PCOS, Letrozol

@just-me misschien wel n goed teken (innesteling?). Hoeveel dpo zit je nu dan? Ik had de vorige 2 rondes n dag of 2/3 wat lagere temp en toen schoot die weer omhoog. Daarvoor alleen rond 4dpo een dipje ivm de progesteron stijging. Dus wie weet. Kan nog alle kanten op! ?

@Camhay, Ehm, ik heb vorige week maandag de Ovitrelle gespoten, dus volgens het ziekenhuis heb ik dan dinsdag een eisprong gehad. Dat klopt denk ik, want ik had de dag na de ovitrelle een hele minimale temp stijging en de dag daarna een duidelijke stijging. Dan zou het nu pas 7dpo zijn? Dus dat is wel vroeg dan, gezien het al drie dagen zo is? Ik heb ook sinds drie dagen koude voeten, enkels en een koude onderrug bedenk ik me nu. Best heel gek, want mijn huid voelt niet koud maar ik heb het dan dus wel echt koud! Dat loopt gelijk met de lagere temperatuur. Nou ja hoe dan ook??‍♀️ Ik verander ik niks aan! Maar het is gewoon irritant haha, als alles zo anders is ?

Warme kleding aan en sokken in bed ?? zou innestelen ook bevorderen. 7dpo kan dat de innesteling bezig is natuurlijk. Maar zegt iig niets over ongesteld worden hoor! Dat is te vroeg. Miss heeft t ook te maken met de nieuwe medicatie dat je er nu wat wisseling in merkt! En wat je zelf zegt ook als je wat kouder bent lichamelijk dan zal die wel zo laag zijn. Moet zeggen dat mijn temp de afgelopen dagen op 35.9 zat en dat is voor mij ook echt enorm laag. Vandaag ook nog. Morgen waarsch wel omhooh verwacht ik...ben benieuwd waar ik dan op uit kom.

@Camhay, hahaha ik lig elke avond met een hittepit onder mijn voeten en tegen mijn onderrug ? oma! Maar dan ga ik wel warm mijn bed in! Ja gek hè, terwijl het toch niet koud is. Ik dus ook lager dan normaal. ??‍♀️

Aah jaa idd goedzo! Het kan allemaal helpen?
Ik heb dat sinds de letrozol/hormoontherapie ook hoor. Basale temp lijkt n stuk lager dan normaal. Miss heeft het daar dan mee te maken. Achja we zien het wel.

@Annemarmor, helaas ook hier hetzelfde resultaat.. Is inderdaad zeer teleurstellend.. Heel wat eitjes zichtbaar, maar ze groeien niet/reageren niet op 2.5 mg. We starten vandaag met 5 mg. Deze keer ook doorgevraagd naar de opties.. We zullen er samen de moed proberen inhouden, al is het niet altijd even fijn, de gedacht dat we eigenlijk nog geen kans gehad hebben.. 
Aan alle anderen die in de wacht zitten, we duimen mee! 

Meiden 2.5 mg doet echt bij de meeste van ons hier niets hoor! Het is op het begin echt even zoeken naar wat voor jou werkt. Bij sommige is het een klein zetje en gelijk raak maar bij de meeste duurt dit dus even. Verloren rondes hebben we allemaal en horen er helaas bij maar het komt echt goed! ?
Niet te lang proberen er bij stil te staan (hoe moeilijk ook). Even balen is logisch hoor. Maar houd moed! Ik heb vandaag een positieve dag ?? (ovulatie). Dus wilde even positief moed in praten/typen! ???

Wat Camhay zegt! Het is echt zo meiden, niet de moed verliezen. Het is zoeken en het gaat bij bijna niemand hier zonder horten en stoten. We snappen allemaal dat het even schrikken is, want je hoopt dat een medicijn werkt. Maar dit is toch even anders. Is even balen en dan weer met frisse moed de volgende ronde in! Zodra het je mee zit, ben je dit gevoel kwijt! Hou je daar aan vast ??

Terug
Bovenaan