@Camhay, gelukkig zit er al een gedeelte van de wachttijd op voor jou dan! 
Ik merk dat ik er echt deze week veel mee bezig ben. Vannacht zelfs gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had, maar dat ik ook bloedingen had. Misschien lees ik iets te veel horror verhalen haha. 

@edb erg he haha. Die dromen ken ik wel ja... heb het ook altijd na eisprong omdat je er dan zo mee in je hoofd zit. Wachten duurt lang ? niks aan.

@ allen... ik weet niet durf eigenlijk geen uitspraken te doen. Maar ik voel me anders... hetzelfde als vorige maand maar ook gewoon een heel sterk gevoel dat het weer raak is. Ben zo bang om teleurgesteld te worden tegelijkertijd. Maar eigenlijk zit mijn voorgevoel altijd wel goed.

Ik heb vanaf vandaag lichte menstruatiekrampen. Dat herken ik niet van vorige maand maar wel van mijn zoontje. Pffff erg zeg? op een of andere gekke manier voel ik mij zwanger...

@Camhay helemaal niet belachelijk toch. Kan toch dat je dat zo voelt. Je kent je lichaam zelf het beste natuurlijk. Maar beetje zelfbescherming is ook wel fijn. 
Bij mij zijn het dus juist onbekende mensen die ernaar vragen. Ik heb een eigen zaak hier in het dorp. En diverse klanten hebben het al gevraagd. (Denk dat iemand mij in het ziekenhuis gezien heeft ofzo). Overigens wordt t me niet gegunt??. Want als ik zeg dat ik niet zwanger ben... zeggen ze ooh gelukkig maar. Anders moeten we je een tijdje missen. Maakt mij toch wel pissig dan hoor. 

@emmi zoooo wat een lef van die mensen. Omg maakt me zo boos he. Mensen hebben echt geen idee soms ?‍? dom gelul noem ik dat.

Ik heb ook weleens zo'n opmerking gehad toen ik mn kleine nog niet had. Was midden op een feestje en iemand vroeg jaa wanneer is het bij jullie nou zo ver? Toen riep ik echt super hard: JA BIJ SOMMIGE IS ZWANGER WORDEN NIET VANZELFSPREKEND HE? Die jongen vond dat niet zo leuk, maar boodschap was duidelijk. En de rest wist toen ook gelijk hoenof wat ?

Die vragen zijn inderdaad herkenbaar.. In de vriendengroep van mijn vriend ging het laatst ook over "wie de eerste zou zijn" en dan houd ik me altijd maar een beetje op de achtergrond. 

@camhay hopelijk is je gevoel juist en is het gewoon weer raak deze maand! ?? Ik duim voor je! 

Ik heb gisteren een fijn gesprek gehad met een hele lieve huisarts. Ze heeft een doorverwijzing gegeven voor een inwendige echo. In het meest voor de hand liggende ziekenhuis was een wachttijd van ruim 2,5e maand, dus ze ging verder kijken en nu mag ik volgende week dinsdag al. Ik vind het wel spannend! 

Welkom vlinder! Spannend om erachter te komen of je eventueel pcos hebt.. Bij mij kwam uit de eerste echo op het ziekenhuis dat er niks geks aan de hand was, maar bij de eerste echo bij de fertiliteitskliniek wel dat ik pcos had! Als je zelf denkt dat er iets aan de hand is altijd aan de bel trekken. Denk dat we ons eigen lichaam toch allemaal het beste kennen. Fijn dat je in ieder geval een fijn eerste gesprek hebt gehad en toch al zo snel terecht kunt.

@ Juliass: hoe was je temp vanochtend?? ?

Spannend ook voor de rest op het wachtbankje.. Ik duim echt voor jullie allemaal mee!

Wij hebben vanochtend de eerste echo gehad en alles was zoals het zou moeten zijn! Termijn klopte precies met mijn eigen berekening (7+4) en het hartje klopt goed. We zijn nu ontslagen uit het ziekenhuis ? Heel bijzonder om dat te zien en nu weten we dat het echt waar is! ?

Terug
Bovenaan