PCOS, Letrozol

@gebruiker dat is niet erg een smiley is een smiley. Heb je daarvoor ook een clearblue gedaan? Als dit je 1e smiley is zit je dan pas in je piek. Je hebt vanaf 1e smiley sws 24 tot 48 uur. Afhankelijk van of je dus gisteren geen smiley had heb je sws nog 2 dagen nu om te klussen :)

@gebruiker
. Zie dat je bericht van gisteren was. Ik zou uitgaan van een eisprong morgen. En dinsdag is dag 1 dpo voor jou :) succes nog met klussen ?

@de rest. Hier is mn ronde al bijna ten einde. Temp is alweer flink gezakt naar 36.4 en ik verwacht morgen of dinsdag mn menstruatie. Voelde ook niet zo heel veel dit keer.. en normaal toch altijd wel een "gevoel".

Ik ga dus beginnen aankomende week met de gonal f injecties. En heb er gek genoeg "zin" in. Meer vertrouwen iig heel benieuwd wat de ovitrelle gaat doen straks en of dat net het zetje is wat ik nodig ga hebben. ???

@Camhay, jammer! Maar ik ben heel benieuwd naar jou ervaring op de GonalF! Veel succes met de start! Heb je de prik instructies al gehad? ?

Dankje meis. Ik ook hoor. Spannend wel :)
Nee heb alleen filmpjes gekeken, duidelijk wel dus komt wel goed.
Op welke dag had jij nu een eisprong? En zat jij ook op 50?

He lieve meiden, ik ben helemaal niet zo heel erg actief meer op dit foum (ook niet in de zwanger zijn groepen), merk dat ik het fijn vind om me op mezelf te focussen etc. Maar toch kom ik hier zo nu en dan graag even een kijkje nemen, om te zien hoe het met jullie gaat. 
Ik hoop zoooo erg om hier snel meer goed nieuws te lezen! ❤️
@Camhay: ik hoop zooo dat de gonal f injecties net dat extra zetje gaan geven!! ??
@Voor alle andere (nieuwe) meiden hier: houd hoop, ooit heb jij ook een positieve test in houden. Na 4 rondes was het bij mij raak, kon het ook niet geloven. 
Ik ben nu +/- 10 weken zwanger. Wat gaat de tijd snel zeg. Begin al wel echt een buikje te krijgen dus het wordt steeds lastiger om het nog geheim te houden. Maandag hebben we de termijn echo en als die goed is; dan mag iedereen het weten. 

@Camhay, ja het is niet moeilijk! Mij helpt het meeste om de spuit echt in een rechte hoek voor mijn buik te zetten en niet te hard in je huid knijpen(om het vel te pakken zeg maar) zodat je huid iets mee kan bewegen (dan doet het echt geen pijn!) Ik spuit hem rustig leeg. Nog steeds geen last van blauwe plekken of beurs gevoel gelukkig.

Ik had vorige keer op Gonal 75 IE op dag 14 eisprong. Ik had vanochtend een echo om de 50IE te controleren (CD 10) Twee follikels van 13.5 en 11.5 en een kleintje aan de andere kant van 9 mm. Waarvan ze niet zeker weet wat die gaat doen (mijn lijf doet wel vaker dat soort dingen, dus hou er maar rekening mee dat die mee kan doen). Woensdag weer een echo. Ze gokte op vrijdag insemineren, dat zou dus weet dag 14 of 15 zijn voor een eisprong. Ervan uitgaande dat alles nu goed door gaat natuurlijk! En we gaan zaterdag weg, dus dat zou echt briljante timing zijn haha! Ik blijf dus net als met de letrozol wel rond die dag 14-15 hangen. Begin jij op 50? Spannend, wanneer is je eerste prik dag?

@Juliass, heel fijn! Lekker van genieten! Ik snap je helemaal hoor, dat je hier minder actief bent! Veel plezier met het vertellen! ?

@juliass wat fijn om te lezen! ? geniet ervan!

@just-me. Ooh wauw dag 14. Maar dat had jij dus met letrozol ook? Ik heb nooit eerder dan dag 18 een eisprong gehad. Hoop stiekem dat het met gonal miss wel rond die 14 dagen gaat zijn. Scheelt toch weer en dan is het telkens maar 2 weken wachten natuurlijk.

Ik moet morgen ongesteld worden. Dus ik mag donderdag starten, mocht het morgen gelijk goed doorzetten natuurlijk. Anders vrijdag :) . Maar jij bent direct mrt 75 gestart dus? En waarom nu dan terug naar de 50? Of snap ik het niet haha

Spannend wel! Mag jij met 2 door? En 3? ?

Terug
Bovenaan