PCOS, Letrozol

@zonnestraaltje, haha, oh! Agh ja.. het hoort er allemaal bij. En geloof me, ik vloek en tier soms wat af hoor omdat ik dan echt zat ben. Of ik kan uren geen positief ding meer uit mijn strot krijgen. Maar mijn vrouw schiet ook wel eens in de lach, als ik dan uit frustratie iets roep. Meestal moet ik dan zelf ook weer lachen ? Het is wel gek, met die ovitrelle richting je eisprong voelt heel anders dan het de vorige rondes voelde! Wij hebben onze pogingen gewaagd en gaan het zien! Onze donor hoorde van de mogelijk drie eitjes en zei: och jezus! Nou dan stuur je er af en toe maar eentje naar mij! Of we zetten het op marktplaats! ??

Zoo moest ook ff bijlezen haha. Was de afgelopen dagen niet lekker. Last van mn maag en maagzuur met ve hoofdpijn. Dat heb ik eigenlijk nooit dus was wel opvallend. Nu omeprazol geslikt en het gaat wel weer. Ik zit nu op cd 12 of 13 ff uit mn hoofd en begin al wel weer lichte (ovulatie) pijn te krijgen van onder. Dat begint altijd n weekje ervoor dus hopelijk weer positief en zondag/maandag richting eisprong?

@julias jaa wauw!!! Wat fijn al een kloppend hartje en mooie echo?? van harte!

@just-me wauw 3 eitjes! Dubbele kansen dus.. wat spannend zeg? moet toch eens goedkomen nu. En hopelijk klopt dat voorgevoel bij jou en gaat dat ook positief uitpakken ?

@zonnestraaltje. Ooh wat rot weer met dienpregnyl. Hoop dat je eitje dit keer gewoon vanzelf gaat springen! ?

Mooie koningsdag iig!

@Camhay, oh naar is dat, als je last hebt van je maag. Ik slik chronisch maag medicatie… Ken het gevoel! Gelukkig zakt het nu weer dan. Misschien is je lijf toch wat van slag na de afgelopen twee maanden… Maar klinkt wel weer positief! Ik hoop met je mee voor een mooie eisprong weer ??

Je zou denken dat we met minstens een dubbele kans ook eens aan de beurt zijn, maar geen idee! Vanochtend wel een temperatuur stijging van 0,2 al, dus dat gaat de goede kant op!

Hallo, wat fijn om te lezen dat nog mensen in hetzelfde schuitje zitten.. 
Helaas ook bij dit clubje moeten aansluiten.. En het voelt aan alsof je er toch helemaal alleen voor staat..
Even teleurgesteld doen ik zopas na mijn eerste inname 2.5 mg een echo zag waar niets op was gebeurd.. Nog mensen ervaring met deze tegenslag op 2.5 mg? Kwestie van de moed er samen in te houden? :)
Er komt nogal wat op je af he .. 

@Clvkj, welkom! Vervelend dat je ook moet aansluiten, maar hier is herkenning en ruimte voor alles wat je meemaakt tijdens jou traject. Bij mij werkte de 2,5 mg Letrozol een aantal maanden goed, maar ik geloof dat het vaker niet werkt op de laagste dosis, dan wel! Vaak gaat het bij 5 of 7.5 mg dan beter. Het is een traject waarin je vooral geduld nodig hebt, want ieder lichaam is anders en ook nog eens per cyclus anders soms.. dus een lange adem is nodig.. Soms duurt het even voor ze hebben gevonden wat voor jou werkt, maar er zijn altijd meerdere manieren en alternatieven. Dit kan ook tijdens je traject soms een aanpassing nodig hebben helaas! Mijn gynaecoloog zegt tot vervelens toe: “het lijf is geen machine!” ? Maar ze heeft wel gelijk.. Zo ben ik onlangs zelf ook van medicatie gewisseld, nadat bleek dat ook de ophoging voor mij niet het meest ideale was. Dus hoe lastig ook, gun jezelf en je lichaam de tijd. En blijf vertrouwen dat er iets is dat voor jou gaat werken, ook al duurt het even! (Ja, dat is soms echt wel moeilijk ?) Succes en niet meteen te teleurgesteld zijn, het komt goed!

@clvkj bij mij gebeurde er ook te weinig met 2,5mg.  Mijn 2e ronde mag ik direct ophogen. Mijn follikels werden steeds kleiner, ik mocht toen na het weekend nog 1 x komen voor een meting op dag 21. Toen zagen ze vocht, wat er op wees dat er toch een sprong geweest was.  Maar alsnog wordt het meteen opgehoogd na 5mg. 

Oh meiden... ik ben zwanger?
Werd steeds maar niet ongesteld en vanmorgen zo misselijk wakker geworden dat ik de hond niet eens kon uitlaten. Dacht toch maar even tussendoor een testje doen. Ga ik kijkem... gewoon 2 streepjes?. Erna een clear blue gedaan die gaf aan zwanger. 
Zo onwerkelijk. Ik heb deze ronde geen medicatie gebruikt, wel accupunctuir gedaan. 
Nu maar hopen dat het goed blijft gaan.

Terug
Bovenaan