Hey meiden,
Ik heb hier ook een tijdje meegeschreven (zo'n 200 pagina's geleden), maar ben toen gestopt omdat ik door het meepraten op het forum er te obsessief mee bezig was. Stiekem heb ik toch wel regelmatig meegelezen en leef ik nog altijd met jullie mee. Het heeft me trouwens wel geholpen om wat meer afstand te nemen en alleen nog af en toe te kijken.
Maaaar ik wilde toch even het goede nieuws delen... ik ben zwanger!!! ???
Ik heb donderdag 5 mei voor het eerst een zwangerschapstest gedaan (12 DPO), zag een heel licht lijntje verschijnen. Dat lijntje is echt mooi opgelopen (nu 19 DPO)
https://ibb.co/Jk30WY8
Nu heb ik 27 mei mijn eerste echo. Vind het nog wel heel spannend allemaal of het goed blijft gaan. Qua symptomen heb ik nu vooral zere borsten en steekjes in m'n onderbuik. En ik slaap heeel slecht omdat ik weer veel in m'n hoofd zit. ? Hopelijk trekt dat snel weer bij.
Dit was trouwens pas mijn derde ronde medicatie! De vorige rondes verliepen heel rommelig, op 2,5 mg reageerde mijn lichaam niet voldoende en de keer daarop met 5 mg kreeg ik een cyste waardoor we lang moesten wachten tot die weg was. Deze laatste keer heb ik weer 5 mg letrozol geslikt. Op CD 21 was mijn eitje groot genoeg en heb ik een ovitrelle injectie gekregen.
Ik blijf hoop houden voor jullie allemaal... Camhay en Just-Me, jullie schrijven al best een tijd mee en ik ben jullie niet vergeten. Hou de moed erin! Het is jullie ook zo gegund. ?