PCOS, Letrozol

@Lisett:
Echt suuuuper lief je enthousiaste reactie, dank je wel!!! 
Kan me voorstellen dat die eerste echo heel erg bijzonder was. We kijken er ook zoooo ontzettend naar uit!! ? 
Wat betreft het zwanger zijn forum; denk dat ik daar wel aansluit, leuk! Zag bijvoorbeeld ook een forum voorbijkomen van meiden die het ook net pas weten en in dezelfde maand zijn uitgerekend maar dat durf ik nog niet zo goed aan. Had even snel gekeken en las allerlei berichten van meiden die bang zijn dat het mis gaat / bloed verliezen en weet ik het wat; klikte gelijk weg omdat ik bang ben dat dat forum me eerder onzeker maakt dan dat het me goed doet. Eerst maar even een paar weken verder zijn! 
@Ly:
Dank je wel meid!! 
Fijn te lezen dat het goed met je gaat. En wat super dat je een goede uitslag van de nipt hebt gekregen, kan me voorstellen dat dat een opluchting is!! Heerlijk dat je al in het 2e trimester zit. Heerlijk genieten!!! ? 
@Camhay:
Hopelijk kun je ook over niet al te lang bevestigen dat je heerlijk zwanger bent meid, zou toch geweldig zijn!! 

@Camhay: hey testjunkie ?, vanmorgen weer getest? Ik duim iedere dag dat je testen oplopen, wordt nu wel eens tijd dat het gewoon goed gaat bij je. ???
Met mij en de kleine spruit gaat het gelukkig allemaal goed! Mag niet klagen, weinig klachten en de kleine groeit heerlijk door volgens schema! Donderdag alweer 17 weken, tijd vliegt voorbij! Maar kan me niet snel genoeg gaan, zin in de tijd die hierna gaat komen. ❤️?

@Ly: wat fijn van je goeie NIPT! Dat vond ik zo'n opluchting! Nog even die 13 weken echo volgende week en dan kan het grote genieten beginnen of doe je dat al even?! ?

@Juliass: ik zag je al op het forum voorbij komen! Leuk! Kunnen we elkaar daar lekker op de hoogte houden! ?

@ ly: helaas de afspraak van gisteren moeten verzetten naar donderdag.. Jammergenoeg nog niet klachtenvrij! Fijn dat bij jou alles goed is en je een positieve uitslag van de NIPT had! Dat vind ik ook echt spannend.. Denk ook dat ik het daarna pas een beetje ga kunnen loslaten.

@ San: jij je uitslag al terug?

@ Lisett: goed om weer eens wat te horen! Je bent echt al ver en fijn dat het zo goed gaat. Denk dat ik mij ook maar bij het zwanger forum ga aansluiten!

@ EDB: fijne vakantie! Even alles lekker loslaten en daarna vol energie weer door!

@ gebruiker: fijn dat de groei de goede kant op gaat! Hopelijk snel een mooie eisprong.

@ Camhay: pff vervelend dat je testen nog niet echt heel erg oplopen.. Hopelijk betekend het niks slechts. Duim echt weer voor je meid! Moet echt killing zijn om dit nu 2 rondes achter elkaar te hebben.

@juliass; Ah ja snap ik hoor, van zo'n forum zou ik ook nerveus worden.. ik zou lekker bij jezelf blijven en deze periode die al spannend genoeg is zo positief mogelijk te benaderen! Ik heb mijzelf pas zo'n 2 weken geleden aangemeld bij het Letrozol zwanger forum, daarvoor voelde ik mezelf nog te onzeker ?. Voor nu lekker genieten!
@Lisett; wat fijn dat het zo goed gaat! Al met al schelen we maar 3,5 week ?. Ik kan steeds meer genieten, zeker nu iedereen om ons heen het ook weet en de kaartjes binnen stromen, zo leuk! Maar toch fijn als volgende week de 13 weken echo er op zit hoor. 
@smus; balen.. nu uitkijken naar donderdag, dat wordt je eerste echo toch? Hopelijk een mooi frummeltje met een knipperend hartje te zien ?.
@camhay; en en, hoe is je test vandaag ;)?

@juliass fijn dat je zo snel al een echo hebt! Spannend ook maar zo bijzonder!! Hopelijk alles goed!! Geniet ervan! ??
@lisett bijna op de helft alweer!! Fijn dat het goed gaat!?
@san Ben ook benieuwd naar de uitslag! Hopelijk alles oke?! Spannend hoor! ?
@smus ahhh balen!! Hopelijk ben je klachten vrij en kan de echo morgen door gaan!! ?
@ly fijn dat de nipt goed was! Heel veel succes en plezier volgende week met de echo!! 
 @alle zwangere dames heel veel succes allemaal! Het is cliché maar wel waar:  Het gaat echt super hard allemaal!! En echt, het is alles zo waard!! Dus geniet ervan!!???

@gebruiker24 balen dat je man ziek is!! zaadcellen kunnen tot 72 uur blijven leven heb ik ooit ergens gelezen! Misschien heb je nog een kans! ?
@camhay ooooow ben toch ook echt heeeeeel benieuwd nu hoor!!??????

Wauw wat fijn dat er zoveel zwangere dames in het topic zitten hier, dat geeft de burger moed zeggen we dan maar! ☺️ gefeliciteerd allemaal!! ❤️
Ik heb gisteren mijn inwendige echo gehad. Er werd nog geen uitslag gegeven, ik weet wel dat ze zei dat ik voorlopig genoeg eitjes had, mijn baarmoeder zag er mooi uit (positief, lijkt me?) en ik had multifoliculaire eierstokken (is dat ook positief?). 
links zaten er 26, rechts 20/21. 
ik kan pas overmorgen naar de dokter bellen voor een uitslag, daar baal ik wel van.. Nu weet ik eigenlijk nog niks. 

Terug
Bovenaan