PCOS, Letrozol

@smus wauuwww????? gefeliciteerd! Echt zo fijn meis! Ben blij voor jou!

@juliass.. ja ben ook heel benieuwd maar durfde t niet te vragen omdat ik nog niks aan bericht van je zag... hopelijk nog geen ongi? ?

@allen .. nou ik had gisteren hele rare klachtjes en echt een "zwanger" gevoel. Bij mn zoontje op 5dpo innesteling gehad en 7dpo licht tuurlijntje. Ik voel me precies hetzelfde... gekke krampjes en ongirugpijn...moe.. ik kon het niet weerstaan.. had nog testen van de vorige ronde. En wat denk je.

Omggg een beginnend lijntje! Binnen afleestijd. Ik geloofde het niet dus ook een kruidvat gedaan (ander action) en ook daar een licht lijntje! De vorige maand testte ik pas op 12 dpo heel licht positief. Nu dus wel weer hetzelfde op 7dpo? ik ben blij maar ook echt bang nu... hoop zo dat dit gaat oplopen

Ik weer natuurlijk als geen ander dat het alsnog mis kan gaan he... ben wel nuchter. Maar ik vind het persoonlijk wel fijn om te weten dat het met deze dosis wel lukt. Mocht het mis gaan dan ligt het miss aan mijn "redelijk" lage progesteronwaarde na eisprong en kunnen ze me daar weer bij helpen...

@camhay wauw ik ben zo blij voor je!!! Hoop heel hard met je mee dat ze mooi gaan oplopen. Maar vertrouwen houden, je kent je lichaam blijkbaar goed. Jouw gevoel klopt vaak he? Had je met ochtendurine getest?
@smus wat fijn een goede echo! Kun je al een beetje genieten van je zwangerschap?? Zoo blij voor jou ook?

@Camhay, wauw wat goed!! ?Wat fijn dat je gevoel klopt. Ik ben blij voor je en zal hopen en duimen voor jou! Maar misschien omdat het hetzelfde is bij je zoon dat dat een goed teken is. Hoop het zo voor je! 
@Smus wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, lijkt me zo bijzonder! En heerlijk uit t ziekenhuistraject. ?
@Nvlinder fijn dat het een lieve dokter was. En dat je zo snel terecht kan. Hopelijk snel meer duidelijkheid voor je!
@Hier, heb zelf niet t idee dat deze ronde gelukt is. Begin vandaag ook wat menstruatie achtige krampen te krijgen. En weer last van veel onzuiverheden in mijn nek en op mijn gezicht. Net als vorige maand eigenlijk beide, dus ben bang dat ik dit weekend gewoon ongesteld ga worden :(

@ Camhay: nouja zeg! Ik zie hem hoor! Klopt je gevoel toch.. Volgens mij is er niks mis met dat zaad van jouw vriend haha! Hopelijk gaat het lijntje de komende dagen oplopen. Hoop het zo voor jullie! Voorzichtig gefeliciteerd..

@ Emmi: echt genieten vind ik lastig. Ik vind het nu wel meer “echt”, maar het liefst wil je dit van de daken schreeuwen, maar we blijven nog voorzichtig.. Ergens kunnen we het ook nog niet helemaal geloven dat het gewoon gelukt en het ons toch gegund wordt. We zijn echt bang dat het nog steeds mis kan gaan! Denk dat dat nog wel een paar weken gaat duren. Denk dat het er voor ons toch een beetje bij hoort omdat je weet dat het allemaal gewoon niet vanzelfsprekend is

@Smus:
Wat geweldig!!! Super! ?? 
Vind het ook zo gezellig dat je hier nog meekletst.
Mijn temp was vanmorgen nog hoog (37,16) maar moet er wel bijzeggen dat ik een klein uurtje daarvoor naar het toilet was gegaan. Twijfelde nog om het op te houden maar dacht 'doe niet zo raar, het maakt je vast niet meer/minder zwanger' haha. Maar ondanks dat vind ik het wel hoog. Heb wel eens vaker dat ik een gebroken nacht oid heb gehad maar dan haalde m'n temp echt de 37 niet. 
Gekeken naar mijn vorige 2 cyclussen verwacht ik dat mijn NOD vandaag of morgen is. Heb er eigenlijk een hard hoofd in en durf het niet te hopen, voel me niet heel anders zoals veel meiden wel hebben rondom hun NOD. Mocht mijn temp morgen ook nog hoog zijn, dan begint mijn hoop wel toe te nemen. 
@Camhay:
OMG!!! Wat suuuuper!!! Wat ken jij je lichaam goed zeg. Als ik het zo lees geeft je lichaam je ook vaak wel duidelijke seintjes (bijv. duidelijke ovupijn, ik voel mijn eisprong niet eens haha). Dat is wel heel erg fijn. 
Wat ga ik ontzettend voor je duimen dat het goed gaat!! ?
En wat hierboven wordt gezegd; dat zaad van je vriend is zo slecht nog niet, haha!

Dag allemaal,
Ik ben begonnen met de eerste ronde Letrozol. Vandaag mijn eerste echo gehad(dag 10) en 1 eitje is 10,4 mm. Ik vroeg me af wanneer kan ik mijn eisprong verwachten?

Terug
Bovenaan