Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@gebruiker... kan zomaar dat die nu rap naar goede grootte gaat. Wanneer mag je terug?
@edb... wanneer heb jij getest? Vaak als je op 11/12dpo negatief test is het ook negatief. Innestelling is gemiddeld op dag 9. Trage hcg verhalen etc dat is onzin... het wisseld natuurlijk wel per persoon/zwangerschap. Maar wij zijn natuurlijk vrij zeker van ovulatie en vaak als iemand pas later positief test ky dat echt omdat hun ovulatie dan toch ietsje later was en ze geen ovutesten/temp/echo hebben gehad/gebruikt.
Dus het zou moeten kunnen op 13 dpo! Spannend ik ga duimen voor je?
Er was geen controle lijn te zien. Heb de early van action gebruikt. Maar ik heb t wel eens vaker gehad, ook met de ovulatie testen.
Net nogmaals een test gedaan. Deze deed het wel. Maar helaas witter dan wit .... Nu maar wachten tot ik ongesteld word, ik hoop snel!
@Zonnestraaltje:
Fijn dat je weer verder kan!! Succes!
@Just-Me:
Zo herkenbaar dat die Provera periode jaren lijkt te duren. Ik had dat toen ook. Je wilt verder en moet eerst wachten op een bloeding... Hopelijk breekt 'ie snel door!
@Camhay:
Yeah, fijn een oplopende test!!
@Hier:
Vanmorgen was mijn temp nog steeds hoog en nog geen ongi te bekennen. Ik ga testen wanneer het goed voelt om te gaan testen. Natuurlijk wil ik het graag weten maar voelt op dit moment nog het beste om er nog even te wachten. Kan het niet goed uitleggen maar zo voelt het. Laat het jullie uiteraard weten als ik meer weet!