Hi meiden, ik was even offline! Ik heb een chaotische week achter de rug, maar heb nu denk ik redelijk bij gelezen ? Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar dan zit ik hier morgen nog… ?
@Juliass, wat goed!! Gefeliciteerd! Heel spannend meis! Maar vooral super leuk!
@Camhay, och jemig meis… Ik las eerst het goede nieuws en nu de twijfels. Wat naar dat het ook deze ronde niet wil oplopen.. Hoop heel erg voor je dat, als dit niet goed gaat, er dan iets voor je gedaan kan worden! Hou vol meis!
@MilouP, wat lief, dank je. En jij voorzichtig gefeliciteerd lees ik?? Ik duim voor je! Ik kom binnenkort eens kijken op het GonalF topic. Heb wel een beetje gelezen. Heb jij bijwerkingen van de Gonal/Ovitrelle eigenlijk?
@San, fijn dat alles zo goed gaat! Lekker gaan genieten nu de vermoeidheid weg is!
Ok, lang verhaal hier.. Het nichtje van mijn vrouw kwam twee dagen later nog even melden dag ze zwanger is van een tweeling ? Twee uur later tijdens een etentje meld een ander nichtje van mijn vrouw dat ook zij in verwachting is.. Toen was ik we even klaar, ik kreeg geen hap meer weg en geen woord uit mijn strot. Ik gun het ze zo! Maar het schoot even verkeerd. Bij mijn vrouw net zo. Behalve ouders, beste vriendin en een van de nichtjes en tante van mijn vrouw wist niemand van ons traject. Na deze avond dus wel? want we moesten wel iets zeggen nu. De reacties waren ontzettend lief en meteen zeiden er twee: bij mij heeft het ook jaren geduurd. Maar het gaat echt goed komen! Ergens was het fijn, om weer eens iemand vol overtuiging dit te horen zeggen. Want om ons heen is bijna niemand meer zeker van zijn zaak of ze durven niks meer te zeggen..
Verder: ik ben officieel over op GonalF. Vanmorgen weer een echo gehad, cyste niet weg maar het leek na overleg veilig om toch een poging te wagen. Toen kwam het spuiten… Gelukkig had ik echt de leukste echoscopiste die er rond loopt, lekker vlot, lief en gevoel voor humor. Dus dat scheelde al de helft. Maar wat is dat raar zeg! Om iets in jezelf te prikken ? Ik kreeg mezelf nauwelijks over de drempel, dus ze heeft geholpen door mijn hand even een zetje te geven haha, want ik moest wel! Ik schaamde me dood, maar ze zei: ik heb nog nooit een vrouw hier aan tafel gehad waarbij het vanzelf ging. Dat probeer ik dan maar te geloven. Je moet echt even over die drempel heen. Het deed overigens echt geen pijn. Maar toch, het was heel gek ? Ik hoop maar dat ik morgen ochtend nog durf haha! Volgende week donderdag hebben we weer controle en dan hoor ik wat het gedaan heeft. Ik ga maar uit van het slechtste scenario… Dan kan het alleen maar meevallen!