PCOS, Letrozol

Overduidelijk ja gefeliciteerd Julias!! Super nieuws. Hier : n.a.v. t telefoontje dat ik gister kreeg over de hoge waarde en kans op eisprong. Maar vroeg me af of je dan altijd een eisprong krijgt bij die hoge waarde?
En snap ook niet goed.. hoezo kan ik nu ineens een eisprong krijgen, is dus wel mogelijk bij pcos maar heel soms dan of??
Had gister wel steekjes rechts, terwijl ik al super lang niks voelde in m’n onderbuik. Dacht eerst dat dat van dat uitstrijkje was maar toen ze belde met die mededeling voelde ik later wel steken rechts dus dacht wel dat dan misschien de voorbereiding van de eisprong was.
Verwarrend, maar donderdag en vrijdag hebben we gemeenschap gehad dus dat zit wel goed. Nu afwachten maar ik geloof er eigenlijk niet in dat dit nu raak zou zijn, zou te mooi zijn allemaal ??

Jeeej Julius en Camhay, ik lees natuurlijk nog mee!! Maar wat een super fantastisch nieuws! Ik ben enorm blij voor jullie. GEFELICITEERD ?♥️

& Smus wat fijn dat alles goed gaat!
Hier gaat het ook goed, volgende week 13 weken echo en nipt net gehad. Dus dat nog even afwachten maar ben nog enorm positief!
Ow zo fijn dit te lezen!! Jullie enorm gegund ♥️

@julias Gefeliciteerd wat onwijs leuk voor je!
Gisteren had ik ongeveer zes uur lang steken lies en beetje spierpijn achtig. Ovulatietest was mega negatief. Iemand hier ervaring mee?

@sarah, dan hebben ze jouw LH waarde geprikt ook. Dat betekend dat je eisprong eraan komt.. dus do en vrij is miss te vroeg geweest dan. Pas 24-48 uur na een lh piek heb je de eisprong. Je zou dan eigenlijk even een ovutestje moeten doen.. maar dat is misschien nu te laat. Anders nog even doorklussen. ? dan afwachten.

Met pcos kan je uiteraard gewoon ovuleren. Echter zijn je cyclussen vaak lang en heb je daardoor minder ovulaties/kansjes.

@allen... hier niet veel nieuws te melden. Ben licht misselijk in vlagen en last van mn borsten maar mijn testen lopen weer niet echt op. Dus ik begin wel lichtelijk zenuwachtig te worden. Mn temp was vandaag wel weer naar 36.9 gegaan na een 2 dagen dip van 36.5 en 36.6 . Vandaag 10/11 dpo.

@gebruiker, als je ovulatiepijn hebt dan kan het dat je of je lh piek al hebt gehad en dit de laatste groeispurt is (sprong die dag) . Of misschien komt die nog. Ik heb vaak een paar dagen van te voren al die pijn die jij beschrijft en op de dag van of dag erna piekt die pijn en verdwijnt dan weer. Dan weet ik dat mijn ei is gesprongen. Heb je ervoor ook getest?

@camhay oo achja 5 dagen voor je eisprong raden ze aan dus dat is gelukt ? had vrijdag een mega positieve ovu test dacht ik heb er nog liggen en gister was hij ook nog positief wel ietsie minder sterk als dag er voor. Vandaag zal hij dan niet meer positief zijn denk ik?

@camhay ja heb ovulatietesten gebruikt allemaal nog hartstikke negatief. Vrijdag had ik 1 ei van 14 mm. Dus denk niet dat hij dan zaterdag al rijp genoeg is of wel? Ben nu bang dat hij niet goed genoeg doorgroeid ?

@sarah dan zal je ei vandaag springen en is die 12 uur te bevruchten :) 5 dagen van te voren kan maar is meer een uitzondering dan regel. Beste is om de dagen van positieve test te benutten en de dag erna. Succes iig :)

@gebruiker... ochja klopt. Nee dan zal je ei nog gaan springen denk ik hoor. Het kan na 14 mm snel gaan. Ff doortesten dan en alvast gezellig maken :) voor jou ook succes! ?

Terug
Bovenaan