PCOS, Letrozol

@milou, ik weet wat de risicos van vroeg testen zijn en dat vrouwen dan vaak niet door hebben dat ze "zwanger" zijn omdat ze gewoon ongesteld worden. (Biochemisch).
Maar dat is hier niet aan de orde. Ik ga nu 2 maanden achter elkaar "overtijd" en test op of na nod natuurlijk nog steeds positieve streepjes (inclusief cb digitaal). Juist omdat ik eerder ben gaan testen weet ik dus dat dit niet goed gaat omdat de oploop gewoon te langzaam gaat. Vanwege vorige maand voelde het voor mij goed om vroeger te testen ook omdat ik het gewoon weer voelde lichamelijk. En ben zoals ik eerder schreef gewoon een testjunkie ??

Anyways uitgaande van mijn 1e positieve ovutest zou ik nu al 2 dagen over tijd zijn. Temp nog steeds 37. Net was mijn test weer een stukje donkerder maar zeker voor na nod niet donker genoeg. Ik heb dit keer wel nog steeds klachten (borstenpijn, misselijk).
Er zit niks anders op dan weer afwachten maar heb er een hard hoofd in?‍?

https://ibb.co/YhTZcRj

Zie trouwens jouw foto nu. Ben je 100% zeker van je eisprong? Of kan die wat later zijn geweest? Hoop dat die bij jou iig wel mooi oploopt! Duim voor je mee ?

@camhay maar normaal als je een positieve zwangerschapstest hebt weet je toch gewoon dat je zwanger bent? ? of hoe komt het dat je twijfelt?

@sarah is ook hoor haha. Maar het gaat om de oploop. Ik test natuurlijk al wel een aantal dagen positief. En dat betekend een vrij vroege innesteling (ook aan mn temp te zien). Dan moet je hcg om de 2/3 dagen verdubbelen en dat gebeurd dus niet. Als ik ze onder elkaar leg met telkens een dag ertussen uit… is er geen mooie oploop. En ik vind hem te licht voor nod of erover. Als ik het vergelijk met mijn testen vorige ronde zijn ze naar mijn idee nu zelfs een stukje lichter.

Ik twijfel dus niet over het zwanger zijn, dat is wel duidelijk. Hcg zit er.

@camhay Ja heel zeker, aangezien ik dus op de echo mn eisprong al gehad had, zekerder dan dat kun je niet zijn lijkt me ?. Maar ik moet de volgende keer maar 1 test tegelijk op de foto zetten denk ik, dan zie je het stukken duidelijker. Want nogmaals, in het echt zie je het stukken beter. Maar ik lees ook over de action early dat ie wel vroeg een streep geeft maar daarna heel langzaam oploopt.
Snap wel dat jij zo stellig bent hoor dat het niet goed kan zitten, was ik vorige ronde ook toen ik geen oploop zag (daarom steek ik nu veilig mn kop in het zand ?), maar testen zijn natuurlijk niet helemaal bedoelt om die verdubbeling te meten. Zou het ziekenhuis niet willen bloedprikken? Met 2 dagen ertussen? Dan weet je precies wat je HCG doet, geeft wel meer duidelijkheid denk ik... En dan denken zij hopelijk ook wat meer mee 

@camhay, het zit je niet mee.. sterkte!
ik werd gisteren ineens ongesteld?! Die had ik niet zien aankomen.. ben helemaal confused nu. Hadden ze dat niet moeten zien op een inwendige echo? Die mevrouw zei juist dat ik baarmoederslijmvlies aan het opbouwen was. Vanmiddag zou de brief bij de ha moeten zijn, dus na schooltijd ga ik meteen maar even bellen. 

Ik heb mijn hcg laten prikken vorige week al stond toen op 9 op 9 dpo! Drm heb ik heel enthousiast hier mn testen laten zien.. voor die termijn een mooie waarde. En kan eventueel weer prikken na het weekend. Dacht dat ik dat al had verteld hier ? niet via het ziekenhuis maar via mijn eigen huisarts omdat die gelukkig iets meer meeleeft en het ziekenhuis van mij wilde er echt niet aan beginnen. Maar we zijn bijna 1 week verder dus alles in combinatie en met de testen...blijf ik dus steken. Ik wacht mijn gesprek even af en ben benieuwd wat zij er van vind. Wil geen hoop hebben op iets waarvan ik weet dat het er niet goed uit ziet, ook een stukje zelfbescherming.

@camhay ahhhneeee!! Wat rot!! Die onzekerheid ook pfff!! ? Wat milouP zegt vraag ik me ook af hoor?!! Hopelijk komt het ziekenhuis zelf met z'n oplossing dat geeft je waarschijnlijk meer duidelijkheid lijkt me.. Hoop echt voor je dat er toch nog gewoon een kans is dat het goed is!! Maar meestal heeft je gevoel wel gelijk, je kent je lijf zo goed inmiddels! Heel veel sterkte meid! ??
@Nvlinder dat is gek! Al moet ik zeggen ze zien niet altijd dat soort dingen op een echo.. zoals ik hier geschreven had heb ik tussendoor ook een keer een bloeding gehad en toen dachten ze toch een eisprong gemist te hebben maar dat was niet zo dus waar die bloeding dan vandaan kwam?? Het kan ook van het bms afkomen ofzo, of dat er toch een eitje (klein) gesprongen is.. Dat is tenminste wat mijn arts toen tegen me zei.. ben wel benieuwd wat je nu moet doen. Mij adviseerde ze toen op dag 3 meteen weer letrozol te slikken zonder te kijken ? was blij dat ik er niet mee akkoord ben gegaan toen? Ben benieuwd wat de arts zegt?!

Terug
Bovenaan