PCOS, Letrozol

Jaa bizar he. Ben echr bewust van elk dingetje in mn lijf. Vind het ook heel apart haha.

Jou het zaad van mn vriend was in januari(geloof ik) voor het laatst gecheckt
. Toen zat zn vcm op 11 haha das niet best. Maar het kan idd wel. Alleen ik ga nu wel denken dat het echt aan mijn bmsvlies ligt dat was echt telkens veel te dun en met de 5mg mooi 8.5 mm. Hoe dan ook... het zou een enorm geschenk zijn als dit goed loopt ?? heb wat teststrips besteld dus kan de komende dagen mooi de oploop in de gaten houden... hopelijk gaat die dit keer gewoon knallen!

@juliass nouuuu jouw temp is mooi hoog nog. Dat wc bezoekje lijkt me echt niet heel veel verschil te geven hoor. Ga je testen????? Ben zo benieuwd naar jou haha. ?

Ik ben zelf trouwens begonnen met accupunctuur, omdat ik deze maand geen letrozol mocht. 
En ik ben dus al een hele week misselijk. Maar verder heb ik nog niet de standaard klachten die ik normaal 1,5 week voor mn menstruatie zou krijgen. Ben heel benieuwd wanneer mn menstruatie (of niet)  deze ronde gaat komen. Ze gaf al aan na de 2e keer dat er veel meer rust in mn lichaam was. Dat zou goed zijn voor de hormoombalans. Zou toch wat zijn als ik nu ineens een "normale" cyclus heb deze maand.

Welkom gebruiker!

Daar is echt niets over te zeggen. Dit is bij iedereen anders. De ene heeft met letrozol 2.5 mg al een eisprong op dag 14.. maar zoals ik een beetje weet van de dames hier hebben de meeste hem tussen cd 14 en cd 19. Het kan ook dat het niets doet natuurlijk...
De 1e ronde is sws even afwachten en de juiste dosis vinden.

Een follikel moet iig minstens 18 mm zijn en vaak met letrozol groeien ze nog wat door richting gemiddeld 20/25 mm voordat de daadwerkelijke sprong is. Maar ook dat is telkens verschillend.

Vanaf een mm of 14 wordt een follikel "dominant" en kan deze best rap naar de 18 mm gaan. (Gemiddeld 1.5 tot 2 mm per dag groeien ze) maar deze kunnen ook nog slinken of verdwijnen. Er is dus nog even niets over te zeggen. Wanneer mag je weer voor de 2e meting? Dan zal je sowieso wat beter weten wanneer deze zal gaan springen. Wellicht handig om ovulatietesten te gaan gebruiken vanaf dag 13... dan kun je zelf ook een beetje in de gaten houden of je lhpiek eraan komt en dan volgt in 24-48 uur de eisprong :)

Hopelijk heb je hier wat aan. Spannend! En veel succes natuurlijk. Schrijf gerust mee en stel je vragen ;) de meeste hier hebben redelijk wat ervaring met de letrozol :)

Thnx dames! Lief van jullie! ? ben heel benieuwd...

@emmi... ik ben benieuwd, hoor best veel goede verhalen over acupunctuur. Op welke cd zit je nu?

@Camhay:
Ik weet niet wat het is, heel veel mensen zijn juist pro-testen maar ik ben echt anti-testen. Veel te bang voor een negatieve test en waag liever pas een poging als ik echt een vermoeden heb dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Wil sowieso morgen afwachten (zowel m'n temp als of ik wel of niet ongesteld word) en waag dan mss vrijdag wel een testje! 

@Emmi:
Wat goed dat de accupuntirist voelde dat er al minder spanning zat. Ervaar je het als fijne en rustgevende behandelingen? Voel je je er rustiger door?

Terug
Bovenaan