PCOS, Letrozol

@just me voordeel van ovitrelle is dat het een kant en klare soort "pen" is..je stelt de dosis en prikt en druk boven op een knopje that's it. het ziet er eigenlijk het zelfde uit als een epi pen..Alleen was ik dus 1 op de 100 000 ofzo die een allergische reactie had. ?? Dikke vette pech helaas.. maar daar zou ik als ik jou was dus niet aan denken, gezien die kans zooooo klein is! ?
@ camhay hahaha ow sorry dacht dat je bedoelde dat ik het online nog kon kopen, ik dacht al haha??  Dat van MVM had ik ook gelezen idd en we hebben het er hier al eens over gehad ook. Echt erg eigenlijk he?! Je denkt iets goeds te doen ermee maar in werkelijkheid weet niemand wat er mee gebeurd?!? Erg vreemd.. ik zou er ook niet meer aan mee doen nu ik dit weet!! 
@milouP ooow spannend!! Nog iets minder dan een week! ?

@Zonnestraaltje, ja klopt ja! Is dezelfde soort pen als de GonalF! Hoef inderdaad alleen maar in te stellen en te prikken. Er rommelt wel van alles, dus er is nu wel meer aan het gebeuren, als het dan ook nog het goede is, ben ik blij ??

@MilouP, ja, het is toch altijd wel iets met die medicatie.. Ik hoop maar dat het meevalt ? en stiekem hoop ik dat ik hem niet hoef te zetten haha ? Maar dat is wishful thinking denk ik.
Aftellen voor jou! Ik tel bijna met je mee ?

Ik heb inmiddels 4 pillen Letrozol gehad van mijn eerste ronde, ik moet vandaag de laatste pil slikken. Ik merk dat ik nog steeds bloedverlies heb. Is dit normaal? Ik ben bang dat het bloeden al had moet stoppen en de letrozol pillen dus helemaal niets doen... wat is jullie ervaring? Zette de bloeding/menstruatie gewoon door tijdens het slikken van Letrozol? 

@Anne, ik had tijdens de letrozol wel wat langer last van spotting, geen echt bloed verlies meer, maar het duurde wel langer voor het helemaal stopte. Je kunt het even navragen bij het ziekenhuis?

@milou, ja ik heb super veel last van migraine (met aura). Ik had het tijdens mijn zwangerschap 20 weken lang waardoor ik niet eens meer kon werken/rijden. En nu gemiddeld 1 a 2x per week. (Normaal eens in de zoveel maanden een keer). Aanvallen zijn ook heftiger en duren langer of soms meermaals achter elkaar. Super vervelend.

Hoop dat dit met gonal dan ook minder gaat zijn.

Ik heb deze (gelukkig) laatste ronde letrozol wel opvallend veel last van hartkloppingen. Soms snachts ook wakker hiervan. Beetje naar wel.. heel onrustig en ik merk met slapen op de dagen dat ik de medicatie slik ook dat ik slecht slaap en veel wakker word.

@anne. Hoe lang ben je normaal ongesteld?
Ik heb meestal op de 4e dag letrozol al niets meer. Heel soms wat spotting/bruinverlies.

Hi meiden, hier even een kleine shock vanmorgen. Er bleken inmiddels geen 2 maar 3 eitjes te zitten… ?? Het werd meteen spannend of we wel door mochten. Maar na overleg met de arts hoorden we een paar uur later dat dit toch mag. Uiteraard met risico dat er 3 springen enne, nou ja, jullie snappen het punt ? Maar dat risico nemen we, dus we mogen toch door ? Ik schrok wel, bij het idee dat we een derde ronde moeten afbreken/niet door mochten gaan stortte ik een beetje in. Ik merk dat ik erg moe ben en die hormonen werken niet heel erg mee. Dit lucht wel op. Het idee dat ik lichamelijk weer een ronde kan afmaken is gewoon fijn! En we dus ook weer een kansje hebben ? Tot zover het nieuws hier. Hoe is het met jullie?

@just-me: whaaa wat spannend!! En zo fijn dat je toch door mocht gaan. 

Wij hebben dit weekend de vragenlijst ingevuld voor de intake (wat een hoop irrelevante vragen zeg..) en vanmorgen gebeld. helaas hebben ze een wachtlijst en worden wij gebeld als de agenda van juli er ligt om te plannen. ? merk dat het me zwaar valt dat er wéér geen datum is waar ik naartoe kan leven, wéér geen startpunt. En wij gaan 24 juli bijna een maand op vakantie, dus de kans dat het pas aug of later wordt maakt me behoorlijk verdrietig. Nu heb ik ook nog eens 2 weken vakantie in mijn uppie en ligt na vorige week mijn vader ook nog mijn moeder in het ziekenhuis op dit moment, dus het is een beetje veel... ?
Zijn er onder jullie eigenlijk nog meiden die bepaalde kruiden of voedingssupplementen nemen voor de PCOS? Ik wil dat eigenlijk wel nog een kans gaan geven, maar weet niet goed wat/ welke. 

Terug
Bovenaan