PCOS, Letrozol

@vlinder.. ik had ook eisprongen alleen mijn cyclussen varieerde van 30 tot 180 dagen. Maar voelde het vaak wel aan als die eraan kwam gelukkig. Anders had ik helemaal geen kansjes :) na mijn bevalling had ik om de maand wel een eisprong. Dus het kan zeker hoor.

Goedemorgen! Ik ben vandaag geweest voor een echo cyclusdag 11, en heb er twee 1 van 15 en 1 van 17! Nu werd ik opeens een beetje bang stel je voor een tweeling en terwijl ik dit typ vind ik het weer een stomme gedachten.. wees blij met twee eitjes!! hoeveel kans heb je dat beide eitjes worden bevrucht en wanneer denken jullie dat ik mij eisprong heb?

@vlinder, niet al geweest dan je eisprong nu?

@gebruiker. Ooh ik zou zo blij zijn met 2! Dubbele kans :) maar snap wel dat je dan denkt dat het ook een 2ling kan worden (die kans bestaat, al is die niet heel groot).

Ik heb zelf bij mijn zoontje ook 2 eitjes gehad. 1 van 18 mm en 1 van 17 mm. Maar toch echt maar 1 kindje :).

Met letrozol kan je eitje nog wel flink doorgroeien hoor. Ter vergelijking ik had in een ronde op cd 17 een follikel van 21 mm en 2 dagen later op cd 19 de daadwerkelijke sprong. Gebruik je ovulatietesten? Anders zou ik die nu eens 1 doen. Want je zal richting piek gaan of er miss al inzitten. Iig alvast om de dag klussen zodat je zeker bent en er al een voorraadje ligt :) succes! ?

@camhay, dank voor je reactie! Wanneer denk jij dat ik mijn eisprong heb? Donderdag? Hoe snel groeit je eitje nadat hij wat groter is? En wanneer springt hij dan?Ik ga iig aan de slag met ovulatietesten. Als deze positief is springt het eitje toch 24-48 uur later of is dit met letrozol anders?

Daar kan ik echt niks over zeggen. Ieder lijf is anders. Maar gemiddels groeit je eitjes 1/2 mm per dag en als die over de 18 mm is...zit het er aan te komen. Daarvoor moet je echt even een testje doen.

Klopt als je een positieve test hebt dan 24 tot 48 uur later. Vaak kun je dan uitgaan van de 2e dag na de 1e positieve test "just to be safe" en is de 3e dag 1dpo. Ben benieuwd naar je test! Laat het even weten hier...kijk ik mee ;)

@camhay dan moet ik hem gemist hebben.. maar van bijna positief naar totaal niks te zien? Ik heb geen idee.. ? 

@gebruiker... spannend! Zelf zou ik ook blij zijn met een tweeling, maar snap dat dat wel heftig is als je dat niet hebt bedacht. 
Hopelijk in ieder geval raak met één van de 2! ?? 

het zkh belde net dat er morgen om 8u iemand was uitgevallen, maar helaas heeft mijn vriend ochtenddienst en kan hij écht niet weg. ? (zelf moet ik ook om 8u20 voor de klas staan, maar goed..)

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik heb vandaag te horen gekregen dat is pcos heb. Schrok er eigenlijk best wel van. Ik heb cyclussen van tussen de 4 en 7 weken. Dan lijkt mij toch dat ik gewoon een eisprong heb 2 weken voordat ik elke keer ongesteld wordt? Dus elke keer een kans om zwanger te worden?

Terug
Bovenaan