PCOS, Letrozol

@gebruiker. Grappig inderdaad. De eitjes waren bij mij wel nog zo klein dat er ook nog best een grote kans is dat er uiteindelijk maar 1 doorgroeit. Aan de andere kant zei ze echt dat het de kansen vergroot als ze allebei doorgroeien. We gaan het zien donderdag ?
Ik snap dat je toch wel onzeker bent hoor. Het is dan ook behoorlijk lang wachten tot de echo. Ik duim met je mee!
@Lara. Ik laat het sowieso weten donderdag. Ben zelf ook erg benieuwd hoeveel de eitjes en bms dan zijn gegroeid.
Ik hoop voor je dat de Letrozol nu weer goed aangeslagen is. Op de 23e moet je alleen bloedprikken voor progesteron toch?
@Thmaar. Wat goed! 2 eitjes van die grootte. Goed jullie best doen inderdaad. Die eitjes zullen vast binnen een paar dagen springen. Ik duim voor je dat het deze ronde meteen mag lukken. 
 
THMAAR: wat fijn dat de letrozol meteen zo goed aanslaat en ook echt 2 eitjes, wie weet lukt het gewoon deze ronde meteen!! Ik ga voor je duimen meis ☺️
Ik lees wel mee hoor meiden maar heb even niet zoveel te melden, bij mij is het vooral wachten en wachten en hopen dat er een eisprong komt. Hcg loopt al goed terug maar is er nog niet uit, zwangerschapstesten zijn nog licht positief maar geen tuurstreepje ofzo... we maken het gewoon weer om de dag gezellig en we zien wel ? hoop natuurlijk dat het lukt meteen maar anders dat ik snel ongesteld word en we weer door kunnen met letrozol ☺️
 
Terug
Bovenaan