PCOS, Letrozol

@Camhay:
Ik voel me wel goed maar de kwaaltjes beginnen wel een beetje te komen. Ben nog steeds ontzettend aan het snotteren en heb 's nachts een verstopte neus steeds waardoor ik best slecht slaap. Google leert me dat ik er rekening mee moet houden dat dit de hele zwangerschap zo kan zijn. Ach, ik ga/wil niet klagen! Verder voel ik m'n buik soms wel. Zit een beetje tussen buikpijn en menstruatie pijn in denk ik. Gewoon echt het gevoel dat daar iets gebeurt, dat voel ik wel. En borsten zijn met momenten wel gevoeliger maar niet constant. Valt dus wel mee maar m'n lichaam begint me wel steeds meer signalen te geven dat er echt iets gaande is! Dus dat is wel fijn. 
Op een knaller na NOD bij jou! ?? duim nog steeds hard met je mee. Die temp stijging is wel positief!!
@EDB:
Balen meid, zou het er zeker extra van nemen!! ?
@Hier:
Vanmorgen het ziekenhuis gebeld en heb over precies 2 weken, de 25e, de eerste echo! Echt veel sneller nog dan ik dacht/hoopte, maar zou dan ca 7 weken moeten zijn dus ze gaf aan dat we het hartje (duimen!!!) zouden moeten kunnen horen. Die zaterdag vertrekken we op vakantie dus ben er stiekem wel heel blij mee dat we daarvoor de echo hebben en dat we dus niet te lang hoeven te wachten. Nu 2 weekjes in spanning en keihard duimen voor een goede echo! ?

@juliass, ja dat ongi gevoel en boobies herken ik. Ik heb het ook op en af maar wel constant een lichte ms pijn/onderrug gevoel. Borsten heb ik eigenlijk nooit last van dus valt hier ook op. Dat snotteren is wel vervelend zeg ? hopelijk houdt dat niet aan!

7 weken echo is idd standaard als je via het ziekenhuis loopt. Fijn he ? duim mee voor een mooie echo en dan kun je (hopelijk zonder teveel kwaaltjes) genieten van de vakantie!

Hoi allen! 

vanochtend voor een echo geweest en m'n ei is 22 mm! Alleen mijn ovulatietesten blijven spierwit? Voordat ik letrazol slikte zag ik altijd wel iets van een lijntje op de test. 

Iemand ook deze ervaring? Wanneer denken jullie dat ik mij eisprong heb? 

@Camhay & @Juliass: jjjaaa! Wat een goed nieuws meiden! 
@Camhay; ik duim giga hard dat je testen deze keer wel echt op gaan lopen na je NOD! ?? hoeveel dagen nog? Spannend zeg! 

@Juliass: wat een heerlijke knallers van testen meid! ?? zooo gooeedd!! Ben echt mega blij voor je, gefeliciteerd ❤️ Nog even 2 weekjes in spanning afwachten en dan inderdaad hopelijk het hartje zien kloppen. Dat vond ik zo;n bizarre echo, maakte het ineens zo echt en tegelijk moeilijk te zien haha, maar zo ontzettend mooi! ❤️? Geniet nu lekker van je bubbel en shock! Duurde bij mij ook wel een week voordat het besef een beetje doorkwam haha en eigenlijk pas na de goeie echo, toen was het echt echt! ❤️❤️?? Als je trouwens al durft, kun je je ook komen aanmelden bij het zwanger forum! Is een stuk rustiger forum hoor hihi, maar wel leuk om op de hoogte te blijven. ?

@Just-Me: wil toch ook nog even op jou reageren, wat een rot tijd ga je door en wat een tegenslagen allemaal zeg... ? ik had zo gehoopt nu eens positief nieuws van je te lezen! Ik blijf hopen voor je, voor nu hele dikke virtuele knuffel! ❤️❤️??

