@Michelle, Fijn dat je gelijk door mocht! Hopelijk heb je een eisprong gehad, maar zo te horen zit dat wel goed

Ik moest wel eerst een kuur nemen om ongesteld te worden telkens voordat ik door mocht. Ik denk dat dit ook een beetje aan het ziekenhuis ligt waar je zit misschien.
@Camhay hier alles goed hoor! Merk wel dat deze ronde wat zwaarder is. Ik vind het best lastig worden om telkens overal rekening mee te houden, hormonen te slikken, je rot te voelen en dat het dan toch niks is. Maar ik moet dinsdag als het goed is ongesteld worden, dus dan weer door naar de volgende ronde.
Ook vind ik het vrij lastig om elke keer 'smoesjes' te verzinnen waarom ik niet drink etc. Je ziet mensen denken, oh zal ze zwanger zijn ... Hoe doen jullie dit?
Daarnaast merk ik wel dat het steeds zwaarder wordt voor onze relatie. Mijn vriend vindt mij soms niet uit te staan door alle hormonen en ik kan hem ook af en toe wel wat aan doen haha. Het wordt er allemaal niet erg gezelliger op... Soms voel je toch alsof je er helemaal alleen voor staat en er zelf allerlei dingen voor moet doen en laten, terwijl je partner 'gewoon' doorleeft. Al weet ik natuurlijk dat het voor hem ook wel een heftige periode is.
Ach deze week een beetje een rotweek, volgende ronde weer vol goede moed

Hoe gaat het met de rest?