PCOS, Letrozol

@clvkj wat jammer zeg, dat bij jou het zelfde resultaat oplevert! Mag jij meteen starten met Letrozol 5 mg? Ik moet eerst met Provera weer menstruatie opwekken en mag dan weer starten met Letrozol 5 mg!

@AnneMarMor @clvkj
Wat Camhay en Just-Me ook al zeggen, hou moed! Bij mij deed de eerste ronde met 2,5 mg ook helemaal niks. Dat was ook een flinke teleurstelling. Ik was al verder aan het denken, wat als Letrozol nu helemaal niet gaat werken.. Maar 5 mg doet nu gelukkig al 3 rondes zijn ding en slaat goed aan! 
Helaas nog geen resultaat, maar er gebeurt in ieder geval wel iets! 
@Camhay en Just-Me ik ga weer duimen voor jullie deze ronde hoor, hopelijk zijn het allemaal voortekenen!
@Hier, ik sta er deze ronde eigenlijk best rustig in, omdat ik het gevoel heb dat het niks gaat worden. Ik wacht nu echt gewoon tot ik ongesteld moet worden over een week. Dan ga ik vol goede moed door naar ronde 4!

@Camhay, Jus-me en EDB, merci voor de feedback, we gaan volle moed de echo van volgende week afwachten!
@AnneMarMor: ik mag idd meteen de 5 mg innemen. Ik had per toeval wel bij opstart 2.5mg een eigen eisprong met menstruatie aangemaakt, dit was meteen een startpunt. Misschien ziet hierin het verschil? 

@Clvkj, @Anne, dat verschil klopt inderdaad. Je moet dan eerst weer menstrueren en dan mag je een nieuwe ronde in als het goed is!

@just-me, @Anne, Ik mocht ook gelijk door naar 5 en daarna ook naar 7,5 zonder provera ondanks dat ik zelf nog geen eisprong met menstruatie aan maakte... Dus is denk niet dat daar het verschil ligt. 

Ik heb vandaag bloed geprikt om mijn eisprong te laten controleren. Maar ik had 2 positieve ovulatie testen dus ik denk dat die wel goed zit. Gezien het mijn eerste eisprong is zit ik wel op hete kolen om een test te kopen, maar doe het bewust niet haha. Zenuwen zijn wel aanwezig!!! :) 

@Michelle, Fijn dat je gelijk door mocht! Hopelijk heb je een eisprong gehad, maar zo te horen zit dat wel goed :)
Ik moest wel eerst een kuur nemen om ongesteld te worden telkens voordat ik door mocht. Ik denk dat dit ook een beetje aan het ziekenhuis ligt waar je zit misschien. 
@Camhay hier alles goed hoor! Merk wel dat deze ronde wat zwaarder is. Ik vind het best lastig worden om telkens overal rekening mee te houden, hormonen te slikken, je rot te voelen en dat het dan toch niks is. Maar ik moet dinsdag als het goed is ongesteld worden, dus dan weer door naar de volgende ronde. 
Ook vind ik het vrij lastig om elke keer 'smoesjes' te verzinnen waarom ik niet drink etc. Je ziet mensen denken, oh zal ze zwanger zijn ... Hoe doen jullie dit?
Daarnaast merk ik wel dat het steeds zwaarder wordt voor onze relatie. Mijn vriend vindt mij soms niet uit te staan door alle hormonen en ik kan hem ook af en toe wel wat aan doen haha. Het wordt er allemaal niet erg gezelliger op... Soms voel je toch alsof je er helemaal alleen voor staat en er zelf allerlei dingen voor moet doen en laten, terwijl je partner 'gewoon' doorleeft. Al weet ik natuurlijk dat het voor hem ook wel een heftige periode is.
Ach deze week een beetje een rotweek, volgende ronde weer vol goede moed :)
Hoe gaat het met de rest?

@EDB Sta jezelf ook toe zo'n rotweek te hebben, ik heb het meeste last van als ik mezelf ga kwalijk nemen dat ik een rot week heb dus dan wordt het extra zwaar. 
Uitslag van bloedprikken al van de dokter :) Progestron was 60, dus een hele mooie eisprong, dus nu voor 6 maanden Letrozol mee en voorlopig even geen ziekenhuis (ben ik echt wel even blij mee!) 
Ik drink zelf uberhaupt nooit, ook voor dit traject waren mijn drankjes op 1 hand te tellen, maar mocht je er echt last van hebben, haal dan zelf bij de bar een appelsap gemixt met sparood in een wijnglas, niemand die ergens naar vraagt! 
Probeer ook te realiseren dat je partner niet weet hoe hij zich hier in op moet stellen. Dat heeft de mijne ook, ik geef nu gewoon aan als ik iets nodig heb of als hij me met rust moet laten. Communication is KEY! 

Terug
Bovenaan