@just me voordeel van ovitrelle is dat het een kant en klare soort "pen" is..je stelt de dosis en prikt en druk boven op een knopje that's it. het ziet er eigenlijk het zelfde uit als een epi pen..Alleen was ik dus 1 op de 100 000 ofzo die een allergische reactie had. ?? Dikke vette pech helaas.. maar daar zou ik als ik jou was dus niet aan denken, gezien die kans zooooo klein is! ?
@ camhay hahaha ow sorry dacht dat je bedoelde dat ik het online nog kon kopen, ik dacht al haha?? Dat van MVM had ik ook gelezen idd en we hebben het er hier al eens over gehad ook. Echt erg eigenlijk he?! Je denkt iets goeds te doen ermee maar in werkelijkheid weet niemand wat er mee gebeurd?!? Erg vreemd.. ik zou er ook niet meer aan mee doen nu ik dit weet!!
@milouP ooow spannend!! Nog iets minder dan een week! ?
@ camhay hahaha ow sorry dacht dat je bedoelde dat ik het online nog kon kopen, ik dacht al haha?? Dat van MVM had ik ook gelezen idd en we hebben het er hier al eens over gehad ook. Echt erg eigenlijk he?! Je denkt iets goeds te doen ermee maar in werkelijkheid weet niemand wat er mee gebeurd?!? Erg vreemd.. ik zou er ook niet meer aan mee doen nu ik dit weet!!
@milouP ooow spannend!! Nog iets minder dan een week! ?