PCOS, Letrozol

Kom jullie even een virtuele knuffel geven Camhay en Just-Me! 
Fijn te lezen dat het spuiten wat lijkt te gaan doen Just-Me, ben erg blij voor je. Zou super zijn als beide eitjes mee gaan doen en jullie een dubbele kans hebben. Ga heel hard duimen voor een goede ronde. 
Camhay, ben je al in het ziekenhuis geweest? Al wat wijzder geworden voor het vervolg? Hopelijk hebben ze een goede oplossing voor je zodat het wel lekker blijft plakken. Ik hoor wel eens verhalen over van die Utrogestan bolletjes zijn dat geloof ik. Ik ken een meisje die al 4 miskramen heeft gehad en ze moest vanaf de eisprong 2 keer per dag van die bolletjes vaginaal inbrengen en ze is nog nooit zo ver gekomen in haar zwangerschap. Hopelijk gaat zoiets "simpels" ook uitkomst bieden voor jou!! Dikke knuffel.

@ camhay heel veel succes meid!! ? Hopelijk bied het voor jou ook meer mogelijkheden en voel je je dan iets beter net als just-me!  Al hoop ik ook dat het spuiten je bespaard blijft en het onverwachts toch deze ronde met letrozol nog goed gaat!!!??
@anniemetdrtassie ?? just-me ooow jij maakt het ook spannend!! Ziet er positief uit deze keer eindelijk!! Dank je wel voor je uitleg!! Ik had echt geen idee joh thnx!  Duim ook met jou mee hoor!! Fijn weekend!! ??
@nalin, geeft niks dat is voor iedereen zo die net inhaakt! Hopelijk helpt het jou ook om hier je verhaal te delen en ervaar je er ook een soort van steun aan!  Ik ben iig super blij dat dit forum er is en met de meiden die hier ook hun verhalen delen en andersom ook met je meeleven.. dat geeft je toch een beetje het gevoel dat je niet de enige bent en er niet alleen in staat en begrepen wordt want iedereen zit toch een beetje in het zelfde schuitje ook al kennen we elkaar niet echt natuurlijk hihi best gek he?! Maar toch fijn! ? 
@hier een wonder!! Vandaag Cd 18 een eitje van 15 mm ??? ooooh ik was echt zo verrast!! Echt niet gedacht!! Moest dit keer toch wel janken van blijdschap en dat om een ei ?? nu dus gezellig maken t weekend en maandag terug! Heb meteen gevraagd of ze toch niet af willen wachten en alvast een spuit voor me laten overkomen vanuit Duitsland voor de zekerheid heb vanaf januari geen kans meer gehad dus wil dit niet laten schieten!??

@just-me; ooh wat fijn om te lezen dat je gewoon groeiende follikels hebt! Hoop zo dat je eindelijk een nu weer een goede kans krijgt deze keer en dat dit het voor jullie gaat zijn met de gonalF, gun het jou/jullie zo!! ?
@zonnestraaltje; eindelijk!! Ook voor jou, wat zou het fijn zijn als je gewoon eindelijk weer een normale ronde zou hebben. Fingers crossed ?. Willen ze een spuit voor je laten overkomen?
@camhay; hoe was je afspraak? ben heel benieuwd!

@ly lief dank je wel! Ja sorry had het er niet duidelijk ingezet zie ik nu ? die spuit gaan ze achteraan om het te regelen ze hopen maandag klaar te hebben liggen voor me ??

@Juliass, wat lief, dank je wel! We krijgen weer wat positieve energie en hoop nu! Hoe gaat het met jou? Hoe waren de reacties!?

@Camhay, ook hier benieuwd! Hoop dat je een goed gesprek hebt gehad! Ik verwacht ook niet dat er iets springt voor maandag, maar ik sla mezelf echt voor mn hoofd als we het mislopen omdat we dachten: dat gebeurd toch niet ?? En ik sta er wel om bekend dat er 2 tot 3 mm per dag groei kan zijn. Geen risico’s dus!

@Zonnestraaltje, hahahaha! Ja, vanochtend weer met mn tassie! Lol! En wat onwijs gooeeedd! Zo blij voor je!! Dat was welkom nieuws! Enne, ik heb ook wel eens gehuild om een ei hoor! ? Wat kun je blij zijn dan hè! Nou, dan zijn we denk ik beiden begin volgende week aan de beurt ?

@Ly, lief, dank je ? Ik was ook echt wel opgelucht! Nu hopen dat alles mooi doorzet en maandag meteen de ovitrelle mag spuiten. Gaat het met jou goed?

Ik merk ineens sinds vanmiddag wat kleine dingetjes die ik altijd richting mijn ovulatie heb, dus er gebeurt nu wel iets. Ik ga toch ook weer de granaatappelsap proberen, die kans werd me de laatste keer ontnomen, dus die ga ik weer halen morgen ?

@Zonnestraaltje Ik blijf het zo vreemd vinden van de pregnyl. Op internet zie ik idd dat het uit de handel is, maar ik vroeg de laatste keer aan mn arts hoe dat zat en die zei dat ze van niks wist, dat ze het gewoon nog voorschrijven?? Zou 'ons ziekenhuis' dan zo'n grote voorraad hebben ofzo??
hoop dat ze het snel voor je uit het buitenland kunnen halen!
ik twijfel hierdoor ook een beetje of ik mee wil doen aan moeders voor moeders. Ik was daar altijd echt van overtuigd (ook met de opspraak laatst, ik snap dat het een commercieel bedrijf is etc maarja welk bedrijf is dat niet en ze leveren echt niet aan de bio industrie etc). Maar nu denk ik 'ja als er niet eens meer pregnyl geleverd kan worden in NL, aan wie doneer ik dan? Mensen in een ander land???'
@camhay ben benieuwd hoe het ging vandaag! Hoop dat je iig meer duidelijkheid hebt ?? Bij mij wilden ze na 2vmk nog niks doen, zou gewoon pech zijn.. nou zo voelt het niet als je in die onzekerheid zit! 

@justme lekker door elkaar zo met t andere forum?. Dingen over gonal f houd ik daar. Maar afgelopen ronde had ik ook granaatappelsap gedronken. Ook voor het eerst een fertilily gebruikt, ik dacht dat dat onhandig zou zijn maar ik vond het juist fijn! (Ideaal dat het er niet uitloopt en alles eronder zit?). Ik dacht baadt het niet dan schaadt het niet. En wie weet heeft een van deze dingen toch geholpen! Ik lees wel vaker positieve verhalen over de fertilily..
@Hier vandaag 6 weken zwanger, over een week de eerste echo. Nou het zijn echt verlengde wachtweken te noemen hoor! Ene keer menstruatiekramp waar ik van schrik, dan ineens een dag geen pijnlijke borsten meer.. maar so far so good, hopelijk komt het dit keer dan eindelijk wel goed!! 

@zonnestraaltje woehoeee?? jeeej ben gewoon blij voor jou. Fijn gevoel is dat he gewoon een mooie follikel! Op een goede kans! En idd hup aan de granaatappelsap haha.

@just-me nee idd zou ook geen risico nemen hoor!

@milou...hoe voel je je meid? Gaat het allemaal goed en heb je wat meer vertrouwen? Bijna echo denk ik he? ??

Terug
Bovenaan