PCOS, Letrozol

@EDB

OH vreselijk he. Het stapeld zich echt op hoor die bijwerkingen en het wordt met de maand lastiger. Mijn relatie gaat er ook echt niet op vooruit. Al weten we beide dat als het eenmaal gelukt is, het weer naar normaal gaat. Het is allemaal voor een goed doel. Maar het is gewoon lastig.

Voelt idd soms eenzaam dan he. Hoeveelste ronde is dit nu voor jou?

Ik verzin trouwens geen smoesjes...bij ons weet echt iedereen het. Kan je ook moeilijk verborgen houden al die maanden ?? ook qua bijwerkingen merkt mijn directe omgeving alles. Dus ik heb daar geen tips voor. Ben blij dat iedereen op de hoogte is..want de stress van daar rekening mee moeten houden vind ik nog lastiger haha

@michelle.. mooie waarde ! Nog even wachtbank voor jou dus ?

Haha ik moet wel lachen @michelle. Communication is the key ?100% gelijk maar dat gaat voor mij echt niet meer op hoor. Ik heb echt agressie buien en heb al flink wat gesloopt in huis. Ben zo totaal niet.. best heftig. ???
Normaal ben ik voor praten en super kalm..en niet snel boos, nu lukt dat echt niet meer haha.

Soms ook gewoon zonder reden.. als er al een sok ergens rond slingerd zeg maar.

Ook hier weinig smoesjes, veel mensen weten ervan. Sommige niet, maar daarvoor hoef ik ook geen smoesjes te verzinnen ofzo, die nemen het echt allemaal zoals het is, zonder daar iets achter te zoeken. Ik zou het zelf ook niet geheim willen houden, meer omdat het emotioneel soms wat zwaar is en mijn mond houden dan echt lastig is. En de steun dan ook heel fijn is!
Hier niks, lichte krampen sinds vanmorgen, denk 10 dpo, maar ik denk echt dat de menstruatie eraan komt met een dag of 2/3. Het voelt echt in alle opzichten zo! Merk dat de ovitrelle eindelijk begint uit te werken. Wat een rot spul is dat zeg ? Zie nu al op tegen de volgende.. Maar ben wel klaar om door te gaan, ondanks de afleiding duurt het vreselijk lang deze keer, deze anderhalve week duurde voor mijn gevoel wel 4 weken! Bah! We willen graag door ? Hoe gaat het met jullie? Hoe lang hebben jullie nog te gaan op het wachtbankje meiden?

Ooh @just-me... wen er maar aan als je straks zwanger bent ???
Maar wel vervelend dat je er zo last van hebt! Ik hoop dat het bij mij mee gaat vallen volgende ronde.

En ik hoop dat jjj je heeeeel erg vergist in je aankomende menstruatie! ?
Hier pas 3/ 4 dpo dus niets bijzonders
Weer afwachten ?

@Camhay, de GonalF viel me echt ontzettend mee, maar die ovitrelle viel mij tegen, niet op de genoemde bijwerkingen, maar dat wazige hoofd, emotioneel voelde alles echt zwaarder en mijn borsten doen echt ontzettend zeer en ik pas geen enkele bh meer, en geloof me, ik heb 3 maten in de kast! Ik voel me zo’n emotionele opgeblazen pop die je in iemand zijn tuin ziet staan als ie 50 wordt, die er dan zo’n beetje scheef bij hangt ? Maar ik kan zomaar een van de gelukkigen zijn die heftiger reageert dan de gemiddelde? Dus wie weet heb jij echt een walhalla straks en nergens last van, maar vanaf de letrozol kan het niet veel slechter ?

Hahaha gerum! Sorry... opgeblazen pop ? moet echt n beetje lachen.
We gaan het wel zien. Duim iig heel hard dat jij je zo voelt omdat het gewoon raak is! ?

Ja klopt hoor, communicatie is belangrijk inderdaad. Normaal zijn we daar best goed in, maar wat Camhay ook zegt, mijn lontje wordt steeds korter haha! Ach inderdaad je weet waar je het voor doet! 
@Camhay, nu de 4e ronde, waarvan de 1e niet werkte. Dit is wel echt de zwaarste tot nu toe.
Bij mij weten ook wel veel mensen het hoor, behalve mijn directe familie en de schoonfamilie. Die staan toch te dichtbij en heeft tot nu toe niet goed gevoeld om t te vertellen. Ik wil gewoon niet telkens de vraag krijgen en hoe gaat het, is het al zo ver etc. Maar het is ook niet perse geheim ofzo.
Wanneer hebben jullie allemaal de NOD? Ik duim voor jullie!

Terug
Bovenaan