PCOS, Letrozol

Dit is de laatste ronde voor mij letrozol. Daarna ga ik ook over op gonal injecties. Ben nu 2x zwanger geraakt van de 5 mg. Maar is 2x misgegaan nu. Dus heb er voor mijzelf weinig vertrouwen meer in. En gezien de bijwerkingen is het zo niet vol te houden.

Dus nog even deze ronde doorbijten. Wie weet gebeurd er nog een wondertje ??

@Camhay, ik had van de 2,5 mg nauwelijks last, behalve spierpijn en haar uitval. De 5 mg dacht ik eerlijk gezegd geen last van te hebben. Maar… nu het een aantal weken helemaal uit mijn systeem is kan zeggen: het maakte mij best down. Ik voelde het verschil niet meer zo op dat moment, maar ik vond niets meer leuk, kwam mijn bed slecht uit, sliep nog slechter, werd er boos van, vond niemand leuk ?… Nu ben ik weliswaar wel een paar dagen niet lekker (gewoon; blegh, moe, zo’n wattenhoofd) geweest van de Gonal, maar niet te vergelijken met Letrozol. Ik hoor ook steeds meer van mensen die me na een paar weken weer zien; oh je ziet er weer rustiger en beter uit, er is letterlijk weer ruimte voor van alles! Dus hopelijk doet het voor jou ook heel goed straks. Want ik weet uit ervaring hoe zwaar dit kan wegen op je relatie als het te lang duurt. Dus snap dat je daar graag vanaf wil! Je vriend zal er hopelijk ook heel blij mee zijn haha! Dan krijg je weer een stukje meer plezier en energie terug en dat is echt veel waard in deze trajecten hè.. Het enige waar ik een beetje mee worstel is het gevoel dat het ziekenhuis nu wel echt alles onder controle houdt. Bv met vakanties, ik kan echt niet zomaar boeken en vertrekken nu.. Dat is best lastig voor mij! Want ondanks dat ik heel goed weet waar ik het allemaal voor doe.. Als dit onverhoopt nog jaren duurt ontneem ik mezelf ook de belangrijke dingen, die ik juist soms zo hard nodig heb om op te laden en even te ontspannen. Het prikken; de tripjes ziekenhuis en die oneindige echo in mn je weet wel, maken me allemaal niks uit! Maar de vrijheid vind ik soms wel een lastig idee! Maar wie weet zit het ons allemaal een beetje mee ??
(Sorry, heel verhaal geworden zie ik ?)

@Nalin, welkom! Wat lastig is dat he.. En enorm balen. Geduld is wel een dingetje in dit soort trajecten ?? Ik hoop dat je morgen goed nieuws hebt meis! En zo niet, dan zijn er meerdere wegen die naar Rome leiden en die van jou ga je ook vinden. Het is per persoon zo verschillend! Bij mij werkte de letrozol wel, maar onvoorspelbaar. Vandaar mijn overstap naar GonalF. Heel veel succes voor morgen ??

Allereerst @nalin welkom!! En heel veel succes morgen!??
@ Just me oooow spannend!! Hopelijk zet de groei door duim met je mee hoor maar het ziet er iig positief uit dit keer!!? Super knap hoe je het allemaal doet als ik t zo lees!!
Snap wat je zegt van je vrijheid.. ik ben zelf ook graag op reep of ga graag op vakantie (liefst elke vakantie, maar dat doen we niet hoor..maar zou dat dus wel t allerliefste doen!) ?? Mijn man daarin tegen echt een tegenpool wil t liefst nooit op vakantie blijft het liefst thuis en gaat het liefst ook gewoon werken in de tuin of in de schuur.. #snaperniksvan?
Lastige keuze dan toch hoor ofja af en toe heb je t ook nodig om gewoon even te ontladen en ontspannen!! Logisch! Hopelijk is het snel een keer raak ?? als je echt een keer er tussen uit wil kun je denk ik toch wel met je arts overleggen hoe je dit het beste aan kunt pakken? 
Ik ben ook bang dat ik misschien nog aan die spuitjes moet ligt eraan wat de arts dus zegt 18 mei ?? maak me daar ook best wel druk om, alleen al als ik er aan denk dat ik dat op mijn werk zal moeten gaan doen.. maar goed das latere zorg!  Eerst hopen op een wonder morgen (dat er toch nog iets gebeurd is)?
@camhay herkenbaar... Ik heb gisteren de hele dag me ogen uit me hoofd gejankt gewoon.. en ik ben ook echt alles behalve gezellig laatste tijd.. of ik slaap of ik huil of ik maak verwijten naar mijn man dat ik alles alleen moet doen en hij alleen maar is werken baal er echt van maar voel me ook zo onrustig door alles.. lig tussen 9 en 10 vaak al in bed, (als ik niet ben werken) zo niet lig ik op de bank te slapen terwijl mijn man dan net pas thuis is vaak, wat hij dus ook super gezellig vind ?? Gelukkig weet mijn man dat ik normaal hardstikke lief ben..... hahaha?? 
Gelukkig is hij is er heel positief en nuchter onder al doet het hem natuurlijk wel wat om mij ook zo te zien, maar hij kan het allemaal wel begrijpen zegt ie..dat is wel fijn, gelukkig kunnen we er wel over praten naderhand samen. Hopelijk gaat t snel weer een beetje beter ? Voor jou ook!! ?

