@Camhay, ja het is niet moeilijk! Mij helpt het meeste om de spuit echt in een rechte hoek voor mijn buik te zetten en niet te hard in je huid knijpen(om het vel te pakken zeg maar) zodat je huid iets mee kan bewegen (dan doet het echt geen pijn!) Ik spuit hem rustig leeg. Nog steeds geen last van blauwe plekken of beurs gevoel gelukkig.
Ik had vorige keer op Gonal 75 IE op dag 14 eisprong. Ik had vanochtend een echo om de 50IE te controleren (CD 10) Twee follikels van 13.5 en 11.5 en een kleintje aan de andere kant van 9 mm. Waarvan ze niet zeker weet wat die gaat doen (mijn lijf doet wel vaker dat soort dingen, dus hou er maar rekening mee dat die mee kan doen). Woensdag weer een echo. Ze gokte op vrijdag insemineren, dat zou dus weet dag 14 of 15 zijn voor een eisprong. Ervan uitgaande dat alles nu goed door gaat natuurlijk! En we gaan zaterdag weg, dus dat zou echt briljante timing zijn haha! Ik blijf dus net als met de letrozol wel rond die dag 14-15 hangen. Begin jij op 50? Spannend, wanneer is je eerste prik dag?