PCOS, Letrozol

Aah vlinder knuff voor jou! Klote is dat eenzame gevoel dat herken ik ook wel hoor. Ook in traject! Mannen snappen dat niet zo goed helaas. Lekker hier je verhaal doen meis. En hopelijk vind je daar wat steun in.?

Spannend gebruiker!!!???

@vlinder Dat is inderdaad heel rot, wij moesten toen ook 2 maanden wachten voor we terecht konden. Maar probeer er ook niet teveel bij stil te staan, hoe meer je er mee bezig bent en hoe meer je focust kan soms dingen kapot maken die je lief zijn. Wat wij zijn gaan doen is een kalender maken en elke donderdag of vrijdag date avond met zijn 2tjes en dan mocht het bijv daar niet over gaan. Helpt wel echt voor de stabiliteit in je relatie. 

Oh even wat anders meiden, afgelopen zaterdag op 14 DPO mijn eerste positieve zwangerschapstest (3 dagen voor mijn menstruatie... maar zoals velen van jullie weten is wachten met testen soms heel moeilijk) 

Uiteindelijk gister en vandaag nog een test gedaan, want ja ookal weet je dat een vals positieve test bijna niet voorkomt, je blijft toch zenuwachtig. maar met 3 testen verder en een geplande echo in het ZH durf ik nu wel te zeggen: Ik ben zwanger :) 

Gefeliciteerd michelle wat fijn? geniet van je zwangerschap.

@just-me volgens mij moeten wij nu ook eens n keer zwanger raken. We zien iedereen komen en gaan volgens mij zitten wij hier het langst niet? en is de rest door naar zwanger forum ???? confronterend momentje hahaha

@Michelle wauw, goed nieuws! Gefeliciteerd :)
@Nvlinder, heel rot! Hopelijk kun je een beetje afleiding zoeken en vliegt de tijd voorbij. Maar inderdaad dat eenzame herken ik. Inderdaad gewoon je gevoelens hier op schrijven en hopelijk geeft dat je wat rust. 
@Camhay en @Just-me, dat kan ik me voorstellen. Ik zelf mag niet zeuren, want pas in 5e ronde, waarvan 4 hun werk hebben gedaan. Maar zeker confronterend. Maar duim en hoop met jullie mee dat gonal-f de oplossing is voor jullie!
Ik merk zelf dat ik echt even moet proberen wat meer los te laten deze ronde. Daarom ben ik ook iets minder actief hierop. Alles valt zwaarder, het wachten duurt zo lang en de teleurstelling wordt steeds groter. Maar we doen het voor iets prachtigs en hopelijk hebben we allemaal snel goed nieuws! Hier inmiddels laatste dag Letrozol slikken weer gehad, dus klaar voor de rest van de ronde :)  

Oooh jij bent er ook nog EDB tuurlijk. Sorry sorry sorry meis ff vergeten???? tis wat stiller hier de laatste tijd idd. Maar er zijn er iig heel veel door naar een ander topic.

@EDB ja rot he meis. 5 rondes is hetzelfde als bij mij hoor haha. Ik start nu met de 6e ronde medicatie.

Is er bij jou geen begeleiding voor het mentale stuk? Ik heb vandaag mijn 1e afspraak gehad en moet zeggen dat dat heel er fijn was. Ik kreeg hele herkenbare dingen te horen en bevestiging van klachten die echt bij het traject/medicatie horen. Ook tips en adviezen en je kan gewoon ff uitgebreid je ei kwijt daar. Ook om niet altijd maar mn vent te belasten.

Ze zei trouwens over die agressie en woede dat het bij super veel vrouwen voorkomt en ze dingen stuk gaan gooien ?? je emoties worden versterkt en als je al een pittige tante bent van jezelf maakt dat het dus alleen maar heftiger ? vond het wel fijn om te weten dat dit gedrag dus echt niet "ik" ben.

@Camhay Nee bij mij helaas niks voor het mentale stuk, althans niet dat ik weet. Maar ik heb verder natuurlijk ook helemaal geen controles ofzo dus ik ga ervan uit dat dat er niet zal zijn. Wel is het zo dat er na 6 werkende rondes en geen zwangerschap er wel weer een vervolgafspraak staat om te kijken hoe of wat. Dus dan zou ik het daar denk ik wel kunnen aangeven.
Wat goed om te horen zeg! Fijn dat je je ei kwijt kon en dat het herkenbaar was. Haha wat erg ja, die agressie herken ik echt erg inderdaad. Mijn vriend zegt af en toe ook, wat heb ik jou aan gedaan OEPS! Maar heel fijn dat je herkenning en begrip vond. En voor mij ook goed om te weten dat ik niet de enige ben haha!!
Laten we dan maar duimen en hopen dat dit gewoon onze ronde gaat zijn!! Hoe gaat het nu bij jou? Ben je al begonnen met spuiten?

Terug
Bovenaan