PCOS, Letrozol

@Camhay bijwerkingen merk ik ook wel steeds meer. Begin het steeds zwaarder te vinden, ook omdat er nog geen positief resultaat is natuurlijk. Maar merk de dagen dat ik de letrozol slik dat ik erg prikkelig, chagerijnig, moe en emotioneel ben. 
Hopelijk hebben we allemaal snel een positief resultaat, al ga ik er deze ronde niet vanuit hoor. En als je straks overgestapt ben heb je hopelijk minder last van bijwerkingen! Wat merk jij ervan?

Ik had deze ronde een hele waslijst.? Hartkloppingen..maagzuur...maagpijn.. rugpijn..spierpijn..migraine.. hoofdpijn en dat los van woede uitbarstingen en depressief gevoel. Deze ronde breekt op.
En heb steeds vaker de gedachte dat ik het ff allemaal gewoon niet meer zie zitten.

Even echt n klote ronde dit keer. Leef gewoon dag voor dag. Morgen zal het wel weer beter gaan en zo niet dan overmorgen. Meer kan je toch niet doen dan. Vanavond film avondje met een vriendin..hapjes en een borreltje dus probeer wel even ontspanningsmomentjes in te lassen ? we moeten ook nog aan de klus deze dagen.

@camhay, er is hier helemaal niks gezegd over bloed afname. Bij het zkh sta ik op de wachtlijst (verwachting is half juli eerste afspraak...) en de huisarts is nu verder niet betrokken..? ??‍♀️ Ik denk zelfs dat ik vorige cyclus uberhaupt geen ovulatie heb gehad. 

@nvlinder ook ik heb geen bloedafname gehad (mijn schildklier waardes moesten wel eerst goed zijn maar dat is omdat ik ziekte van hashimoto heb een autoimmuunziekte) Dat bloedprikken doen ze niet altijd hoor! Ooit idd zoals camhay al zei op een bepaalde cyclus dag bij was het om te kijken of ik een eisprong had gehad bijv. Als het al duidelijk is aan de klachten die je hebt en duidelijk te zien is op de echo zullen ze daarna met die afspraak in het ziekenhuis het verdere plan bespreken. Het bloed afnemen is ook een moment opname dat zegt niks over hoe je hormoon waardes over 2 zijn.. dus daar heb je dan ws niet zoveel aan denk ik.
En zoals camhay al zegt als je vragen hebt schrijf ze op en bespreek ze met je huisarts of behandelend arts. Logisch dat je allerlei vragen hebt in dit traject! En daar zijn ze tenslotte ook voor!! Heel veel succes!!?

@edb welkom terug! Wel een fijne vakantie gehad? Jammer dat je ws geen kans hebt.. maaaar er hoeft maar 1 goeie tussen te zitten natuurlijk je weet het ooit niet ?
@camhay bah.. ellende.. hopelijk voel je je straks een stukje beter! Het kan ook alles bij elkaar zijn natuurlijk het is allemaal niet niks!! Hopen dat je snel je eisprong hebt ??
@clvkj snap dat je je zo voelt.. maar er zijn indd nog genoeg kansen! Gelukkig kunnen ze veel helemaal omdat dit pas je eerste ronde is, het is altijd even zoeken naar wat werkt de juiste dosering en methode, ieder lijf is ook anders maar blijf moed houden! En zijn er ook genoeg op dit forum ook bij wie het zo ook gelukt is en ik ben daar ook een voorbeeld van! ?

Goedemorgen dames,   ik ben nieuw hier! Sinds oktober bezig en nu voor het eerst een eisprong!!! Begonnen met clomid, wat niet werkte n vervolgens door naar Letrozol. Nu op 7.5mg Letrozol, de hoogste dosis, eigenlijk had mijn gynaecoloog al gezegd dat het wss met deze dosis ook niet ging gebeuren, dus vanaf dat moment eigenlijk ingenomen zonder hoop te hebben, dus dit was een totale verrassing! Nu dus 1e kans op zwangerschap :)!  

@Nvlinder, ik heb een bloedonderzoek gehad, in het ziekenhuis. Voordat ik begon aan de letrozol werden alle waarden gecheckt, ook bv schildklier en dergelijke. Dus ik denk dat je dat pas in het ziekenhuis krijgt. Maar bij mij liepen die afspraken meteen achter elkaar door. Je staat vrij om het na te vragen bij je huisarts natuurlijk! En voor alle nieuwe dames, inderdaad, alle vragen noteren. Ik heb bv een telefonisch spreekuur voor dat soort vragen. Vooral uitzoeken hoe je bij je eigen ziekenhuis hiervoor terecht kunt!

Welkom nieuwe dames! Het wordt druk hier! Helaas zitten vele van ons in hetzelfde schuitje.. Succes met jullie start en hopelijk veel goede kansen!

@Edb, fijne vakantie gehad? Altijd fijn, even lekker weg! Ik snap wel wat je schrijft, het wordt ook zwaarder na verloop van tijd. Waar je in het begin blij bent met alles dat werkt, wordt het na een tijdje moeilijker om de teleurstellingen en het wachten nog om te zetten in iets positiefs. Jammer genoeg kan het gewoon lang duren. En die pillen en hormonen werken daar nou niet bepaald in mee… Ik herken je gevoel! Wat Camhay zegt: dag voor dag. En een rotdag is een rotdag, dat mag! Knuffel voor jou!

@gebruiker023 welkom! Oooooh ook lastig dat ze zo lang afwachten voordat ze over gaan op iets anders lijkt me..! Het is ook een hele puzzel natuurlijk. Nu hopen dat het meteen raak is! Succes met de wachtweken! ?
Er zitten er veel in de wacht nu toch? Wie mag wanneer testen? Ben benieuwd! Ik op 14 mei ??

Terug
Bovenaan