Koop paspoort, rijbewijs, ID-KAARTEN, huwelijksakten, diploma's enz.

Koop paspoort, visum, rijbewijs, ID-KAARTEN, huwelijksakten, diploma's enz.
Hoe u online een VK, VS, EU, rijbewijs en ID's kunt krijgen
Heeft u werkpapieren nodig? Heb je geprobeerd te reizen? Heeft u documenten nodig die u niet kunt hebben?
website: http://documentatiecentrum.com
whatsapp: +1 689 247 7384
E-mail: info@documentatiecentrum.com

Beste kwaliteit nieuwigheid valse identiteitsbewijzen en paspoorten, huwelijkscertificaten en rijbewijs enz. Koop nu hoge kwaliteit WIJ HEBBEN DE BESTE HOLOGRAMS EN DUPLICEERMACHINES Met meer dan

13 miljoen van onze documenten circuleren over de hele wereld.
-Ids Scan-ja...
-HOLOGRAMS: IDENTIEK
-BARCODES: IDS-SCAN
-UV: JA
NEP IDS met snelle verzending - E-mailondersteuning

Valse ID's voor 350 staatsrijbewijskaarten en staats-ID-kaarten van boven de 50 beschikbaar. Inclusief rijbewijshologram en magneetstrip-barcode op achterkant. Bestelling voor verzending binnen 2 werkdagen (2,95 verzend- en administratiekosten). De beste authentieke nep-ID's op internet.Dezelfde kwaliteit, hoge resolutie die het Department of Motor Vehicles gebruikt.Stuur de huidige. jpg of. GIF van de huidige licentie met afbeelding
en wijzigingen in de NAAM, DOB, LICENTIE #, BEPERKINGEN, etc.
We produceren de beste nep-ID online. We verkopen nep-ID's voor het VK/EU, Canadese nep-ID's, Australische nep-ID-kaarten en nep-ID's voor veel andere landen, van valse paspoorten tot valse rijbewijzen tot valse bankafschriften. We hebben uw identificatiebehoeften gedekt. Onze vervalste ID's bevatten alle beveiligingsfuncties, zoals echte hologrammen, ultraviolette watermerken, diepdruk, speciaal papier, fluorescerende kleurstoffen, RFID-chips, streepjescodes die overeenkomen met uw gegevens en meer. Onze nep-ID's zijn identiek aan het echte werk dat geen enkele andere site u deze kwaliteit biedt. Wij zijn de beste.nieuwe identiteit om uw privacy te beschermen en uw vrijheid terug te nemen.

