PCOS, Letrozol

Ik denk dat ik me ook vast ga melden op het gonal topic. Daar zit jij ook toch?
Blijf wel ook hier actief. Want wil weten hoe het met jullie gaat!

Mag ik even huilen? 
het zkh belde om een afspraak in te plannen; we mogen "al" op 7 juli. Het is ook nog een digitaal gesprek, dus onderzoeken/doen ze niks ?? . 
Ik ben echt zo verdrietig. Het lijkt wel alsof het eindeloos gaat duren.... 

Pfff vlinder wat rot. Ik weet dat er bij ons ivm corona ook een wachtlijst was maar kon binnen 2 maanden terecht. Jij had niks van een ander ziekenhuis of kliniek in de buurt toch?

Eerste gesprek is idd een intake(alleen) met heel veel vragen over jullie beide. Vanuit daar gaan ze kijken wat ze kunnen doen. Mja het duurt dan nog veel te lang allemaal he. Zo kom je niet verder :(

Bij de andere ziekenhuizen in de regio is de wachtlijst nog langer.. ? 
het mooie is dat we de vragenlijst met al die vragen al eind april hebben ingestuurd, dus die kunnen ze al nalezen. Ik had toch op zn minst gehoopt dat we een echo zouden krijgen, of het onderzoek van mij vriend al zou zijn om uit te sluiten dat het aan hem lag. 

Ja klopt die moet je vooraf invullen. En dat gaan ze eerst doornemen. Ze willen eerst weten wie jullie zijn.. en wat intieme vragen enzo krijg je. En vanuit daar beslissen ze wat ze gaan doen. Dus vooral aandikken en zeggen dat je echt lang al bezig bent zonder resultaat ? je niet weg laten sturen iig hoor!

Ik voel me zo alleen op dit moment... Mijn vriend zegt alleen maar: die afspraak staat toch? Komt wel goed! Maar iedere maand die er voorbij gaat, maakt mij gekker en gekker. 
Ik merk dat vooral het niet begrijpen van mijn lichaam mij ontzettend bezig houdt. Als ik werk van 8-14.30 kan ik het even aan de kant zetten, maar de rest van de dag ben ik er zóveel mee bezig. Mijn vriend heeft het allemaal niet. Zo ellendig. 

@Nvlinder Ja, gelukkig wordt er inderdaad direct actie ondernomen! Wat stom dat het pas in juni kan bij jou!  @Just-Me dank u! Daar hoop ik alvast ook op!   
Ik volg ondertussen dit gesprek een beetje mee, maar ik wacht voorlopig nog op m'n menstruatie vooraleer ik kan beginnen met clomid. Voorlopig heb ik ook nog een weekje verlof wat er voor zorgt dat ik veel bezig ben (en kan zijn) met m'n voeding enz. Wie weet helpt het...

Terug
Bovenaan