PCOS, Letrozol

Heb even mijn appje erbij gepakt. Ik heb de ronde dat ik zwanger werd een meting gehad en zat toen op 11 mm (cd 13) . Dinsdag erna zat ik op 23 mm(cd 17). Dus in 4 dagen een flinke spurt gehad. Die dinsdag ook een knalpositieve test en uiteindelijk is mn ei toen de donderdag (cd 19) daadwerkelijk gesprongen. Vanaf 14 mm kunnen ze sowieso heel rap doorgroeien hoor!

@Just-Me:
Ik zou je het liefst een heeeele dikke knuffel willen geven... ❤️

Meiden: ontzettend bedankt voor de felicitaties! Vond nog zo onwerkelijk. Ik weet hoe dit soort berichten kunnen 'vallen' bij de anderen die nog bezig zijn dus wil hier ook niet te enthousiast gaan doen. Het enige wat ik wel echt wil meegeven. Als ik berichtjes zag van meiden die zeiden 'het kan ineens raak zijn' etc etc dacht ik altijd het zal wel, voelde toen nog zo ver weg, maar het is dus echt waar. Ik kan nog steeds niet geloven dat het gelukt is, maar de ronde is dus echt aangebroken. Houd moed, hoop, hoop dat jullie positieve test niet lang meer op zich laat wachten. 

@Camhay:
Je wilt niet weten hoe hard ik voor je duim. Hoop toch zo dat het goed mag gaan. ❤️

Oh ja en wat betreft je eerdere berichtje: vond ik helemaal niet rot toen hoor!! ?

Bedankt weer voor jullie reacties. Wat een snelle groei zeg Camhay! 
Ik ga vanmiddag nog een keertje testen en proberen het om de dag het gezellig te maken. Maandag ochtend heb ik weer een echo. Vind het zo mega spannend!

Spannend gebruiker! Ben benieuwd hoe de follikel isbgegroeit ?

@juliass... lekker enthousiast zijn meis! Ik gun het jou ook enorm hoor! Ik denk wij allemaal....ondanks we zelf ook graag willen :). Hoe voel je je? Al symptomen?

@gebruiker? Gebruik je de ouders van nu app? Anders die even op je tel zetten. Dan kun je rechtsonderin klikken op profiel en heel makkelijk je naam aanpassen!

@Juliass, wauw zie je!!! Wat ontzettend goed nieuws, gefeliciteerd! 
Wat lief van je oppepper. Dat geeft moed :)
Hier gisteren ongesteld geworden, op naar de volgende ronde. Eerst vanaf morgen 2 weken op vakantie. Maar extra genieten van een wijntje dan ;) hopelijk heb ik de volgende ronde ook goed nieuws.
Camhay en Juliass, houden jullie ons wel op de hoogte? ?

@juliass Gefeliciteerd!! Tuurlijk ben je blij!! Ik ook voor je hoor!! Positief nieuws!! 
@camhay ow wat spannend weer!!! Je weet het echt niet hè..duim met je mee!!?
@just-me heb het even terug gelezen pfff wat klote allemaal.. juist goed om ontspanning te zoeken en te blijven doen wat je leuk vind!! Hoe gaat het nu verder met je? 
@gebruiker24 wat camhay zegt kan indd heel snel groeien hoor!! Heb ik de eerste keren ook gehad je weet het niet.. Heel veel succes met de volgende echo.. hopelijk goed resultaat!
@edb hele fijne vakantie!! En succes met de volgende ronde!
@hier 4e dag letrozol deze ronde erg last van (extreme) moeheid, hoofdpijn wat ik normaal niet ken.. en opvliegers ? hopelijk een goed teken.. donderdag echo?

Vandaag weer n stijging in de temp naar 37. (Die temp heb ik alleen gehad bij zwangerschap) . Sensitest en kruidvat slaan lichtjes aan. Maar wel nog echt licht.... zit uiteraard nog voor nod. Duimen jullie mee dat het dit keer flink gaat oplopen ??? pfff ben soms gewoon aan het bidden dat het dit keer ajb goed gaat??

Terug
Bovenaan