PCOS, Letrozol

Daar ben ik weer! Maandag twee eitjes van 17 en 15 vandaag 1 van 22 en 17. De grootste zag er niet meer mooi rond uit dus zou kunnen dat die is gesprongen maar niet zeker. De echoscopiste zei wel dat mij baarmoederslijmvlies nog dun was 5 mm? Is dat te dun?
Ovulatietest nog negatief

Hey meiden,
Ik heb hier ook een tijdje meegeschreven (zo'n 200 pagina's geleden), maar ben toen gestopt omdat ik door het meepraten op het forum er te obsessief mee bezig was. Stiekem heb ik toch wel regelmatig meegelezen en leef ik nog altijd met jullie mee. Het heeft me trouwens wel geholpen om wat meer afstand te nemen en alleen nog af en toe te kijken. 

Maaaar ik wilde toch even het goede nieuws delen... ik ben zwanger!!! ???
Ik heb donderdag 5 mei voor het eerst een zwangerschapstest gedaan (12 DPO), zag een heel licht lijntje verschijnen. Dat lijntje is echt mooi opgelopen (nu 19 DPO)
https://ibb.co/Jk30WY8

Nu heb ik 27 mei mijn eerste echo. Vind het nog wel heel spannend allemaal of het goed blijft gaan. Qua symptomen heb ik nu vooral zere borsten en steekjes in m'n onderbuik. En ik slaap heeel slecht omdat ik weer veel in m'n hoofd zit. ? Hopelijk trekt dat snel weer bij.

Dit was trouwens pas mijn derde ronde medicatie! De vorige rondes verliepen heel rommelig, op 2,5 mg reageerde mijn lichaam niet voldoende en de keer daarop met 5 mg kreeg ik een cyste waardoor we lang moesten wachten tot die weg was. Deze laatste keer heb ik weer 5 mg letrozol geslikt. Op CD 21 was mijn eitje groot genoeg en heb ik een ovitrelle injectie gekregen. 
Ik blijf hoop houden voor jullie allemaal... Camhay en Just-Me, jullie schrijven al best een tijd mee en ik ben jullie niet vergeten. Hou de moed erin! Het is jullie ook zo gegund. ?

@NCY WAUWWW ?? Oh wat een fijn nieuws zeg! En wat leuk dat je dit nog even komt delen met ons!
Mooie oploop in je testen. Super fijn meis! Geniet lekker van je zwangerschap en laat ons vooral weten hoe je echo was !

@gebruiker... ja 5 mm is aan de lage kant. Hier hanteren ze minstens 5 maar ik heb daar geen goede ervaringen mee. Ik ben altijd zwanger geraakt van 8.5/9mm maar het kan wel hoor!
Wanneer moet je nu terug voor een echo?
Hoe zijn je ovutesten nu?

@andere dame (sorry zie zo even je naam niet meer) welkom en vervelend dat je vandaag de pcos diagnose hebt gekregen. Hopelijk werkt de clomid gewoon voor jou! Succes iig!

@camhay ik heb geen vervolg afspraak gekregen. En testen nog negatief. Hoeveel groeit bmm slijmvlies? Mis dat hij nog een speurt kan maken of kan dat niet?

@mieltje, welkom en wat balen dat je de diagnose pcos hebt gekregen. Maar bekijk het ook positief: er gebeurt meteen iets! Ik heb half april de diagnose gekregen en sta nu op de wachtlijst voor een intake die wss pas in juli is.... 
@NCY: wauw gefeliciteerd! Wat een prachtig oplopende testen ? hopelijk kun je wat genieten als je een eerste goede echo hebt gehad. 

@gebruiker.. : spannend! Hopen dat hij is gesprongen of dat die andere nog springt ??

@gebruiker.. welke cd zit je nu?
Vaak als ze aangeven dat het aan de lage kant is heeft dat te maken met de grootte van je follikels in combinatie met het slijmvlies. Dat word dan eerder weer afgebroken dan opgebouwd. Vooral als een follikel al "geslonken/niet meer mooi is" . Maar omdat je nog geen positieve ovutest hebt gehad lijkt met niet dat die is gesprongen. Blijf je doortesten? Zit er al verandering in je testen?

@camhay wat aardig dat je weer reageert! Net getest en hij loopt enorm op!

groeit je slijmvlies extra door lh of is dat onzin?

zit nu op dag 15

Terug
Bovenaan