@Michellee, gefeliciteerd! Wat goed!!
@EDB, ja ik snap je hoor. Soms is even ‘loskomen’ en je op iets anders richten heel fijn en vooral gezond. Hoe langer het duurt, hoe lastiger het wordt om echt te ontspannen en te blijven vertrouwen op alles. Moeilijk stukje hè? Zoek vooral een weg die jou het beste past! Ik ben er niet eentje van anderen iets ‘aansmeren’ maar ik merk wel dat ik bv dankzij de massage (fertiliteitsmassage) erg geholpen ben. Het voelde goed om iets te doen, het hielp erg ontspannen en om andere inzichten te krijgen wat betreft dit proces. Niet dat het een wondermiddel is, maar ik vond het zelf erg fijn. Misschien is er iets wat jou helpt om je gedachten wat meer van dit proces af te krijgen? En we doen het allemaal voor onze grote wens! Dat in gedachten houden helpt zeker! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten ?
@Anne, ik kan er zelf niet zoveel over zeggen. Niet om je teleur te stellen, maar ik zou zeggen; volg je gevoel… Als je snel zwanger bent, vind je daarin ook een weg! Maar voor hetzelfde geldt duurt het onverhoopt langer en dan laat je dingen lopen die je misschien graag wilde.. Misschien is juist het doorleven en genieten van alles wat je doet wel heel goed voor je en voor dit proces?
@Camhay, wat bizar die bijwerkingen ? Ik heb het gelukkig niet zo erg gehad! Was wel sneller geïrriteerd, maar niet zo boos gelukkig haha!
@Hier, ik lees hier mee en blijf zo een beetje op de hoogte, maar echt mee schrijven red ik niet altijd meer! Ik merk dat ik wat minder actief ben en natuurlijk ook op het Gonal topic mee schrijf. Maar voorlopig ben ik er nog wel ? Vanochtend een mooie echo met 1 follikel, dus deze ronde verloopt heel goed! Dat is een opluchting na een aantal maanden zoeken en teleurstellingen ??