@MilouP, het prikken vanmorgen ging eigenlijk best goed! Ik was alleen dus ik moest wel? Ik heb mezelf geen tijd gegeven om na te denken, meteen geprikt. Daarna had ik nog wel heel even trillende handjes, maar blij dat het zo goed ging! Nu hopen dat het werkt. Ik moet meteen beginnen op 75. Heb eigenlijk het idee dat dat best veel is? Maar dat schijnt standaard te zijn (bij mijn ziekenhuis tenminste?) Daarnaast hoop ik dat ze gelijk hebben en die cyste rustig blijft, want die was niet weg… Ik ben het meest bang voor overstimulatie. Want ik had echt last van die Provera.. Dus die is wil ik liever niet nog een keer? Zelfs de echoscopiste zei: het zou toch fijn zijn als jou lijf nu voor een keer eens zou doen wat het moet doen, want het zit je écht niet mee zeg! ? Fijn dat het voor jou zoveel beter werkt! Ik ga het zien!
Ooh, dat zal even schrikken geweest zijn ? Gelukkig was het niks! Ik gun het je zo! Het komt vast goed! Blijf geloven, dat werd mij gezegd vorige week. Maar ook voor jou! Geniet ook zoveel mogelijk!
@Camhay, hoe gaat het met jou?
Ooh, dat zal even schrikken geweest zijn ? Gelukkig was het niks! Ik gun het je zo! Het komt vast goed! Blijf geloven, dat werd mij gezegd vorige week. Maar ook voor jou! Geniet ook zoveel mogelijk!
@Camhay, hoe gaat het met jou?