PCOS, Letrozol

@camhay ooooh bah wat ontzettend vervelend!! Hopelijk snel wat beter en geen last met de gonal F spuiten idd! 
@just-me pfff rot!! Wel fijn dat je toch door mag! Bij mij nemen ze dat risico dus niet ook ivm met mijn schildklier ook..Maar gelukkig mag je gewoon door zeg!! Hopelijk is er iig 1 raak dit keer!!  
@annemarmar wat jij zegt heb ik de 1e of 2e ronde met letrozol ook gehad toen kreeg ik zelfs vrij advies maar ik verloor nog bloed ? maar alleen de 1e of 2 keer daarna was het altijd voor korter (maar 4 a 5 dagen bloedverlies en daarna over.) 
@nvlinder ik heb vitals mama capsules en visolie en sinds kort granaatappelsap op advies van camhay geloof ik?! ?
@hier dikke vette domper ? heb de halve dag gehuild, vandaag eerst bij mijn huisarts geweest, ik krijg mentale ondersteuning bij de praktijkondersteuner, dat is " het goede "nieuws van vandaag ...Daarna naar het ziekenhuis geweest die ene eicel is nu 22 mm maar er is geen spuit.. ? de vraag is of deze er op tijd is voor mij deze ronde, ook ivm Koningsdag en afhankelijk vd levering uit Duitsland en daarbij de spuiten worden niet vergoed en kosten 60 euro per stuk ?? Baalde echt zo vandaag net of ik er iets aan kan doen dat ik allergisch ben voor ovitrelle en er is gewoon geen ander alternatief.. (als je iets hebt waar je niks aan kan doen eigenlijk wordt je ooit dubbel genaaid lijkt het wel)  maar goed t is maar weer zo...hopelijk springt die alsnog vanzelf optijd ?
Om mijn dag nog beter te maken moest ik vandaag ook nog werken, mijn collega's : ow!! wat zie jij wit?! Gaat het wel?!  #laatvandaagmaarsnelvoorbijzijn!! #ikzegweltrusten morgen weer een dag! ??

@Vlinder, jaa jeetje.. die wachtlijsten… wat kan dat je frustreren he.. Enorm balen dat je dan nog zo lang moet wachten ? Hopelijk komt er nog ergens een plekje vrij!
En wat een toestand met je ouders.. Dat is inderdaad zwaar. Helaas verander je daar niets aan, maar probeer goed voor jezelf te blijven zorgen! En af en toe rust te pakken.
Ik slik zelf vooral wat extra vit/min voor mijn ‘gewone’ gezondheid. Maar een deel daarvan wordt ook gebruikt door dames in ons traject. VitD, B12, levertraan+omega 3, vit c en vit/min mix. Daarnaast ga ik nu voor het echie eens aan de granaatappelsap, op advies van enkele dames hier! Verder let ik erg op mijn eten, minder suikers/koolhydraten en veel groeten en gevarieerd.

@Zonnestraaltje, Ooh jemig nee… Dat is enorm balen! Springen ze bij jou niet goed vanzelf? Ik duim voor een goede afloop, hopelijk is de spuit op tijd en anders dat ze vanzelf gaan deze keer!

@nvlinder  ohhh dat is idd heftig van je ouders ook erbij!! ?  Ook niks aan je vakantie zo...☹️  Hopelijk komt het goed met je ouders en zijn ze snel weer thuis! Hoop ook dat ze miss eerder een plekje vrij hebben ergens! ?
Over die supplementen enzo ik ben bij een orthomoleculair therapeut ook voor mijn schildklier en voor pcos en wat Just-me zegt ook een gezonder eetpatroon, probeer er op te letten met wat ik allemaal eet..
@just-me bij mijn dochtertje sprongen ze steeds mooi van zelf met clomid.. bij letrozol heb ik 2x een spuit moeten zetten omdat ze niet springen.. dus ben benieuwd idd ?

@zonnestraaltje... aaah neee wat k.. zo oneerlijk he. Dan werkt je lichaam mee, is er een mooi eitje. Zijn de spuiten er niet. Ik hoop voor jou, dat je eitje toch vanzelf springt. En jullie op tijd klussen. 
Vorige ronde mocht ik bijna gaan spuiten, toen bleek dat hij zelf al gesprongen was. 
@ hier... inmiddels al 9 dagen op mn menstruatie aan het wachten. Vrijdag had ik wat bruinverlies. Toen dacht ik dat t wel door zou zetten. Maar inmiddels niets meer te zien. Heb deze ronde geen medicatie gebruikt. Hoop niet dat het weer zo'n lange cyclus wordt als voorheen. Want dan kan ik nog wel ff wachten?

He lieve meiden, 
Het lukt mij niet helemaal meer om alles bij te lezen. Ik wil de meiden die zijn overgestapt (zover ik weet Just-Me en Camhay) heel veel succes wensen en hopelijk gaat de overstap snel mooie resultaten voor jullie opleveren en kunnen jullie je snel aansluiten bij de 'zwangeren'! ❤️
Ik wil even laten weten dat we gister een eerste vroege echo hebben gehad in het ziekenhuis. Schatting is dat ik gister ongeveer 6 + 5 was. We hebben ons inimie kleine frummeltje gezien mét een kloppend hartje. We waren zo ontzettend blij. 
Ben ook gelijk uit het ziekenhuis ontslagen en heb al een eerste afspraak gemaakt bij een verloskundigepraktijk hier in de buurt. 
Over 3,5 week staat de intake en over 4 weekjes staat de termijnecho gepland. 

@Juliass, super fijn! Blij voor je! En groot gelijk, lekker gaan genieten van je zwangerschap en alle nieuwe dingen die daarbij horen. Af en toe een update zou leuk zijn ? en anders spiek is zo nu en dan wel even op het andere topic om te zien hoe het met jullie allemaal gaat! En dank, ik ben benieuwd, de eerste periode spuiten zit er nu op ??

@Zonnestraaltje, ah zo.. ja bij mij moet ik zeggen dat het wisselend was op Letrozol, soms springen ze mooi op tijd maar soms werden ze wel heel groot. Ik begreep dat dit met GonalF ook vanzelf kan gebeuren, ik mag dus ook wel ovulatie testen doen als ik denk het te voelen. Ik hoop dat je lijf het toch voor een keer zelf oppakt! Of misschien krijg je toch nog nieuws uit het ziekenhuis?
Mijn eerste ovitrelle gisteren gespoten. Ik kreeg gister avond flinke buikpijn, maar met kruik en plat liggen te doen. Mijn borsten voelen alsof ze als bokszak zijn gebruikt op de kermis ?? Maar verder gaat het goed!

@juliass ahhh wat goed! Super fijn! Gefeliciteerd!! 
@just-me Hahaha ondanks dat het helemaal niet fijn is wat je schrijft, laat je me af en toe lachen met de dingen die je zegt ?? maar snap wel wat je bedoeld hoor! Echt als je ernaar wijst doet het al zeer.. hopelijk zijn die bijwerken snel over en dit keer niet zonder resultaat! ???. En thnx! Ik hoop idd dat mijn lijf eens mee werkt en dat ie gewoon zelf springt dit keer.. donderdag terug op mun verjaardag! Hopelijk positief nieuws! ??

Terug
Bovenaan