PCOS, Letrozol

@Zonnestraaltje, ah meis wat vervelend! Hopelijk kom je er goed doorheen en kan je snel een paar nachten redelijk slapen. Dat zal hopelijk al helpen, vervelend dat je je zo voelt. En heel herkenbaar inderdaad!
@Camhay nou wat vervelend zeg. Ik herken wel wat je zegt hoor. Hier in huis wordt de druk ook steeds groter en nemen de ruzies toe. Af en toe weet ik ook echt niet wat ik ermee aan moet. En inderdaad grootste reden is verkeerd uiten van emoties en boos worden op elkaar is dan het makkelijkst. Ik hoop voor jullie dat het praten helpt en jullie wat tips krijgen. 
Dikke knuffel voor jullie allemaal ?

@zonnestraaltjeee veel succes bij je echo morgen! Vervelend dat je zoveel last hebt van de bijwerkingen. Ik duim voor een mooie follikel! 

@camhay hoe is het met de bijwerkingen? Hopelijk valt het mee.. 

Hier dag 40 van mijn cyclus. Ik vind het toch best wel vervelend dat je geen idee hebt wanneer je ongesteld gaat worden. Doe je vandaag die lichte broek aan of is die pijn in mijn onderrug van vanmorgen een teken...? pfff hahaha! 

Hoi allemaal!
Ik zit op het wachtbankje nu 7/8 dpo. 
heb geen symptomen alleen veel trek.
Hadden jullie veel symptomen? Voel je altijd de innesteling? En wanneer beginnen jullie met testen/wanneer eventuele positieve test?

@camhay en Just-me thnx voor jullie reactie meiden! En de rest trouwens ook allemaal hoor! ?
pfff camhay wat heftig! Ik en mijn man hebben laatste tijd ook vaker last van spanningen. Maar echt zo heftig als jij zegt kan ik niet zeggen. Hopelijk gaat het snel wat beter!! 
Wij hebben meer dat we elkaar nog amper aan raken laatste tijd t is meer alleen als de arts zegt dat het tijd is..als er een goede eicel zit.. merk dat ik dat ook heel lastig vind hoor en erover praten wil hij niet.. ik ga laatste tijd ook al vroeg naar bed meestal al 1.5 uur eerder dan hij en als hij dan komt slaapt ik al ook omdat ik altijd zo kapot moe ben laatste tijd.. als we tegelijk gaan is het meer zo van doei trusten ? het maakt mij allemaal wel heel onzeker ook dat heb ik aangekaart maar dan stel ik me aan zegt ie want er is niks ? die mannen soms pff haha hopelijk is dat ook maar een fase..
@just-me hoe is het met jou nu? 
@edb herkenbaar idd!! En ook dat ik ook echt niet weet wat ik ermee aan moet.. ooit denk ik echt mannen komen van Mars ? maar goed het is ook niet niks allemaal! *Dikke knuffel terug!* 
@nvlinder ook herkenbaar van die witte broek haha! Hier ook nooit geen pijl op te trekken en dan als ik twijfel doe ik het toch maar niet die witte broek ?
Morgen dus echo hier ben echt zoooo benieuwd eerst nog werken daarna door naar t zkh ?
Jullie ook allemaal heel veel succes en een dikke knuffel! ?

@Nvlinder, nou dat lange wachten is zeker irritant met de onzekerheid erbij.. Laat het dan maar doorkomen dan toch…

@Zonnestraaltje, succes vandaag! Ik duim voor je! Ik hoop dat je een deze dagen mooi resultaat ziet en je je langzaam weer wat sterker en beter voelt!

@Camhay, hoe ga jij nu?

@gebr624, wachten duurt lang he ? haha echt erg! Ik kan er niet veel over zeggen.. Ik heb alles wel een keer gevoeld zonder resultaat… Dus ik ben er mee gestopt om dat bij te houden ?

@Hier, mijn temp is mooi omhoog, dus nu weg leggen dat ding. Ik voel me een stuk beter na de ovitrelle dan vorige ronde, een wereld van verschil! Ben wel vermoeider, echt fysiek sneller moe zeg maar. En was even door de eerste twee dagen heen een tikje dizzy/wazig af en toe.. Mijn borsten beginnen alweer ? Ben denk s nachts weer stiekem op de kermis geweest ?? Wat een ellende is dat zeg hahaha! Maar we hebben nog tot morgen ochtend bij familie in het buitenland, dus ik vermaak me hier wel!
Goede week voor iedereen!

