PCOS, Letrozol

@camhay, spannend! Laten we hopen dat je zwanger blijkt én dat alles deze keer goed gaat! ?  @madeliefje welkom. Ik ben ook nog redelijk nieuw hier, dus ik weet ook nog niet alles.. hahaha!  @clvkj ellende is dat he? Dat je bij alles zelf gaat denken; zou dit nu iets zijn? Voel ik nu iets? Ik vind dat echt de grote roze olifant in de kamer...  hier de foto van mijn ovulatietesten. Helaas geen clearblue. Ik begrijp echt niet dat die dingen zo'n fortuin kosten? In onze trajecten is dat onbetaalbaar joh! ? 
https://i.postimg.cc/XqryvdnR/F6-AE118-B-4-D1-B-4-DFD-B78-E-11-FECECA1391.jpg

@Camhay, spannend! Ik duim voor je! Kun je je nog beheersen met testen ??

@Clvkj, oh nee sorry, de spuiten zijn GonalF en ovitrelle. Dus een heel ander middel, maar met het zelfde doel ?? Deze hormonen moeten ook de rijping van eicellen stimuleren en het eitje uiteindelijk laten springen. Ook deze geven onzekerheid hoor, maar de letrozol werkte sowieso onzeker bij mij en ik had een extreem korte piek (Max 24 uur tussen positieve test en ovulatie) wat met onze donor niet meer te plannen was. Dus vandaar dat we dit aan het proberen zijn!

@Gebr624, ehhh… wij doen het middels inseminatie en ik blijf altijd een minuut of 5 liggen ? Bij mij in het ziekenhuis werd daar eigenlijk niets over gezegd, ik doe het puur omdat dat wat logischer voelt ?

Hey allemaal , Even afwezig geweest.. reageer later ff op iedereen moet even bij lezen.. ? @madeliefje welkom!  @camhay spannend!! Zou het deze keer? ??
@hier aankomende zaterdag 16 dpo. Ik heb afgelopen maandag getest met vroeg detectie #konweernietwachten en natuurlijk negatief.. ?gisteren heel klein beetje bruinige afscheiding denk dat mijn menstruatie eraan komt dus.. voel verder helemaal niks, maar denk dat we weer een nieuwe ronde tegemoet gaan ?

@vlinder... hmm je zou zeggen dat de donkerste dan positief kan zijn maar moet eerlijk zeggen dat ik ze allemaal te dun/licht vind voor een positieve test.

@just-me.. ja dit keer valt het mee met de testdrang. Maar miss meer omdat ik niet echt heel veel hoop heb ofzo. Heb toch in mijn hoofd dat 3x op rij echt niet zou kunnen en onmogelijk is ofzo! ? hopelijk hou ik t nog ff vol.

@gebruiker.. ik doe het wel ff 15 min..kussen onder de billen haha. Maar ik probeer alles om maar iets te bevorderen?

@zonnestraaltje.. aah wat klote meis! Hoe ben je er zelf onder? Heb je altijd een lange lf?

Mijn kleine beetje hoop isntrouwens sowieso al weer vervlogen. Na 3 dagen temp over de 37. Was die vandaag ineens 36.6. ? nu kwam ik wel van een temp van 35.9/36.1 af voor de eisprong dus dat is voor deze cyclus nog hoog. Maar toch gek... ben benieuwd naar morgen.

Terug
Bovenaan