PCOS, Letrozol

Welkom.madeliefje!

Dan heb je normaliter idd gewoon een eisprong. Vaak is dat bij pcos ook wel het geval maar zoals je zelf ook zegt... je cyclussen zijn gewoon heel onregelmatig waardoor je weinig kansjes hebt of het lastig is om je eisprong te vinden. Er zijn meiden die geen eisprong hebben en dus ook niet menstrueren maar het kan dus zeker wel!

Mag je starten met letrozol?

Nvlinder...lijkt mij idd dan ook als die bijna positief was. Had je daarvoor niet getest? Welke cd zit je nu?

Balen dat je niet naar de afspraak kan nu.

@Camhay: dat weet ik nog niet. Arts neemt nog contact met mij hierover op. Was nieuwsgierig aan het rondkijken op het forum en toen kwam ik deze groep tegen dus ik lees even mee ?

@camhay, 
jawel, ik heb vanaf dag 11 getest (niets gaat boven zeker weten toch..? ?) en alleen eergisteren dacht ik: hee, hij is wel ineens heel fel! Maar dus nog niet positief.. 

@madeliefje. Oh dat is toch goed! Gewoon meekletsen ;)

@vlinder haha ja dan heb je m zeker niet gemist.. miss word die bij jou niet helemaal even donker? Heb je een foto? Die van mij worden nooit helemaal even donker. Daarom doe ik er een cb bij met smiley. Temp je er niet bij? Anders miss volgende ronde dat proberen...dan heb je ook zekerheid eventueel icm ovutesten.

@gebruiker. Geen stress! Komt goed hoor er zitten 2 eitjes van goede grootte. En zoals ik al zei..met letrozol kunnen die nog echt wel even doorgroeien! Gewoon aankomende dagen blijven testen. Ik schat zo in 5 dagen dat je wel aan je eisprong gaat zitten. 17 mm is mooi voor dag 11 hoor ;)

@Vlinder, niet om je te verwarren, maar bij mij gebeurde precies hetzelfde en ik had geen eisprong. Er gebeurde wel wat maar uiteindelijk sprong er niets. Heel verwarrend! Houd je je temperatuur bij? Dat zou je kunnen doen ter bevestiging. Hoop dat je snel duidelijk hebt!

@Madeliefje, welkom. Ja dat is even schrikken! Dat herken ik wel. Gewoon lekker meelezen! Ik heb zelf ook pcos en een cyclus, maar gek genoeg vrijwel nooit een eisprong, maar wel een cyclus met menstruatie. Iets wat volgens mij niet gebruikelijk is, maar toch werkt het bij mij zo. Heb je je eisprong al eens kunnen vinden? Er zijn verschillende mogelijkheden, ben benieuwd voor je wat ze voor je kunnen doen. Succes!

@gebr624, wat Camhay zegt: er is niks over te zeggen. Test gewoon dagelijks, maar eitjes op Letrozol kunnen makkelijk naar de 30mm. Dus een test kan pas later positief worden dan daardoor, dat gebeurde bij mij ook vaak pas boven de 22mm. Het kan per ronde verschillen hoe groot ze worden. Geen zorgen, er zitten twee mooie dus springen zullen ze wel doen! Als je het lastig vindt met testen, zorg dan dat je om de dag aan de slag gaat met je partner ? dan weet je zeker dat je het moment niet mist! Maar ik snap dat het lastig is en het je wat onzeker maakt.. Komt goed ?

Ik ben deze ochtend misselijk ☹️ had 1 dag koorts 38.2 en nu al 3 dagen op rij een temp van 37.3/37.1. Ik krijg er een heel klein beetje hoop door. Maar ik weet ook dat het niets hoeft te betekenen. Al voel ik dus wel weer vanalles wat ik kan linken aan mijn zwangerschappen... zou wel weer erg vroeg zijn. Vandaag pas 7 dpo maargoed alle zwangerschappen ook wel een vroege innesteling gehad op 6dpo. Okeee ik maak mezelf alweer gek ??‍???

Hoe gaat het met de rest?

Terug
Bovenaan