trefwoorden:
Victoriaanse p-plaat licentie
waar valse ID's te kopen
waar valse documenten te kopen?
waar valse paspoorten te kopen?
waar nep rijbewijs te kopen?
valse paspoorten van de VS (Verenigde Staten),
valse Australische paspoorten,
valse Belgische paspoorten,
valse Braziliaanse (Braziliaanse) paspoorten,
valse Canadese (Canada) paspoorten,
valse Finse (Finland) paspoorten,
valse Franse (Frankrijk) paspoorten,
valse Duitse (Duitsland) paspoorten,
valse Nederlandse (Nederland/Holland) paspoorten,
valse Israëlische paspoorten,
valse Britse (Verenigd Koninkrijk) paspoorten,
valse Spaanse (Spanje) paspoorten,
valse Mexicaanse (Mexico) paspoorten,
valse Zuid-Afrikaanse paspoorten.
valse Australische rijbewijzen,
nep Canadese chauffeur
rijbewijzen, valse Franse (Frankrijk) rijbewijzen,
nep Nederlandse (Nederland/Holland) chauffeur
's rijbewijs, nep Duits (Duitsland) rijbewijs,
nep UK (Verenigd Koninkrijk) rijbewijs,
valse diplomatieke paspoorten,
valse VS (Verenigde Staten) paspoorten,
valse Australische paspoorten,
valse Belgische paspoorten,
valse Braziliaanse (Braziliaanse) paspoorten,
valse Canadese (Canada) paspoorten,
valse Finse (Finland) paspoorten,
valse Franse (Frankrijk) paspoorten,
valse Duitse (Duitsland) paspoorten,
valse Nederlandse (Nederland) / Hollandse paspoorten,
valse Israëlische paspoorten,
valse Britse (Verenigd Koninkrijk) paspoorten,
valse Spaanse (Spanje) paspoorten,
valse Mexicaanse (Mexico) paspoorten,
valse Zuid-Afrikaanse paspoorten.
valse Australische rijbewijzen,
valse Canadese rijbewijzen,
valse Franse (Frankrijk) rijbewijzen,
nep Nederlands (Nederland/Holland) rijbewijs,
nep Duits (Duitsland) rijbewijs,
nep UK (Verenigd Koninkrijk) rijbewijs,
valse diplomatieke paspoorten,
Camouflagepaspoorten,
paspoort duplicaten,
valse VS (Verenigde Staten) paspoorten te koop,
valse Australische paspoorten om te verkopen,
valse Belgische paspoorten om te verkopen,
valse Braziliaanse (Brazilië) paspoorten voor verkoop,
valse Canadese (Canada) paspoorten voor verkoop,
valse Finse (Finland) paspoorten voor verkoop,
valse Franse (Frankrijk) paspoorten voor verkoop,
valse Duitse (Duitsland) paspoorten voor verkoop,
valse Nederlandse (Nederland / Holland) paspoorten voor verkoop,
nep-Israëlische paspoorten om te verkopen,
nep UK (Verenigde Staten) Koninkrijk) paspoorten voor verkoop,
valse Spaanse (Spanje) paspoorten voor verkoop,
valse Mexicaanse (Mexico) paspoorten voor verkoop,
valse Zuid-Afrikaanse paspoorten om te verkopen,
nep Australische rijbewijzen voor verkoop,
valse Canadese rijbewijzen voor verkoop,
valse diplomatieke paspoorten voor verkoop,
valse VS (Verenigde Staten) paspoorten te koop,
valse Australische paspoorten om te verkopen,
valse Belgische paspoorten om te verkopen,
valse Braziliaanse (Brazilië) paspoorten voor verkoop,
valse Canadese (Canada) paspoorten voor verkoop,
valse Finse (Finland) paspoorten voor verkoop,
valse Franse (Frankrijk) paspoorten voor verkoop,
valse Duitse (Duitsland) paspoorten voor verkoop,
valse Nederlandse (Nederland / Holland) paspoorten voor verkoop,
nep-Israëlische paspoorten om te verkopen,
nep UK (Verenigd Koninkrijk) paspoorten voor verkoop,
valse Spaanse (Spanje) paspoorten voor verkoop,
valse Mexicaanse (Mexico) paspoorten voor verkoop,
valse Zuid-Afrikaanse paspoorten om te verkopen,
nep Australische rijbewijzen om te verkopen,
Camouflagepaspoorten te koop
valse paspoorten maken,
valse paspoorten,
nieuwigheidspaspoorten maken,
nep rijbewijs maken,
vals rijbewijs,
nieuw rijbewijs maken,
diplomatieke paspoorten maken,
Koop valse paspoorten, visa, rijbewijs, identiteitskaarten, huwelijkscertificaten, diploma's enz.

Koop paspoort, rijbewijs, ID-KAARTEN, huwelijksakten, diploma's enz.

Koop paspoort, visum, rijbewijs, ID-KAARTEN, huwelijksakten, diploma's enz.
Hoe u online een VK, VS, EU, rijbewijs en ID's kunt krijgen
Heeft u werkpapieren nodig? Heb je geprobeerd te reizen? Heeft u documenten nodig die u niet kunt hebben?

@Zonnestraaltje! Nou echt, dat dus! Gewoon elke kans die je krijgt vertrekken met je koffertje! Joejoe, tot volgende week! Mijn vrouw vind vakantie een luxe probleem, eens per jaar is zat toch? Maar voor mij is vakantie ontladen, gezond blijven, mentaal tot rust komen. Dat kan ik thuis niet, want ik kan niet stoppen met dingen doen? Maar na drie jaar moet ik zeggen dat ook zij stiekem de korte tripjes tussendoor steeds leuker begint te vinden ? Dus er is misschien nog hoop hahaha!
Wat betreft het prikken, afhankelijk van welk middel uiteraard, maar met GonalF mag ik een tijdstip kiezen dat voor mij werkt. En dan heb ik speling, dus vanaf een half uur voor dat moment tot een half uur erna. Dus wellicht is er op die manier voor jou toch een moment waarop je dagelijks kunt prikken. Ik vind het minder gedoe dan ik dacht. Je went eraan en het wordt deel van je routine. Vanochtend was wel ff onhandig, want ik had op mijn priktijd mijn echo en meteen erna een afspraak, dus ik reed meteen door. Ik heb dus mijn spuit in een koeltasje gedaan en heb na de echo gevraagd of er een kamertje leeg was voor 2 minuten zodat ik het niet in de auto hoefde te doen. Was alle begrip voor, werd meteen geregeld! Liep ik hoor, Annie met de tassie ?
Hoe dan ook, er is wel veel te regelen! Alleen de echo’s moeten vaker dus dat kan soms lastig zijn. Eerst hopen op een wondertje morgen! Ik hoop ook op een mooie echo bij mij, dan ben ik al dolblij! ?

Terug
Bovenaan