PCOS, Letrozol

@juliass jaa zei jij trouwens vorige keer.

Ik snap je wel hoor. Al heb ik het echt andersom. Ik test en vroeg( kan me gewoon niet inhouden?). En ik weet oke rond cd 12 negatief dan is het niet zwanger... dan heb ik ff 2 dagen om me mentaal voor te bereiden op bloed ofzo... heb het weleens niet gedaan en toen maakte ik mezelf helemaal gek omdat ik in de nacht pas ongesteld werd haha.

Is ook wat iedereen zelf fijn vind natuurlijk. Ik wacht in ieder geval in spanning met je mee hoor! ?

@julias jaa ik vind het een heel fijne behandeling. Tijdens behandelen kom ik zelfs zo tot rust... dat ik bijna in slaap val. Voelde me daarna ook enorm fijn en mm buik is niet zo opgeblazen. ( ook fijn)

@camhay ik heb vorig jaar januari de diagnose pcos gekregen! Ik heb hele wisselde cyclussen 42 60 dagen.
heb in die tijd 2 miskramen gehad bij 4 weken/5 weken nooit wat op een echo gezien. In het verleden toen ik nog heel jong was pillen gehad voor te dun baarmoederslijmvlies.
Mag as vrijdag voor een nieuwe echo.
Wat fijn mensen met ervaring en wat lief dat ik zo snel reacties krijg!
Weet iemand toevallig hoe ik mijn naam kan aanpassen? 
Ik ga morgen beginnen met testen zo spannend allemaal!  ik zal vrijdag een update geven!

Sorry dames, dat is echt veel bijlezen in een dag ??

@Nieuwe gebruiker24, welkom! Vervelend dat ook jij met pcos te maken hebt, maar zoals je ziet ben je niet alleen… Volgens mij kun je je naam aanpassen bij je Profiel!

@Camhay! Yes! Voordeel van deze hele situatie is dat je je lijf door en door leert kennen! En wat is intuïtie dan sterk! Voorzichtig blij voor je, ik duim voor oplopende streepjes ????

@Juliass, ik snap je helemaal hoor.. ik doe precies hetzelfde. Balen hè, als je echt tot op de laatste dag zo in spanning wordt gehouden.. maar ook zo spannend ?

@Emmi, fijn dat je iets hebt dat je helpt. Acupunctuur kan echt heel waardevol zijn! Heb het in het verleden voor iets anders gedaan, mijn lijf reageert er wel vrij heftig op dus ontspannen deed ik niet haha! (Ik kan nu met reiki beter ontspannen) Zou toch wat zijn als het echt helpt, hoor er wel vaker goede verhalen over!

@Hier… meiden ik ben echt gesloopt.. loop erbij als een uitgewrongen vaatdoek? De laatste drie maanden hebben er meer ingehakt dan ik dacht. Ik merk wel dat ik minder opzie tegen het spuiten zelf, maar de intensiviteit van het traject maak ik me een beetje zorgen over. Mensen om me heen maken zich zorgen over alles wat ik doe behalve dit traject. Want alle andere dingen zouden zo stressvol zijn, moet ik niet wat rustiger aan doen? Misschien wat minder paardrijden, of oppassen.. Want dat kost immers energie. En dan? Op de bank zitten in mn uppie de hele dag? Ja dat lijkt me echt een gezond alternatief! Ik zou dan zo graag een keer niet beschaafd opgevoed zijn en iemand een stomp op zijn neus verkopen ? Ik zag in een serie vandaag zo’n Amerikaanse RageRoom, waarin je alles mag slopen wat er staat! Ooh dat lijkt me nu zo fijn hahaha! ?

Ps: mijn paard en oppaskinderen zijn mijn redding, echt waar! Buiten zijn en humor. Gister sprak met ik met de oudste van die meiden, nu 11 (ken haar nu 10 jaar) Het ging even over iets serieus, waarvan ik wilde duidelijk maken dat ze altijd bij me terecht kunnen, krijg ik als antwoord: ja maare, jij en mama zijn gewoon bijna bejaard. Jullie hebben gewoon last van jullie hormonen en ongesteldheid dat jullie altijd maar willen praten ?? Dus, dan weten jullie wat je te wachten staat met beginnende pubers ?

He lieve meiden,
Even een snelle update van mij: temp was vanmorgen 37,14 (gister 37,16 nadat ik was wezen plassen), best heel hoog dus nog! M'n LF is de afgelopen 2 cyslussen 13 en 14 dagen geweest. Zit nu op 15 DPO dus het zou voor mijn doen heel normaal zijn als ik vandaag ongesteld word. Alleen hoort daar normaal gesproken geen hoge temperatuur bij en daalt mijn temperatuur sowieso iedere keer al een dag voordat ik ongesteld word. Spanning begint toe te nemen... ? Ben wel nog steeds een beetje aan het snotteren, kan me haast niet voorstellen dat daardoor mijn temp nu zoveel hoger zou zijn toch?
@Just-Me:
Heeeele dikke knuffel voor jou!!! 
En moest wel even lachen om dat van je oppaskindje, haha!!

@just-me... heb met je te doen meis.. dikke knuffel! En juist lekker doen waar jij je ontspanning vandaan haalt hoor!

@juliass.... GA JIJ NOU EENS TESTEN ????? OMG. Je temp blijft hoog! Heb je het gevoel dat je ms eraan komt? Daalijk ben je gewoon hartstikke zwanger!

@allen..
Nou ik heb al 2 dagen echt mega rug en buikkrampen.. alsof ik ieder moment ongesteld moet worden. Terwijl dat is nog 7 dagen weg! Gisteren telano dipsticks binnen gekregen (ik dacht earlys) nou 1 gedaan en totaal niks op te zien. Nu zag ik later dat het geen earlys zijn. En lees ik wel dat deze testen zelfs na nod nog heel licht zijn.

Ik wacht maar even af en test het weekend nog eens. Dit laat me alleen maar twijfelen. Morgen misschien even wat action testen inslaan... wat een spanning weer pff.

Welkom nieuwe gebruiker! Spannend zo de eerste echo.. Het gaat bij iedereen anders en soms zelfs iedere ronde. Hopelijk slaat het nu gelijk goed aan en heb je binnenkort een mooie eisprong!

@ just-me: ach ik heb echt met je te doen! We weten hier allemaal dat het niet makkelijk is en dat jij er behoorlijk doorheen zit is hartstikke begrijpelijk. Mensen hebben allemaal goed bedoelde adviezen, maar als jij je lekker voelt bij paardrijden en oppassen dan zou ik dat lekker blijven doen! Die positieve dingen in je leven heb je juist in dit traject extra hard nodig! Dikke knuffel voor jou en hopelijk voel je je snel wat beter!

@ Juliass: ik zit net als Camhay ook op het puntje van mijn stoel hoor! Ik had het ook niet zo lang volgehouden, maar doen waar jij je lekker bij voelt.. Ik ben overigens ook al snotterig sinds ik zwanger ben! Schijnt toch echt wel een kwaaltje te zijn ?

Nou en ik… heb corona ? Vooral keelpijn, maar ik voel mij ineens ook helemaal niet zwanger meer! Heel raar, dus hoop dat dit niet voor problemen gaat zorgen!

Terug
Bovenaan