PCOS, Letrozol

@ gebruiker: fijn dat je eitje gegroeid is! Dan gebeurt er tenminste wat. Als het nu door blijft zetten dan denk ik dat het wel goed komt!

@ zonnestraaltje: pff het heeft even geduurd, maar nu kun je weer beginnen aan een nieuwe ronde. Hopelijk nu meer succes!

@ EDB: balen! Het is helaas niet altijd raak.. Wie weet wordt je nog verrast en anders hopen dat die menstruatie maar snel door komt!

@ Camhay: blijft spannend hoor! Hoop echt dat het de goede kant blijft op gaan voor jullie!

@ Juliass; hoge temperatuur en 16dpo.. Dat klinkt wel heel positief. Ben je bang om teleurgesteld te worden als je test? Zeker doen waar jij je goed bij voelt! Ik hoop echt op een mooie uitkomst voor jullie als je er klaar voor bent!

Hoi dames,
Even geleden maar,.. vandaag gesprek gehad bij de fertiliteit nav pcos beeld.
Er is opnieuw bloed geprikt bij mij, een baarmoeder uitstrijkje genomen en besproken hoe of wat. Ik zou met menstruatie opwekker mogen starten als er uit het bloed zou komen dat ik niet zwanger ben. Hierover ben ik gebeld vanmiddag en gaven ze ineens aan dat ik vandaag best nog gemeenschap heb omdat mijn ...waarde hoog was en er waarschijnlijk een eisprong aan zit te komen (zo gek, goede timing die afspraak vandaag haha) zojuist dus ook even voor de lol nog een ovulatie test gedaan en die is echt super duidelijk, meteen 2 dikke strepen. Dus spannend, of die eisprong gaat komen en of we heel dit traject niet eens aan moeten gaan (verwacht ik niet maar wie weet). Wordt ik over 2 weken gewoon ongesteld of niet dan alsnog opwekker denk ik of eigen menstruatie en krijg ik daarna een hyfose onderzoek van de eileiders... spannend! Hopelijk gaat het bij jullie allemaal de goede kant op! 

@Juliass, inderdaad, enige dat er toe doet is dat het voor jou goed voelt! Dus gewoon de tijd nemen en naar je intuïtie luisteren! ?

@Sarahtje, jeetje wat een verhaal! Maar wat goed dat er iets aan zit te komen! Vooral je kans pakken! Het zou toch mooi zijn als dit m wordt en je het hele proces kunt ontlopen!

@Hier; na het nieuws van gisteren heb ik nauwelijks geslapen. Er ging zoveel door mijn hoofd. Mijn vrouw heeft vanochtend bijna alleen maar gehuild, niet omdat we hun niet gunnen maar het is wel dichtbij en confronterend… Vandaag waren we samen vrij gelukkig, dus we hebben flink wat afleiding gezocht. Daarna dachten we vol goede moed de inschrijving bij Medisch centrum kinderwens af te maken, maar na alles gelezen te hebben krijg ik er vooral paniek van… Het proces op papier lijkt zo anders dan ze aan de telefoon vertelden… De kansen op papier zijn om te huilen. Ik heb het weggelegd. Werd er vooral heel teleurgesteld van en dat kon ik nou juist niet gebruiken vandaag! ?

@juliass... ohhh ik bedoelde mijn opmerking meer grappig hoor! Je moet uiteraard echt helemaal zelf weten wanneer jij wil testen Hoop niet dat je mijn opmerking rot vond. Want was totaal niet zo bedoeld hoor meid!
Ben gewoon heeeel nieuwsgierig naar jou.

En daarbij ben ik gewoon zo een gekke (ultra) vroege tester zonder geduld dus vind het erg knap van je!

Meiden ik lees op een ander moment even alle reacties door want ik ben in shock.... IK BEN ZWANGER!!! ???
Vanmorgen toch maar een testje (lees: toen de eerste positief was heb ik er meerdere in m'n plas gestoken haha) gedaan. Lijntje werd na 2 sec zichtbaar en was overduidelijk. Zal hieronder een foto plaatsen.
Straks naar mijn (schoon)ouders, broer en schoonzus etc. Denk dat ze allemaal al een vermoeden hebben haha aangezien ze allemaal weten dat m'n menstruatie uitbleef maar dat maakt het niet minder bijzonder. Leuke cadeautjes etc om het aan te kondigen kunnen ons gestolen worden...
Nog zooo onwerkelijk!!

WAUWWWW zie je! Hahaha dacht het al ??? jeeeeeh gefeliciteerd meis.. zo enorm gegund en fijn! Mooie testen... ? geniet ervan. Jouw weekend kan niet meer stuk haha

Jaaaaaaah Juliass! Overduidelijk! Gefeliciteerd meid! Ik wist het wel.. Lekker aan iedereen gaan vertellen. Hebben wij ook gedaan zonder poespas, want ook hier wist iedereen precies hoe het zat. Ben echt super blij voor jullie.

@ just-me: snap echt heel goed dat het nieuws als een klap voelt. Zeker nu het bij jullie ff helemaal niet gaat zoals het moet.. Het is gewoon lastig als je zelf ook iets heel graag wilt, maar het gewoon niet lukt. Ik hoop echt dat het bij jullie snel beter gaat en jullie ook snel zulk goed nieuws kunnen delen. Je moet erin blijven geloven dat het voor jullie ook gaat lukken hoe moeilijk dat op sommige momenten ook is.

@ Sarahtje: oh wat een toeval en wat fijn! Deze kans goed benutten en wie weet blijft een verder traject jullie wel bespaard!

Hier valt de Corona gelukkig mee. Ben eigenlijk gewoon heel erg verkouden.. Hoop echt dat het maandag weg is, want dan hebben we de intake bij de verloskundige ?

Terug
Bovenaan