@vlinder aah wat vervelend zeg alweer 40 dagen.. pff

@edb dat precies ja. Gewoon in boosheid alles eruit gooien. Niet goed..maar praten of erover beginnen is soms zo lastig.

@gebruiker.. sommige menen iets te voelen, andere niet. Je zou het eventueel aan een temperatuurdip kunnen zien als je structureel tempt. Vanaf ongeveer 4 dpo maak je progesteron aan waardoor je veel klachten kan krijgen die op zwangerschapsklachtjes lijken. Zoals just-me ook zegt. Elke ronde voel je wel iets en vaak betekend het niet echt iets. Ik zelf had bij de zwangerschappen meer een soort onderbuik gevoel/idee dat ik zwanger was en dat klopte :)
Ik ben een testjunk dus begin altijd vroeg haha. Maar dat is maar net hoe lang ik me kan inhouden met testen. Nu krijg ik ovitrelle dus als ik test, test ik sowieso positief op het begin. Ik ga denk ik wel kijken hoe snel het afloopt...gewoon omdat ik dat leuk vind ? en ik dan niet in verwarring kom mocht het nog van de ovitrelle zijn. (Ik ken mezelf ga toch vroeger testen dan mag).
Bij mijn zoontje testte ik op 8 dpo al redelijk duidelijk positief en had ik op 11 dpo al 186 hcg in mijn bloed. Bij de 2 vroege miskramen pas op 12 dpo een duidelijke test. Geen idee of dat er mee te maken heeft? Maar ik weet wel dat als ik op 12dpo geen tuurlijn heb...ik er eigenlijk al vanuit kan gaan dat het niet raak is. En dan bereid ik me daar een beetje op voor. Zo werkt het voor mij fijn. Maar de meeste (sterkere vrouwen) hier. Testen netjes vanaf nod.

@Zonnestraaltje, heeeel veel succes met de echo! Laat je wat weten! ???

@just-me spannend! Heb je een 2e tempstijging? Begrijp ik dat goed? Geniet nog even van de dagen daar!
Fijn dat je minder last hebt nu... is ook wel lekker nu je ff eruit bent natuurlijk.

@allen.. hier gaat het goed. Inmiddels alweer de 4e injectiedag. En ik kan een beetje zeggen dat ik merk dat ik me ietsje beter voel! Over libido gesproken..ik had gisteren opeens zin in sex ??
Ik had met de letrozol echt 0 libido over en normaal was mijn libido echt mega! Mijn vriend en ik hadden nooit iets te klagen en zeker minstens 3x per week sex. De laatste maanden werd dat steeds minder tot vorige maand alleen nog maar rondom de vruchtbare dagen. En zelfs daar had ik al moeite mee. Echt bizar hoe dat kan aantasten. Maar ik hoop dat het dus met de gonal wat beter gaat zijn nu. Normaal had ik rondom deze dagen al heel wat klachten van de letrozol. En nu valt het nog wel mee. Heb wel een beetje griep de afgelopen weken op en af. Hoest enorm!
Het gaat dus vooralsnog goed!

@just - me oooow lekker ff weg!! Geniet er nog effe van!!! Klinkt positief temp stijging!!, ben benieuwd hahaha stiekem op de kermis geweest ?? vervelend gevoel maar hopelijk met een goed resultaat dit keer ??
@camhay fijn dat je je beter voelt met de spuitjes!! denk dat ik ook over moet op spuitjes dan hier is mijn libido tegenwoordig ook ver te zoeken ? 
Alhoewel miss dat het vanavond nog goed komt ? ...vandaag dus een follikel van 17mm op dag 10!! ? Was al die ellende deze ronde toch nog niet voor niks pfff wat een opluchting hopelijk deze ronde geluk, we gaan ervoor!? 
@camhay wanneer moet jij nu weer terug op controle? 
Enuhh echt geen pijl op te trekken he?! ?De vorige keer dag 18 pas bij de allerlaatste kans op groei nu al op dag 10?? Nouja ik ben iig heel erg blij maar blijf mijn lijf toch n beetje gek vinden ?
Heel veel succes iedereen! ?

Terug
Bovenaan