PCOS, Letrozol

Are you looking for quality spare parts for motor homes? Then I recommend visiting this online store https://www.camperencaravanonderdelen.nl/, this is where you will be satisfied with a wide range of products and find exactly what you need! 

Hoi meiden,
even tussendoor een paar vraagjes.?
gebruiken jullie een app ofzo om de cyclus te tracken? Ik gebruik ferometer, waar ik best tevreden van ben. Je kan er ook aangeven dat je clomid enz gebruikt, alleen is het algemeen wat gebaseerd op de "normale" cyclus...  Zijn er nog betere apps, misschien wat meer PCOS gericht?
ook vroeg ik me af wie ervaring had met medicatie om je menstruatie op te wekken? (Geen idee hoe de medicatie heet ?)
ik moet namelijk met clomid starten op dag 3 van m'n cyclus, maar ik zit nu op dag 47 (langste cyclus tot nu toe). Ik begin het een beeeetje vervelend te vinden, zeg maar. 

Hi Mieltje,

Ik gebruik period tracker (wel betaalde versie maar is niet duur). Omdat ik die eigenlijk al vanaf 2015 gebruik en er veel bij ingevuld staat. Daar kan je ook medicatie toevoegen en je temperatuur. Die geeft ook aan wanneer je gemeenschap moet hebben obv je temp of positieve ovulatietest en wanneer je een zwangerschapstest kan doen etc.

Ik heb zelf ooit primolut gebruikt maar daar werd ik echt heel naar van. Ik reageer sowieso slecht op alle medicaties dus misschien valt het voor jou weer reuze mee!

Succes! Hopelijk breekt de menstruatie snel door en kun je snel starten. ?

@camhay hoe is het met jou? en hoe was je eerste dag met de spuiten?
Lief dat je vraagt hoe het met mij gaat!! Hier veel hoofdpijn (wat ik normaal echt nooit heb) buikpijn last van opvliegers misselijkheid ect gewone bijwerkingen vd letrozol... Maandag echo. Merk dat ik er even doorheen zit teveel op mijn bord nu tegelijk ik merk dat mijn lijf niet meer wil maar ik moet wel door met alles dusja dat is lastig.. Iedereen vraagt gaat het wel goed? Wat zie jij er moe uit? Ik slaap echt super slecht ons dochtertje spookt sinds z'n 2,5 week elk uur van de nacht en overdag gaat ze ook niet meer slapen, merk dat ik het nu even erg zwaar vind vooral ook in combinatie met onregelmatig werk.. maar goed verder gaat het wel hoor wil vooruit en dat moet ook natuurlijk. Hopelijk met resultaat en is er maandag al iets te zien, wie weet?? ?
Ik denk wel eens wat als we helemaal moeten gaan spuiten? Wil ik zo ver wel gaan? Kan ik dat wel aan? hoeveel rondes kan en wil ik zo nog verder? Merk dat dat vragen zijn die nu behoorlijk spelen. Van de andere kant weet ik dat het alles meer dan waard is maar merk dat ik op dit moment mezelf niet meer ben, verdrietig boos, moe, er kan nog weinig lach van mijn gezicht af op dit moment ben gewoon even helemaal op.. 
Ik heb woensdag een gesprek met de praktijkondersteuner bij mijn eigen huisarts voor het mentale deel dat is opzich wel fijn.. ik ga nu een proberen om de hele nacht door te slapen misschien voel ik me morgen wel iets beter dan ?
Jij succes morgen weer! En met alles deze ronde!! Ben benieuwd hoe je het ervaart!!

@Zonnestraaltje, aaah meis! Heel herkenbaar! Ons lijf heeft soms even een grens bereikt, maar ook dat herstelt zich weer! Vermoeidheid en hormonen werken ook niet echt mee ? Hou je vast aan waarvoor je dit allemaal doet. En mocht je op een dag toch verder moeten kijken dan de letrozol, dan komt dat ook weer goed! Spuiten is echt lang niet heftig als ik had gedacht, het is alleen een ander soort traject. Maar daar ben je nog lang niet! Hou vertrouwen! En gun jezelf een beetje rust en ruimte! Dit soort dagen mogen er ook zijn! Dikke knuffel voor jou

@zonnestraalrje. Ach meis! Idd zo herkenbaar zoals just-me zegt.
Probeer echt op die dagen zoals je zelf al zegt..te denken, morgen is weer een nieuwe dag! Dag voor dag leven idd. Het verschilt hier ook mega. Mijn arts gaf wel aan dat de die bijwerkingen ondanks dat ze "normaal" zijn en op de bijsluiter staan, echt niet normaal zijn als je er in grote mate last van hebt. Zij zei 3 maanden terug al," als je zulke last blijft houden, dan gaan we echt verder kijken hoor want dat is niet de bedoeling" .
Heel goed dat je via je huisarts bij de poh terecht kan! Even af en toe je verhaal kwijt kunnen bij een buitenstaander is wel nodig. Ik ervaar het wel als fijn iig. Maandag heb je dus de meting? Spannend! Ik duim voor een mooie follikel!

Ik heb gisteren een hele heftige dag gehad. Mega ruzie met mijn vriend (waar mijn moeder bij was). Schelden...schreeuwen... de hele mik mak. En mijn moeder moest echt tussen beide komen en zeggen NU KAPPEN JULLIE hahaha?. (Net kleine kinders) Ik weet niet wat dat is.. er zit bij hem super veel dwars ook de verliezen van de afgelopen rondes. En dat komt er dan altijd in ruzie uit. Ik die op mijn beurt moest gaan beginnen met de spuiten vandaag....
Soms word de druk en heel het traject echt teveel voor de relatie. We gaan er iig niet altijd op de goede manier mee om en dat baart me soms echt zorgen.

Hij wil wel mee naar de begeleiding in het ziekenhuis, dus dat is fijn en staat ook echt open daarvoor.. Misschien dat zij ons kan helpen beter met die emoties om te gaan en te communiceren. Want op dit moment zijn we beide een beetje verloren ofzo.

1e spuit is goed gegaan haha. Na onze uitbarsting hebben we gepraat en samen de spuit gezet.
Zoals just-me ook zegt. De spuit zelf valt echt reuze mee. Maar de bijwerkingen moet ik natuurlijk nog gaan ervaren...ik hoop dat het iets rustiger gaat verlopen deze maand?

Ff een ander vraagje trouwens.
Heeft iemand van die spierknobbels/triggerpoints in de ondderrug?? Ik heb sinds ik letrozol slik echt mega knopen/bulten in mijn onderrug. Echt ter hoogte waar ik ook menstruatiepijn heb. En als ik daar dan voel dan zijnn het er best veel die echt verschieten zeg maar. Kleine maar ook één grote. Het lijkt meer op te spelen tijdens ovulatie/menstruatie dus vandaar de vraag. Valt me erg op

@Camhay,
bedankt voor je reactie. Ik zal zeker eens die app bekijken. En ja, geen idee of het bij mij een probleem zal zijn. Nog nooit veel bijwerkingen gehad bij medicatie, hopelijk nu ook niet. 

Terug
Bovenaan