@camhay rot voor je meis.. maar een goede keuze denk ik dan idd. Iig beter dan helemaal niks snap dat je dat niet wilt! Heel veel succes! Gun het je zo! ?
@emmi oke.. op het wachtbankje dus!! Ben benieuwd! ? Ik heb toen voor letrozol gekozen omdat ik met clomid vorige keer heel veel last van bijwerkingen heb gehad als opvliegers ineens alles helemaal bezweet overal, hoofdpijn, extreem moe, de arts zei dat letrozol eigenlijk hetzelfde doet alleen met minder bijwerkingen in de meeste gevallen. Het is geen nieuw middel maar wel voor dit traject, (toen met ons dochtertje was er alleen nog clomid, dat is inmiddels alweer 3 jaar geleden) het is gebleken dat dit middel ook eicellen laat groeien maar dus met minder kans op bijwerkingen vandaar hiervoor gekozen toen het was ook hun 1e keuze nu bij pcos. En genoeg succes verhalen hoor!!
@anne welkom! Heel veel succes! Stel je vragen gerust! Fijn om elkaars ervaringen hier te kunnen delen! Er zijn zeker veel succes verhalen met letrozol hoor! Bij mij hebben ze zelfs aangegeven dat dat de eerste keuze is zoals ik hierboven al zei!
Hier ronde 5 met letrozol 2 keer een kans gehad in december en januari.. feb. geen groei, ophoging gehad naar 5 mg letrozol, bloeding tijdens kuur door 3 dagen later 3 grote eicellen; vrijverbod gehad omdat de kans op 3ling te groot was moest vervolgens wachten op menstruatie, bijna 2 maanden moeten wachten voordat ik daadwerkelijk ongesteld werd, daarna dag 3 weer letrozol geslikt; nu niks gegroeid met ene dag 2.5 mg andere dag 5 mg om en om afgewisseld 5 dagen.. Vrijdag terug laatste kans om te kijken of er iets gegroeid is CD 18.
@Nu Nog een nieuw dingetje wat me erg van slag maakte gisteren!! Ik heb een gesprek met mijn arts gevraagd aangezien er weer niks gebeurd is deze ronde.. en ik er steeds meer moeite mee heb met alles (nieuwe baan, onregelmatig werk, vorige week crematie gehad van een neef van ons, moeilijk plannen alles dit traject, een kindje van 2 hier rond hebben lopen dus ook niet zomaar makkelijk rust kunnen pakken, steeds oppas moeten regelen ect. dit ook aangegeven) Ook hoe nu verder ect. Vind die onzekerheid zo killing! Maar dat zullen de meeste wel herkennen....??
Afgelopen maandag toen ik zei dat ik gesprek wilde met mijn arts zei ze dat deze gepland ging worden (na vrijdag want afhankelijk van wat ze dan zien zou de arts dan meteen een nieuw plan kunnen maken...)
Krijg ik gisteren een mail in mijn online portaal dat ik 18 mei een afspraak heb met mijn arts ??? heb direct opgebeld en gezegd dat ik echt niet zo lang kan wachten...maar eerder kan echt niet zeggen ze... het maakt me heel onzeker en verdrietig ook, ik voel me echt een nummertje. Moet ik dan tot die tijd maar weer zitten wachten?! Ik vind dit echt verschrikkelijk moeilijk hopelijk komen ze morgen gewoon met een plan!! ??
Sorry dat ik het hier zo schrijf maar moet t ff kwijt!!!