@Zonnestraaltje, klopt hoor. Sommige mensen zeggen goed bedoeld soms net het verkeerde. Of hebben geen idee wat te zeggen. Meestal kan ik het wel wegwuiven. Wat jij zegt: de mensen die nooit iets vragen, of geen hulp aanbieden zijn de ergste. Gelukkig hebben we veel lieve vrienden en familie om ons heen. En doen ze nooit bewust. Voor nu ben ik blij, (hoe leuk ik ze ook vind!) dat ik ze even een week of 2 niet hoef te zijn ??
Zelf ben ik helemaal geen tester, ik vind het verschrikkelijk! De teleurstelling is echt een dreun met een hamer, dat trek ik echt niet.. Ik heb 4 keer getest in een jaar, drie keer bij vermoeden of overtijd (waarvan 2 voor de medicatie, dus toen was mijn cyclus nog onregelmatig) en de vierde was verplicht, voor ik de Provera toen moest slikken. Ik vermijd het zo vaak mogelijk?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat mijn test datum moet zijn! Ik heb er ook nog niet naar gekeken? Maar er komt vanzelf een punt waarop mijn menstruatie doorkomt, of het wel verdacht lang wegblijft ??
En ik weet niet precies wat mijn cyclus doet op deze medicatie, dus ik laat het maar gewoon even zo. Het scheelt dat alles wat ik evt voel kan wegschrijven onder de ‘hormonen’ nu ?
Zelf ben ik helemaal geen tester, ik vind het verschrikkelijk! De teleurstelling is echt een dreun met een hamer, dat trek ik echt niet.. Ik heb 4 keer getest in een jaar, drie keer bij vermoeden of overtijd (waarvan 2 voor de medicatie, dus toen was mijn cyclus nog onregelmatig) en de vierde was verplicht, voor ik de Provera toen moest slikken. Ik vermijd het zo vaak mogelijk?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat mijn test datum moet zijn! Ik heb er ook nog niet naar gekeken? Maar er komt vanzelf een punt waarop mijn menstruatie doorkomt, of het wel verdacht lang wegblijft ??