PCOS, Letrozol

@Just-Me: oke heb je dan ook geen positieve ovulatietesten? Ik ging er altijd van uit als de cb ovulatietest positief is dat er ook echt daadwerkelijk een eitje springt? Maar vraagt me af of dat wel zo is? Of kan het dat het niet doorzet?
Ik gebruik nu 4 rondes ovulatietesten en deze worden elke ronde wel positief.

Had je een cb smiley? Dan springt je ei vaak wel hoor. Bij een cb is het bij mij nog nooit niet gaan springen.
Al zou het wellicht kunnen? Maar daar zou ik niet vanuit gaan hoor. Cb is wat dat betreft wel betrouwbaar en mag ook wel voor dat geld

@Madeliefje: welkom, in deze groep kan je zeker wat moed halen.
Ik heb reeds ook 2x een eigen eisprong gemaakt, maar met heel wat weken tussen waardoor we inderdaad nooit weten wanneer we een kansje hebben..
Hier begint de stress ook terug te komen, ik heb zaterdag mijn laatste pilletje 5 mg genomen en had gehoopt hier echt effect van te voelen, maar voel eigenlijk zeer weinig. Lees: schrik dat dit dus opnieuw niet zal werken.. Natuurlijk begin je dan zelf ook te zoeken naar signalen, wordt er precies ook een beetje gek van.. 

@Madeliefje, als ik geen daadwerkelijke eisprong had, liepen de testen wel op maar knalden niet. Dus een smiley had ik dan niet, maar wel een knipperende smiley. Dus dan wist ik al dat het niet door zette. Alle keren dat er wel een eisprong was, waren de testen over duidelijk.

@Clvkj, wat balen hè die onzekerheid.. ik herken het. Is een van de redenen dat ik nu spuit.. Ik kon er niet op bouwen. Helaas kan dat inderdaad met de letrozol. Maar ik hoop natuurlijk dat je lijf toch keurig iets doet maar je het gewoon nog niet voelt! Dus ik duim voor je!

@just-me: ik ken de werking van spuiten niet zo goed. Is dit een hogere dosis waardoor je meer kans hebt dat het wel werkt? 

Terug
Bovenaan