@gebruiker wauw zie je! Mooi nieuws ;) het kan nog even doorgroeien hoor 25 mm en meer is geen uitzondering met letrozol. Even doortesten misschien morgen/overmorgen al oploop!

@lisett, lief van jou! Ik hoop het ook... ik zit nu op 11 of 12 dpo (twijfel een beetje vanwege mn temp en had de 2e dag van de lh piek nog wat ovulatiepijn). Dus ik denk nog 3 dagen zeker tot nod. Merk wel dat ik enorm op en af ga qua gevoel. Ik voel me zwanger dus lichamelijk voel ik "meer" dan vorige ronde en vooral aan mn borsten. Vandaag ook lichtjes misselijk, maar mn testen zijn nog steeds wel erg licht. Hopelijk worden ze snel duidelijker!

Hoe gaat het met jou en je spruit in de buik? ? hoeveel weken zit je nu? Volgens mij best al redelijk ver he?

@just-me, ben ook wel benieuwd hoe het met jou gaat meis...hou je het een beetje? Knuffel!

Hee meiden! Leuk om af en toe nog even mee te lezen.
@Juliass; JAAAAAA meid gefeliciteerd!!! Wat een mooie testen, geweldig nieuws. Gefeliciteerd ??. Fijn dat je lekker op vakantie gaat, dat geeft hopelijk wat afleiding tot de eerste echo. Nu gewoon heerlijk genieten van het feit dat je zwanger bent!!
@camhay; ooooh wat spannend, ik hoop zo voor je dat je testen goed oplopen en dat je een plakkertje hebt ❤️. Hoeveel dpo zit je nu?
@smus; heb je vandaag de intake bij de VK gehad? Hopelijk was je fit genoeg om er heen te gaan.
@san; hoe gaat het met jou? Hoe ver ben je nu precies? Dacht dat we echt op een week na gelijk lopen toch? Spannend hè de nipt en 13 weken echo!
Heb niet alle verhalen meer goed gevolgd, maar een dikke knuffel voor iedereen hier ?.
met mij gaat alles goed! Ben vandaag 13+1d. Heb vorige week een goede uitslag terug gekregen van de nipt, echt een opluchting. Volgende week dinsdag heb ik m'n 13 weken echo met 14+2. Ze zeiden tegen mij doe maar iets later want dan is het wat gemakkelijker doordat het kindje weer een week groter is. Zo'n bizar idee dat ik sinds gisteren gewoon in het tweede trimester zit! ?

Wauww ly wat gaat het snel zeg! En super van de nipt test. Heerlijk gevoel lijkt me.... gewoon alweer het 2e trimester. Ik hoop daar ook snel naartoe te gaan haha.

Ik zit nu op 11 of 12 dpo. (Als ik uitga van 2 dagen na 1e positieve test, zit ik nu op 11 dpo) . Heb net met avondurine een kruidvat testje gedaan.. en ook daar een streepje. (Testjunkie) ??
https://ibb.co/m9LJkmR

Hopelijk gaan ze dit keer mooi oplopen.?

@gebruiker24 Dat is bij iedereen anders, ik kan testen wat wil maar heb nog nooit een positieve ovulatie test gehad. Niet bij iedereen is het duidelijk te zien. Ik koop ze nu niet eens meer zonde van het geld ? ik luister gewoon naar wat ze in het ziekenhuis zeggen, voel niks, merk niks van mijn eisprong ofzo dus dat is heel lastig...Als je het zelf moet doen zonder controles snap ik dat je dit wel nodig hebt zodat je iets weet!! Maar dan zou ik overleggen met je arts, bij mij hebben ze altijd nog controles gedaan elke ronde opnieuw.. ook voor ik zwanger was van mijn dochtertje ik vond dat zelf ook echt fijner. Dus zou het overleggen met je arts ?
@camhay wauw!! Voorzichtig gefeliciteerd hoop dat die nog duidelijker wordt! Maar je ziet het al wel hoor!! Duim met je mee!!??

Terug
Bovenaan