Dag lieve dames, ik ben op dit forum om mee te kunnen praten omdat ik voor mijn specifieke situatie geen 'lotgenoten' heb. Ik ben 27 jaar en heb pcos, sinds mijn 22e gediagnosticeerd omdat ik bijna nooit ongesteld werd. Verder heb ik last van donkere haartjes op mijn buik, stemmingswisselingen maar wel een normaal bmi. Bijna 3 jaar geleden ben ik gestopt met de pil met het idee dat het zwanger worden heel lang zou gaan duren. Sinds anderhalf jaar zijn we actief bezig met onze kinderwens en lopen nu bij fertiliteit. We zijn begonnen met letrozole 2,5 mg, deed helemaal niets. Daarna 5 mg, idem. Morgen de eerste echo n.a.v. letrozole 7,5 mg en op dit moment voelt het heel zwaar. Vooral de provera om menstruatie op te wekken, vond ik heftig. Ik heb gehuild van de krampen maar hou me voor dat ik dat ongesteld zijn gewoon niet gewend ben. En we doen het met een heel mooi doel. Helaas dus nog wel met 0 resultaat.. Misschien voel ik me na morgen erg rot als de letrozole weer niet heeft aangeslagen en hoop ik met jullie te kunnen meepraten over het vervolgtraject. En ergens is er dan nog het sprankje hoop dat ik morgen goed nieuws kan brengen.