PCOS, Letrozol

Goedemorgen meiden!
bedankt voor jullie berichtjes :) heb gister avond een beetje terug zitten scrollen door jullie gesprekken heen en herken zoveel van jullie.. je leeft echt naar de dagen toe en aan het eind lijkt het eindeloos te duren 
@lara ik las dat jij je zorgen maakte over dat je geen echo's hebt, ik had dat de eerste keer ook. Het ziekenhuis waar ik zit werkt ook niet zo omdat ze eerst willen kijken of de medicijnen wel aan slaan en dan mag je het voor een half jaar zelf proberen. Moet zeggen dat ik dat wel fijn vond want dan kan je het ook wat meer los laten. 


@lilo bedankt voor je uitleg! Ik heb er wel een goed gevoel over, of het nu weer snel is of wat langer duurt ik weet dat ik zwanger kan worden en dat is het belangrijkste! 


ik heb wel heel erg last gehad van bijwerkingen van clomid, voelde me down en me emoties waren afgevlakt heel gek. Moet wel zeggen dat ik nooit ongesteld word uit mezelf dus ik moet voor elke kuur eerst primolut slikken 2 weken dan wachten op een menstruatie en dan op dag 3 starten met clomid voor 5 dagen dus 1 ronde duurt bij mij dik 1,5/2 maanden.. 
 
ik hou jullie op de hoogte van vrijdag! Is er nog iemand die tegen het eind van een rond aan zit? Iedereen succes met het wachten iedergeval!!
 
fijne dag :)
 
@Julia, wat fijn om te horen dat het ziekenhuis waar jij in behandeling zit toch dezelfde methode gebruikt. Van Letrozol zijn de bijwerkingen echt minimaal. Ik heb gehoord en gelezen dat de bijwerken van Clomid veel erger zijn. Bij Letrozol merken sommige niet eens iets. Als de Clomid / Letrozol aan slaat heb je dus een eisprong, en vanuit een eisprong komt een zwangerschap of een menstruatie. Dus alleen als de dosis Clomid of Letrozol niet aanslaat moet je inderdaad opnieuw Primolut of Provera slikken. 
 
[quote quote=10280061]@ikbendoutzen wanneer krijg je het behandel plan te horen? @ andere meiden, hebben jullie tijdens het slikken van letrozol ook zo last van vermoeidheid?[/quote]
Ik verwacht over een weekje xlara, moet eerst nog verder onderzoek afwachten omdat er hormoondisbalans bekend is bij mijn moeder vanuit de hypofyse, dus ik verwacht dat ik ook eerst nog aantal keren bloedonderzoek e.d. moet.
 
Hoi!
Ik heb vanmiddag de echo gehad. Er waren 2 eitjes te zien. 1 van 10mm en 1 van 11mm. Bms was 5mm. Alles moet dus nog wel even doorgroeien, maar het zag er iig beter uit dan de vorige ronde op CD12 met 6 eitjes van die grootte. Donderdag weer een echo. Voor nu ben ik zelf heel tevreden ☺ 
 
Nou, de gyn werd juist enthousiast. Ze hoopt dat beide eitjes doorgroeien want dan heb ik een grotere kans dat het deze ronde met tenminste 1 ei lukt. Ze zei dat er dan wel een iets verhoogde kans is op een tweeling, maar dat is niet heel veel. We mogen het dus ook gewoon om de dag gezellig maken weer.
Hoe gaat het met jou gebruiker? Op welke datum heb je je eerste zwangerschapsecho? Al meer last van kwaaltjes? Ik hoop dat je je wat minder zorgen hebt gemaakt afgelopen week.
 
Zo bijzonder dat de behandelingen en adviezen zei verschillen.  Wij kregen met twee eitjes toch echt het advies het niet te proberen.  Maar fijn dat jij het groene licht hebt.  Ik ga voor je duimen!
Met mij gaat het wel.  Nog geen kwaaltjes en dus echt nog wel onzeker maar ik moet het maar gewoon afwachten en zien.  Volgende week dinsdag heb ik mijn eerste echo.  Ik duim me suf
 
@lilo wat fijn om te horen dat er nu twee eitjes groeien ipv zes. Zo spannend voor jullie! Laat je weten hoe de echo is geweest donderdag?
@gebruiker overal geven ze inderdaad andere adviezen en behandeling. Succes met je echo! Komt vast helemaal goed ? daar duimen we voor. 


Morgen neem ik de laatste twee letrozol in en dan finger cross dat het gewoon weer goed aan slaat. Ik heb eigenlijk tot 23 januari geen nieuws. Het is voor mij echt afwachten. 
 
Terug
Bovenaan