PCOS, Letrozol

@clkvj heb je al een echo gehad inmiddels van je ronde met 5mg? 

Ik heb een vraagje aan iedereen hier, letten jullie erg op je voeding (koolhydraatarm?!) en hebben jullie het gevoel dat dat jullie vruchtbaarheid/cyclus verbeterd? 

@gebruiker
Ooh dan komt het vast goed. Dag 15 is nog vroeg. Ik heb m meestal rond dag 18/19 dus dat is echt niet ongewoon. Laat even je test hier zien als je denkt dat dienpositief is!
Enne succes met klussen ;)

@NCY, wauw wat super! Gefeliciteerd! Hoop dat lekker kunt gaan genieten!

@Mieltje, welkom hier. Hoop dat jullie snel het geluk hebben!

@Anne, ik let wel op. Maar meer om andere redenen. Ik voel me wel veel beter en energieker. Maar op mijn cyclus lijkt het geen invloed te hebben.

@NCY Wat een goed nieuws, gefeliciteerd! En herkenbaar wat je zegt hoor. Heb mezelf er ook echt voor moeten behoeden om niet elk uur hier op te kijken haha. 
Maar het blijft fijn om ervaringen uit te wisselen met mensen die snappen wat je meemaakt :)
Vandaag weer begonnen met een nieuwe ronde Letrozol. Kreeg ineens voor 3 maanden mee bij de apotheek, dus ik hooooop dat dit ook de laatste keer was dat ik Letrozol heb besteld. Dan zit ik ook over het half jaar heen, dus dan zou ik weer een nieuw behandelplan moeten opstellen samen met het ziekenhuis. Ik hoop dat ik deze ronde er iets positiever in kan staan en het wat meer los kan laten. 
Ik heb nu ook multivitamine gehaald, wie weet doet dat net het zetje extra.
@Camhay hoeveelste dag zit jij nu? En hoe gaat het?
@Just-Me en hoe is het bij jou? 
@gebruiker bij mij ook vaak rond dag 18/19 de eisprong.
@AnneMarMor Eten deed ik sowieso al wel gevarieerd dus daar let ik niet extra op. 

Ik doe eigenlijk ff niks anders aan voeding ofzo. Ja slik supplementen multivit voor zwanger worden en extra omega 3. Eet fruit.. drink water of ijsthee en 1x per dag koffie. Verder geniet ik gewoon. Maar eet sowieso toch wel redelijk gezond ivm mn zoontje.

@EDB .. hopelijk is een nieuw behandelplan niet nodig en gaat het wat beter deze ronde ;) . Met mij gaat het goed. Lief dat je dat vraagt! Ik zit op 10 dpo. Ik voel me gek genoeg een stukje beter dan normaal. Heb geen pmdd klachten of andere gekke dingen. Los van af en toe wat steekjes en smiddags moe. Heb net lekker even een dutje gedaan met mn zoontje. Wie weet is het goed nieuws. Maar ik verwacht er maar even niks van. Vanavond komen er sensitesten binnen? dus dan zal het lastig worden... haha.?

@camhay hoe maak je foto? Clear blue vanmorgen smiley de rest van de twee streepjes ovulatietesten net niet positief. Ik denk dat ik hem dan net gemist heb?
Temperatuur is 0,1 hoger maar denk dat dat nog niets betekend? 

Dankjewel voor de felicitaties lieve meiden! Ik zal na de eerste echo nog even een update geven.
Ondertussen duim ik heel hard mee voor jullie dat deze ronde DE ronde voor jullie gaat zijn. ?

Terug
Bovenaan