PCOS, Letrozol

@EDB Vervelend meis! ? snap het helemaal. Die vragen krijg ik ook wel ja.. en soms heb ik er helemaal geen zin in. Hou je denk ik toch wel. En anders gewoon zeggen dat je ff aan het detoxen bent ivm kinderwens of gewoon omdat je even gezonder wil doen?

Ik volgende week 16 mei en jij?
Heb wel weer hele rare steekjes vandaag in mn baarmoeder en rechts. Dat had ik de vorige 2 rondes ook. Dus hoop dat het iets betekend. Maar ga maar even nergens vanuit nu.

Hahah ja dat is ook zo! Ja precies, ik heb al wel aangegeven dat ik minder ging drinken etc dus dat komt ook wel goed! 
Spannend! Hopelijk is het een goed voorteken :) 
Ik over 3 dagen, begin nu wat lichte krampjes etc te krijgen, had ik de vorige keren ook. Dus ik zal dinsdag wel ongesteld worden. 

@EDB, die vragen zijn soms inderdaad vervelend.. Ik krijg ze ook, maar gelukkig wel minder van de mensen die het weten. Ik heb wel eens uitgelegd dat ik er niet altijd over wil praten, omdat het er al zo vaak over gaat… Daar houden de meesten rekening mee. Maar soms vragen mensen die van niks weten ook ineens: enne, hoe zit het nou met dat zwanger worden?! Lekker lomp, denk ik dan?
Bij mij is de menstruatie begonnen, nog niet volledig doorgezet, dat zal morgen wel zijn. Op 11 dpo ? zo vroeg komt het nooit! Dus ga maandag maar meteen bellen en eens vragen of dat wel klopt.. Mijn luteale fase was zo anders! Dus wij gaan door naar ronde 2 Gonal…

@Camhay, ja en het is inmiddels er ook echt helemaal door. Dat heb ik ook niet echt eerder gehad, dat het meteen helemaal doorkomt. Snap er niks van deze keer, waren rare weken ? wel irritant, officieel zou ik morgen moeten beginnen, althans, moest deze keer dag 2 starten. Helaas kan ik pas maandag middag bellen en voor ik terecht kan met pech pas dinsdag… ik val wel steeds ongelukkig in het weekend ?? Nou ja, kan er weinig aan veranderen. In elk geval een lekkere borrel vanavond ?

Ik heb het gevoel dat mijn lijf een eisprong aan het maken is.. Zijn er onder jullie meerderen die (soms) een echte eisprong hebben zonder medicatie? Ik merk dat ik er zo’n twijfelkont van word... 2 maanden geleden veranderde (de hoeveelheid van) mijn cervixslijm ineens zo dat het niet te missen was toen, maar nu is dat helemaal niet het geval. Wel sinds een paar dagen weer een dikke, opgeblazen onderbuik en pijn links onderin mn buik. Mn ovulatietest vandaag was niet positief, maar ging als je het mij vraagt wel die kant op. Mijn vorige luteale fase na een eisprong was maar 5 dagen, dus ben benieuwd hoe dat nu zal zijn! 

@Vlinder, ik heb in de maanden voor mijn medicatie geen natuurlijke eisprong gehad, maar het kan wel hoor. Probeer zo goed mogelijk op alle verschijnselen te letten en testen, wat je al doet. Het kan wel zijn dat je lichaam wel signalen geeft van een naderende ovulatie maar het toch niet doorzet, dat heb ik zelf meerdere keren gehad. Lastig! Hoop met je mee!

Terug
Bovenaan