PCOS, Letrozol

Aah man wat vervelend dat gespam hier!

Anyway... thnx voor je uitleg @just-me. Herkenbaar zeg. Ik heb het idee dat ik er de laatste tijd aan gewend ben geraakt om me zo rot te voelen ofzo. Vind het wel heel positief of te lezen dat je jezelf zoveel beter voelt nu. Ik hoop ook echt dat ik ook weer meer mezelf kan gaan zijn en echt dat verschil ga merken. Ik moet zeggen dat ik mijn leven een stuk minder leuk vind sinds het gebruik van de letrozol. Had natuurlijk al mn pmdd klachten iedere ronde...maar het is met medicatie gewoon de gehele maand. Normaal was mijn menstruatie tijd, altijd een goede tijd waarin ik kon opladen. Maar gezien ik dan alweer aan de medicatie moet, is het nu voor mijn gevoel gewoon de gehele maand rot en begint de ellende dan al.

Mijn omgeving merkt ook dat ik veranderd ben. Mijn vriend houd het wel vol en snapt het ook allemaal echt wel. En hij weet dat jk ook anders ben zonder medicatie net als wat jij zegt @zonnestraaltje ??
Leuk is anders... wel fijn om te lezen dat jullie dat verschil ook zo merken en ik dus niet de enige ben. Voel me soms echt een zeikerd maar het moet ook niet onderschat worden allemaal. Ik ben de afgelopen 2 rondes ook flink wat aangekomen, voel me daar ook niet beter door. Krijg mn broeken nog net dicht zeg maar...

Wat betreft die vakanties vind ik dat niet zo erg omdat ik sowieso al rekening moet houden met mn zoontje en niet zomaar weg kan haha dus weinig verschil. Maar snap wel dat het traject met injecties een stuk heftiger gaat zijn qua opvolgingen en afspraken. Ik heb gelukkig wel wat mensen als vangnet voor mijn zoontje.

Vandaag moet ik iig naar het ziekenhuis om alles te bespreken en zal ik meer horen. Ben heel benieuwd!

Net mijn echo gehad. Was cyclusdag 11 trouwens. 1 follikel van 9.3 en bms 3.4.
Wat denken jullie hiervan? De verpleegkundige had lichte hoop.

@Camhay, echo was verrassend haha! De follikel van 13.5 was vandaag 14.5, dus gestaag maar goed. Echter was er gister een van 9,5 die vandaag meedeed met bijna 12mm. Gezien de snelheid van deze tweede follikel, dacht zij dat er een reële kans is dat deze mee blijft doen ? Maar omdat het weekend ertussen zit, is het wel lastiger inschatten. Ik moet maandag weer terug en ze verwachten niet dat er voor die tijd iets vanzelf springt, maar zeker weten doen ze het niet natuurlijk. Advies is dus zondag toch een poging wagen, maandag terug en afhankelijk daarvan evt nog ovitrelle spuiten. En dan nog een poging daarna??

@Camhay veel succes en sterkte gewenst in het ziekenhuis! 
Heb het gevoel er een beetje laat bij te zijn gekomen dus excuses als ik je verhaal niet helemaal snap of volg.

@just-me aaah wauw. Nou dat zal het weekend toch niet zo mega mega snel groeien.. miss eerder richting de 20 mm dan dus maandag is dan wel prima toch. Je hebt iig 2 kanshebbers dan! Wel fijn nieuws.
Maar balen dat dat weekend er toch tussen zit.. just to be safe. Maar ik denk dat je maandag zeker wel gaat redden hoor. ?

@nalin oh niet erg meis. Dankjewel!
Ik heb een gesprek nu om de overstap naar injecties te bespreken en om de afgelopen 2 ronde te bespreken/ff checkup ivm dat ik nu 2x keer zwanger ben geraakt maar rond 5 weken het beide keren mis ging. Dus ben benieuwd hoe nu verder...

@nalin, over 9 mm is nog niet veel te zeggen helaas. Mocht die gewoon goed doorgroeien 1/2 mm per dag dan zit je volgende week ergens richting ovulatie. Kan natuurlijk ook sneller gaan of nog krimpen. Onder de 14 kan er geloof ik nog vanalles gebeuren.

Mag je maandag of dinsdag terug? Hopelijk mooi gegroeit dan!

Terug
Bovenaan