PCOS, Letrozol

@lilo de 21e moet ik bloed prikken en de 23e krijg ik de uitslag. De vorige x was mijn progesteron 78. Weet niet of je dat wat zegt haha. Maar was volgens mijn gynaecoloog een goede waarde.
@Wilkindje ik snap dat je nu even niet zoveel te melden hebt. Hopelijk kunnen jullie snel door. Komt helemaal goed. Vandaag laatste medicatie op, op een of andere manier heb ik er deze maand een goed gevoel bij. Ik hoop natuurlijk op een zwangerschap maar heb gewoon een goed gevoel dat de letrozol weer goed aan slaat en de cyclussen weer goed gaan lopen. Hopelijk laat me gevoel me niet in de steek☺️
 
 
@Lara 78 is een prima waarde inderdaad. Het verschilt een beetje per ziekenhuis/arts maar doorgaans zeggen ze vanaf een waarde van ong. 25 dat je een goede eisprong hebt gehad. Jij zat daar dus aardig ver boven.
@Wilkindje, ik wist eigenlijk helemaal niet dat het nog zo lang kan duren voordat de HCG uit je lichaam is. Moet je nu dus wachten tot je eerst zelf een eisprong en menstruatie hebt gehad? Hoe moet dat dan als je door PCOS (bijna) nooit uit jezelf een eisprong hebt? Sorry hoor. Zijn weer veel vragen. A
Ik hoop natuurlijk gewoon vooral dat je snel weer verder kunt. Dus ik duim ook met jou mee ?
 
Lilo1988: daar komt het wel een beetje op neer ja, ik wacht gewoon ? hoop dat ik een eisprong kan vinden dan weet ik wanneer ik ongesteld moet worden, of niet, anders mag ik bij 4-5 weken na de miskraam bellen voor een afspraak om te kijken hoe dik mijn baarmoederslijmvlies is en eventueel met medicatie menstruatie opwekken.. maar dat heb ik liever niet ☺️ Ja hcg kan tot 6 weken na miskraam in je lijf blijven, mijn miskraam had ik met 8+3 dus had al aardig wat hcg aangemaakt maar dat het nu al zo flink gezakt is is wel mooi, zat vandaag op 11 dagen na de miskraam.. dus nu ja wat ik al zei om de dag of 2 dagen gezellig maken en dan zien we wel, clearblue ovulatietesten blijven positief maar doe ik wel iedere ochtend, hopelijk snel weer een rondje en daarna een smiley ☺️
 
@wilkindje naar hoeveel rondes letrozol ben je eigenlijk zwanger geraakt? Ik heb met ovulatietesten echt slechte ervaring. Ik heb daarbij echt elke dag wel een verhoogd LH piek dus ik ben daar mee gestopt. Het frustreerde me echt op een gegeven moment.
Ik hoop voor je dat je uit jezelf een eisprong krijgt. Ik snap dat je liever geen menstruatie opwekkers slikt. Het is allemaal zo spannend. 
 
De 3e ronde letrozol was het raak, 1 met echo controle, 2e had ik noro op de dag van mijn eieprong dus was ook niet erg positief en de 3e ronde dus raak ☺️ Bij mij werken streepjes ovulatietesten ook niet maar clearblue gaf het telkens goed aan. Ja hopelijk lukt het deze ronde gewoon en anders weer aan de letrozol, heb wel goede hoop dat het snel weer zal lukken ? als ik letrozol ga gebruiken gaan ze wel weer met follikelmeting doen om te kijken of de dosis nog goed werkt voor mij dus dat is ook wel fijn.. nu gewoon wachten en hopen meer kan ik niet doen
 
@Wilkindje, het is dus eigenlijk vooral weer wachten voor jou zo te lezen. Goed dat jullie het wel elke paar dagen gezellig maken. Zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als het dan precies nu zonder Letrozol zou lukken. Ik hoop met je mee dat je (snel) een eisprong hebt. Begrijp dat je liever niks wilt om een menstruatie mee op te wekken.
Fijn dat clear blue ovulatietesten wel goed werken voor jou. Die dingen zijn wel vrij prijzig toch? Ik houd het voorlopig maar bij temperaturen. Daar ben ik nu redelijk aan gewend. Kan altijd ook nog Clear Blue testen gaan proberen.
 
@Wilkindje dat is nog vrij snel en je weet wel dat het dus kan en lukt. Ik hoop echt dat jullie wens weer snel in vervulling komt en het dan wel goed gaat. Ja die clear blue testen zijn volgensmij inderdaad wel vrij prijzig. Wat bedoel je eigenlijk met noro? 


het enigste wat ik bij mezelf af vraag ( omdat ik natuurlijk nooit geen echo's gehad heb ) is op welke dag ik ongeveer een eisprong heb. Kan natuurlijk rond dag 14 zijn maar ook veel later. Dus ik maak het maar om de dag ook gezellig haha
 
Ja clearblue is best prijzig inderdaad maar bestel ze via internet en pak dan de goedkoopste site ? maar als je het om de dag gezellig maakt moet je ook wel goed zitten hoor ☺️ 
Norovirus bedoel ik, ik was dus flink ziek en vond het al een wonder dat ik precies toen mijn piek gevonden had ? 
klopt het is wel een keer gelukt dus daarom goede hoop dat het snel weer zal lukken en hopelijk dat het dan ook goed mag gaan ☺️
 
Terug
Bovenaan