PCOS, Letrozol

@Camhay, dat is wel een flinke dip. Hoeveel dpo ook alweer? Foute meting wellicht? Innesteling? Of toch slecht nieuws ? Ik heb nooit dips van meer dan 0.3 gehad, behalve als mijn menstruatie komt. Dan stort hij in een keer omlaag haha! Dus ik heb geen idee ?

Even op vakantie geweest! Terug gekomen en sinds gisteravond buikkrampen en misselijkheid, maar kan ook voor 1e keer menstruatie zijn (ja girls ik heb nog nooit een menstruatie gehad ?) nu 10dpo 
@camhay fingers crossed!!! ?

@just-me neee menstruatie komt er zeker nog niet aan, daar ben ik ook niet bang voor hoor en ik zit nu pas op 8 dpo. Zit nog steeds ruim boven de curvelijn. Dus misschien had de hoge temp nog te maken met de 1 dag koorts die ik heb gehad.
Ligt een beetje aan wat die morgen gaat doen. Stel hij gaat weer omhoog dan kan het eventueel een innestelingsdip zijn.
Mijn temp was zo laag voor eisprong deze maand.. en na eisprong weer op "normaal" .

Heb ook geen klachten momenteel. Voel eigenlijk helemaal niks haha
Rot wachten weer ?‍??‍??‍?

We zullen wel zien.

Hee ladies, 
Spannend @Camhay! 
@Michelle, Oh nou ik hoop voor je dat je nog even mag wachten op je eerste menstruatie!
Hoe gaat het bij de rest? 
Hier vandaag ongesteld geworden, verwachtte eigenlijk gister. Had dus toch een sprankje hoop en het viel me zwaar om toch ongesteld te worden. Maar nieuwe dosis letrozol besteld en op naar de volgende ronde :) 

@EDB, ah ja dat komt hard aan dan.. wat balen meis!! Hoop dat de volgende ronde je meer geluk brengt ?

@Camhay, Ooh nee dat is wel heel vroeg! Ja wie weet, koorts kan een hoop doen. Benieuwd naar morgen dan ?

@camhay geen idee dit was pas de 3e echte kans die we hadden vanaf november. nod zou morgen zijn met 14 dpo.  Advies was testen 16 dpo. Menstruatie zet nu nog niet door alleen wat bruinige afscheiding nog heel lichtjes.. vind het altijd zo vreemd hij mij als ik een uiterste datum mee krijg ben ik meestal net die dag ervoor of op de dag ongesteld dan zit ik die hele tijd in de stress... voel me wel klote nu ja.. omdat ik echt een goed gevoel had dit keer... En ook meer omdat ik denk nu pff weer een ronde zal het iets doen of niet? Laatste keer niks te zien dus tot cdag 18 laatste kansje.. en dan de spanning wel of geen spuit? 1 voordeel de spuit is nu op tijd want die is al gekomen vanuit duitsland... Nadeel is wel dat ik m zelf moet afrekenen ook dat voelt gewoon piep zeg maar net of ik om een allergische reactie vraag?... Wordt er nog boos van gewoon maarja heeft geen zin ik weet het ?
Hopelijk heeft die dip met een innesteling te maken bij jou! 

Aah ja. Dat adviseren ze idd in het ziekenhuis. Wel klote voor je meis! Knuffel voor jou! Maar als dit nou goed werkt komt dat de volgende ronde vast wel goed. We gaan gewoon voor de volgende kans! ???

Hoi,
ik ben niet echt "nieuw", want ik volg het forum al een aantal maanden, maar vandaag heb ik ook de diagnose PCOS ontvangen. 
Even kort schetsen, vorig jaar in oktober ben ik met de pil gestopt. Een cyclus heb ik wel, blijkbaar. Maar vorige cyclus was 44 dagen, daarvoor 35, 37,... 
Omdat ik een drukkend gevoel had in m'n liesstreek (volledig ongerelateerd achteraf gezien), werd ik doorgewezen naar m'n gynaecologe. Zij was vandaag recht voor de raap: PCOS te zien op de echo. Daarop volgde een kort gesprek dat ze voorstelde dat ik clomid ging nemen. Dus nu afwachten tot de volgende bloeding en daarna op dag 10 of 11 teruggaan voor een volgende echo. 
m'n eerste reactie is dat ik hoop dat de clomid werkt voor me. Ideaal zou zijn, in de eerste ronde, natuurlijk. Een beetje vreemd dat je dan moet "oefenen" onder toezicht van de arts, maar ah, dat zal wel wennen. 
In ieder geval doe ik verder wat research over PCOS want ik weet dat een gezonde levenstijl veel kan doen...
Ik wens iedereen alvast veel succes!!! 

Terug
Bovenaan